Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
20431 beoordelingen (12 maanden)
95672 beoordelingen (totaal)
224813 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (14894)
19% (3865)
4% (821)
2% (447)
2% (406)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Bloemen netjes zijn bezorgd. Echter, de bloemen lijken absoluut niet op het bestelde lente boeket (van 36 euro) Deze is nl oranje. Het ontvangen boeket is roze en paars.
Verbeterpunten
Als het boeket gaat afwijken van het bestelde boeket, vraag of het akkoord is of laat het minimaal weten.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Marco Werkman,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Marco Werkman
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/06/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik klikte een boeket aan van 19,95 euro, op de volgende pagina werd het 25,95 en toen ik moest betalen was het bedrag 32, 50
Ik voel mij bedonderd!
Verbeterpunten
Geef direct duidelijk aan wat je moet betalen.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste h.j. berkenbosch,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
h.j. berkenbosch
Tuk

Gepubliceerd op: 25/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Helaas zijn de bloemen niet op tijd geleverd. In eerste instantie zou de (zieke) collega niet thuis zijn. Daarna ontving het bericht dat de adresgegevens mogelijk niet zouden kloppen. Adresgegevens zijn geverifieerd en collega was gehele dag thuis :-(
Verbeterpunten
Alles valt en staat met communicatie. Zal altijd essentieel zijn waarbij er uiteraard ook verkeerde informatie kan worden aangeleverd!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Arco,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Arco
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Service op zich prima maar voor zo veel geld verwacht je wel verse bloemen. Dat was helaas niet het geval.
Verbeterpunten
Zorgvuldig beoordelen van de partijen die de bestelling daadwerkelijk leveren
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Jos,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Jos
Bergen

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Goed bericht ontvangen van de ontvangsten r
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Phil,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Phil Bosten
Wijnandsrade

Gepubliceerd op: 22/06/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Mooie bos rozen ma was snel uitgebloeit hebben 3 dagen gestaan
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Nick Eggenhuizen,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Nick Eggenhuizen
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 21/06/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Helaas kwamen de pioenrozen niet uit (ook niet na extra verzorging). Gevraagde G foto’s toegestuurd, maar Fleurop weigert (gedeeltelijk) te compenseren. De klacht had binnen n week gemeld moeten worden... Dat is gek voor bloemen die uit moeten komen en helemaal voor n bos die je cadeau doet (een gegeven paard kijk je niet in de bek toch?). En na gevraagde foto’s toch de bloemen in winkel laten zien??? Kan mijn moeder v 75 daar tips ophalen voor verzorging?! Echt heel raar hoor Fleurop.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Verbiest,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Verbiest

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Heel min bloemetje voor het geld wat je betaald.
Levering wel netjes op tijd!
Verbeterpunten
Meer waar voor je geld.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Pascal Muis

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Pascal Muis
Erp

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Teleurstelling, half dag later bezorgd
Verbeterpunten
Afleveren op afgesproken moment, de verrassing viel helemaal in het water nu.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Teleurstellend bosje bloemen, erg karig voor het bedrag dat gerekend wordt.
Verbeterpunten
Laat een grote bos ook groot zijn.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Martin,

Bedankt voor je beoordeling.

We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Martin Leeuwerink

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ