Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
20443 beoordelingen (12 maanden)
95175 beoordelingen (totaal)
223229 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (14961)
19% (3889)
4% (832)
2% (446)
2% (406)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
0 sterren voor de bloemist in Wales, V.K. die het zoals hij zei té druk had om een rouwboeket in Bangor Cathedral af te leveren !!! Terwijl dat mijn enige manier was om "aanwezig" te zijn bij de uitvaart van een goede vriendin die totaal onverwacht overleden was. Zonder te willen overdrijven, maar dat deze bloemist dit gedaan heeft is voor mij bijzonder pijnlijk, ik ben er verdrietig van.

5 sterren voor Diana Ee van de klantenservice die mij telefonisch benaderde en er nét zó boos over was als ik. Zij gaf aan dat de bloemist heel wat goed te maken had, omdat een rouwboeket prioriteit heeft. Dat ging zij regelen. Ik weet nog niet of het haar gelukt is, maar haar intentie en klantvriendelijkheid zijn goed.
Verbeterpunten
In het formulier moet je de postcode verplicht invullen . Maar postcodes in Engeland zijn heel anders samengesteld. En passen dus niet in dat hokje. Dat is gebaseerd op de NL postcode. Met het gevaar dat deze belangrijke informatie niet goed doorkomt. Lijkt me goed om dat te veranderen.
Klant

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Slecht!
Paarse veldboeket besteld!
Rood boeket is er ontvangen!
Verbeterpunten
Bij samengesteld boeket kun je de kleur paars niet aangeven! Zet er een mogelijkheid bij! Bij opmerkingen had ik geschreven: “veldboeket allemaal paarse bloemen. Geen rood”.
De bloemist heeft het niet gelezen! En laat me wachten met hoe hij het wil oplossen, als hij het al gaat oplossen. Ik ben deze koop aangegaan met Fleurop. Ik wil dat zij het oplossen en niet een tussen persoon. Omdat er geen Fleurop winkel in Delft is!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Eljada Cavero

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Eljada Cavero
Heiloo

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
het boeket is s morgen ipv in de aangegeven middag bezorgd, jammer
Verbeterpunten
indien een andere bezorgtijd als afgesproken neem dan even contact op met de klant
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste danny van der Meijden,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
danny van der Meijden
groenlo

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Zeer slechte service
Zeer slechte service, verschillende personen behandelen de klacht.

Ik heb een bestelling geplaatst en netjes betaald, vervolgens komt er iets wat in de verste verte niet lijkt op wat besteld is zonder dat daar over wordt gecorrespondeert.

Het bestelde boeket alleen koste 25 euro met chocolatjes verzendkosten handeling en BTW koste 40 euro maar iets wat er op lijkt is niet geleverd. Als oplossing wordt geboden om de ontvanger lastig te vallen om het boeket te komen aanvullen, of genoegen te nemen met een cadeau bon van 10 euro. Geen haar op mijn hoofd denkt er over daar nog wat te bestellen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Ala,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Ala
Neede

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Bloemen werden bij buren bezorgd.
Terwijl we gewoon thuis waren, er is niet aangebeld of briefje achtergelaten dat bloemen elders bezorgd waren.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Frank Parlevliet,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Frank Parlevliet

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Zeer slechte kwaliteit, bloemen binnen 3 dagen voor de helft al weg. Vind het jammer van het geld, ga dit ook nooit meer doen
Verbeterpunten
Ja een andere bloemisterij kiezen, deze is zeer slecht aangeschreven in Zutphen en is het geld niet waard erg jammer
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Jannie,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Jannie Veltman
Hilversum

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
I ordered flowers to be delivered to the UK. The site was cumbersome and made it impossible to select an address accurately. The flowers were never delivered. I emailed customer support, nothing. I phoned them they promised to call back, nothing. I have emailed again and now you want my opinion? Interflora were once a name I trusted for quality and service. Not any more.
Verbeterpunten
Keep your promises.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Dear Nick,

Thank you for your rating. We are very sorry to hear that you are not satisfied about your order. Our apologees. We strive to avoid repetition of this in the future.

We are hapopy to follow you better service.

Kind regards,
customer support
Fleurop Intyerflora Nederland BV
Nick Askew
Leiden

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
We hebben een boeket met rode rozen besteld voor moederdag omdat zij zo van rode bloemen houdt. Ze kreeg een goedkoop boeket met witte bloemen waar ze een hekel aan heeft.
Dat gaan we dus nooit meer doen!
Verbeterpunten
Luister naar de klant. Ik snap dat het boeket anders kan zijn, maar gebruik dan tenminste de goede kleur
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Dhr. S

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Dhr. S
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 15/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Mijn bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd!!! Ik heb een e-mail verzonden maar ook daar heb ik geen reactie op gehad!!!!
Verbeterpunten
 
Semra Durmus

Gepubliceerd op: 15/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
- website en service alsof het 1978 is
- geen flexibiliteit
- niet mogelijk om na je bestelling dingen te veranderen
- geen enkele moeite om de klant te helpen. Er zijn heel veel online bloemenbezorgbedrijven. Ik adviseer een andere te kiezen.
Verbeterpunten
Lees een boek over klantenservice. Vernieuw de website. Denk aan bedrijven zoals Coolblue en Bol.com. Die doen het zo anders.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Johan Zijlman,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Johan Zijlman
Amsterdam

Gepubliceerd op: 14/06/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ