Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV
20443 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
0 sterren voor de bloemist in Wales, V.K. die het zoals hij zei té druk had om een rouwboeket in Bangor Cathedral af te leveren !!! Terwijl dat mijn enige manier was om "aanwezig" te zijn bij de uitvaart van een goede vriendin die totaal onverwacht overleden was. Zonder te willen overdrijven, maar dat deze bloemist dit gedaan heeft is voor mij bijzonder pijnlijk, ik ben er verdrietig van.

5 sterren voor Diana Ee van de klantenservice die mij telefonisch benaderde en er nét zó boos over was als ik. Zij gaf aan dat de bloemist heel wat goed te maken had, omdat een rouwboeket prioriteit heeft. Dat ging zij regelen. Ik weet nog niet of het haar gelukt is, maar haar intentie en klantvriendelijkheid zijn goed.
In het formulier moet je de postcode verplicht invullen . Maar postcodes in Engeland zijn heel anders samengesteld. En passen dus niet in dat hokje. Dat is gebaseerd op de NL postcode. Met het gevaar dat deze belangrijke informatie niet goed doorkomt. Lijkt me goed om dat te veranderen.

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Slecht!
Paarse veldboeket besteld!
Rood boeket is er ontvangen!
Bij samengesteld boeket kun je de kleur paars niet aangeven! Zet er een mogelijkheid bij! Bij opmerkingen had ik geschreven: “veldboeket allemaal paarse bloemen. Geen rood”.
De bloemist heeft het niet gelezen! En laat me wachten met hoe hij het wil oplossen, als hij het al gaat oplossen. Ik ben deze koop aangegaan met Fleurop. Ik wil dat zij het oplossen en niet een tussen persoon. Omdat er geen Fleurop winkel in Delft is!
Beste Eljada Cavero

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Eljada Cavero
Heiloo

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
het boeket is s morgen ipv in de aangegeven middag bezorgd, jammer
indien een andere bezorgtijd als afgesproken neem dan even contact op met de klant
Beste danny van der Meijden,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

danny van der Meijden
groenlo

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Zeer slechte service
Zeer slechte service, verschillende personen behandelen de klacht.

Ik heb een bestelling geplaatst en netjes betaald, vervolgens komt er iets wat in de verste verte niet lijkt op wat besteld is zonder dat daar over wordt gecorrespondeert.

Het bestelde boeket alleen koste 25 euro met chocolatjes verzendkosten handeling en BTW koste 40 euro maar iets wat er op lijkt is niet geleverd. Als oplossing wordt geboden om de ontvanger lastig te vallen om het boeket te komen aanvullen, of genoegen te nemen met een cadeau bon van 10 euro. Geen haar op mijn hoofd denkt er over daar nog wat te bestellen.

Beste Ala,

Ala
Neede

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Bloemen werden bij buren bezorgd.
Terwijl we gewoon thuis waren, er is niet aangebeld of briefje achtergelaten dat bloemen elders bezorgd waren.

Beste Frank Parlevliet,

Frank Parlevliet

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Zeer slechte kwaliteit, bloemen binnen 3 dagen voor de helft al weg. Vind het jammer van het geld, ga dit ook nooit meer doen
Ja een andere bloemisterij kiezen, deze is zeer slecht aangeschreven in Zutphen en is het geld niet waard erg jammer
Beste Jannie,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Jannie Veltman
Hilversum

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
I ordered flowers to be delivered to the UK. The site was cumbersome and made it impossible to select an address accurately. The flowers were never delivered. I emailed customer support, nothing. I phoned them they promised to call back, nothing. I have emailed again and now you want my opinion? Interflora were once a name I trusted for quality and service. Not any more.
Keep your promises.
Dear Nick,

Thank you for your rating. We are very sorry to hear that you are not satisfied about your order. Our apologees. We strive to avoid repetition of this in the future.

We are hapopy to follow you better service.

Kind regards,
customer support
Fleurop Intyerflora Nederland BV
Nick Askew
Leiden

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
We hebben een boeket met rode rozen besteld voor moederdag omdat zij zo van rode bloemen houdt. Ze kreeg een goedkoop boeket met witte bloemen waar ze een hekel aan heeft.
Dat gaan we dus nooit meer doen!
Luister naar de klant. Ik snap dat het boeket anders kan zijn, maar gebruik dan tenminste de goede kleur
Beste Dhr. S

Dhr. S
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Mijn bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd!!! Ik heb een e-mail verzonden maar ook daar heb ik geen reactie op gehad!!!!

Semra Durmus

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
- website en service alsof het 1978 is
- geen flexibiliteit
- niet mogelijk om na je bestelling dingen te veranderen
- geen enkele moeite om de klant te helpen. Er zijn heel veel online bloemenbezorgbedrijven. Ik adviseer een andere te kiezen.
Lees een boek over klantenservice. Vernieuw de website. Denk aan bedrijven zoals Coolblue en Bol.com. Die doen het zo anders.
Beste Johan Zijlman,

Johan Zijlman