Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
20731 beoordelingen (12 maanden)
98407 beoordelingen (totaal)
235824 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (15201)
19% (3871)
4% (838)
2% (456)
2% (399)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Teleurgesteld eerlijk gezegd!

Super klein boeket voor zoveel geld !!!

Héél erg teleurgesteld!!!

Was een test voor mij en eerste qua afstand!

En kijken of ik in de toekomst vaker gebruik zou maken van de service.....
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Richael,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Richael Rojas

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Veel te duur
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Elleke,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Elleke Van bon

Gepubliceerd op: 16/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen idee. Ik heb bloemen besteld en die zijn wel of niet aangekomen. Ik weet niet hoe het boeket er uit zag en of het bijbestelde presentje erbij heeft gezeten.
Verbeterpunten
Stop met die flauwekul enquêtes. Die dienen nergens toe en zeker deze niet omdat de besteller geen idee heeft, als hij niets verneemt van de ontvanger. Dit soort flauwekul geeft mij de neiging om een andere organisatie in te schakelen. Ga dan gewoon weer naar de plaatselijke bloemist. Niemand zit hier op te w8ten
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Floris Goezinne

Bedankt voor je beoordeling.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Floris Goezinne
Zandvoort

Gepubliceerd op: 16/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Slecht, omdat het boeket van bijna €100 besteld op 19 juli voor aflevering op 29 juli besteld voor mijn vader in Frankrijk die op die dag 80 jaar niet is afgeleverd. De afhandeling van mijn verzoek tot retourneren van het bedrag loopt nog dus daar kan ik nog niets over zeggen. Maar het element van verrassen is al geweest... , heel erg jammer. Maar voor mij nooit meer deze service!!
Verbeterpunten
Als het om wat voor reden dan ook niet mocht lukken een boeket af te leveren daar in elk geval de afzender van op de hoogte brengen. Tenslotte zijn alle gegevens bekend van tel/email etc.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Maura,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Maura

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Kwam niet op het juiste dagdeel aan en de bloemen waren al behoorlijk verlept.
Verbeterpunten
Tegoedbon geven
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Roeland,

Bedankt voor je beoordeling en je reactie op onze e-mail.

Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing.

Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Roeland Van der Gaarden
IJsselstein

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het bedrijf dat jullie de opdracht gaven om het boeket te verzorgen was onervaren met internet bestellingen en bezorgen aan huis. Het heeft nog een aantal telefoontjes ( zat in het buitenland) gekost om dit op te lossen, helaas.
Verbeterpunten
Geef dit bedrijf geen opdracht meer.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Ingrid,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
1 ster, fleurop heeft niet het bestelde boeket geleverd maar een ogenschijnlijk minder fraai boeket dat misschien wel goedkoper is dan de 68 euro die ik betaald heb voor het oorspronkelijk boeket.
op navraag hierover is er na 2 dagen nog geen reactie geweest.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Edward Hardeveld,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Edward Hardeveld

Gepubliceerd op: 09/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Voor 14uur besteld en niet dezelfde dag geleverd zoals beloofd.
Verbeterpunten
Afspraken nakomen
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant
Susteren

Gepubliceerd op: 08/08/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Bestelling 601919479043
Bestelling na drie dagen nog steeds NIET uitgevoerd. Graag terugbetaling aub!!
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Franck KLOECK,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Franck KLOECK
Mortsel

Gepubliceerd op: 08/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
hele duidelijke opmerking met afleverinstructie achtergelaten om eerst op te bellen om aflevertijd te regelen, 3-4 dagen van te voren besteld, Fleurop kreeg het niet voor elkaar om een tijd af te spreken
Verbeterpunten
als er om opmerking of extra gevraagd wordt, volg die dan of neem contact op om te zeggen dat het niet lukt.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste SW,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
SW
Berkhout

Gepubliceerd op: 06/08/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Laatste nieuws
Volg ons op
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ