Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
Had bloemen voor Moederdag besteld. Niet bezorgd in dat weekeinde en pas na mailtje bezorgd. Wel met een presentje erbij als goedmakertje, maar had het liever op tijd bezorgd gehad.

HV

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Ontzettend duur en de bloemen waren niet eens vers. Netjes schuin afgesneden en in een schone vaas geplaatst helaas zijn de bloemen nu al dood maak dit voor het eerst mee.

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Bos leek op geen enkele meter op een lente boeket klacht is afgewimpeld met de reden dat het kan afwijken
Als ik in bloemenwinkels kom dan zie ik dat het wel degelijk kan
Dit was mijn laatste bestelling
Jammer dat ik geen foto kan uploaden

Ilja Kloosterman

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Ik heb twee bossen besteld, een in Friesland en een in Amsterdam. Voor dezelfde prijs was de ene bos (Friesland) 2 x zo groot als de andere (Amsterdam). Een mager bosje bloemen voor 45 €? Als ik het zelf zou kopen in de winkel zou dit nog geen 15 € geweest zijn.....Schandalig gewoon.

Ik was een vaste klant, maar nog los van bovenstaande klacht, zijn jullie sowieso heel veel duurder geworden. Mij zijn jullie kwijt als klant.
Je prijzen weer laten zakken, dit is niet normaal meer. Jullie maken MISBRUIK van de crisis
Oona Giesen

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Bloemen zijn geleverd zonder boodschap er op.
Gewoon afspraken nakomen.
Jo

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Het boeket was al volledig uitgebloeid. De losse bloemen lagen in de lift. Er zaten oude en nieuwe bloemen door elkaar. Het boeket heeft 1 dag gestaan omdat mijn moeder het zo zonde vond.
Niet na bestelling het boeket maken.
Iris Van Der Graaf
Maassluis

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
70 euro voor een (prachtig) boeket. Expliciet aangegeven van tevoren dat ik graag bericht ontvang als de bezorg datum niet op moederdag zelf is, zodat ik kan zorgen dat het een verassing blijft. Niets mee gedaan, stond nog op het boeket ook.

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Bloemen waren na 1 dag dood. Voor een bos van bijna €40, mag dat niet gebeuren.
Ik heb een klacht gestuurd, ivm bovenstaande, naar de klantenservice, hier is niet op gereageerd.
Jan Willem Schoonhoven

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Niet op moederdag geleverd.
Op moederdag leveren
Albert Swane
Den Bosch

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Moederdag cadeau is niet Bezorgd in het weekend maar na verschillende belletjes pas dinsdag. Wel met excuus notitie en terugbetaling bezorgkosten , dat maakt eea goed.
Boeketten bedoeld voor een speciale dag moeten echt op de dag geleverd worden , schakel desnoods extra bezorgers in.