Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
20776 beoordelingen (12 maanden)
98500 beoordelingen (totaal)
236108 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (15241)
19% (3860)
4% (840)
2% (458)
2% (401)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
De bos rozen zijn naar 3 dagen al begonnen met verwelken.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Daniel,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Daniël

Gepubliceerd op: 23/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Het boeket wat ik besteld en voor betaald had € 47,- incl. bezorgkosten leek totaal niet op het bezorgde boeket. krijg nu een bloemenbon van € 10 ter compensatie.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Joke,

Bedankt voor je beoordeling.

Fijn dat je vertreden bent met de aangeboden oplossing.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Joke Westerveld

Gepubliceerd op: 23/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over mijn bestellingen, maar deze keer was de kwaliteit van het boeket heel slecht. Begon na 1 dag al uit te vallen helaas....
Verbeterpunten
Ik begrijp dat u afhankelijk bent van de aangesloten bloemisterijen. Wel hoop ik dat u deze bloemist hier op aan spreekt. Het heeft mij namelijk toch bijna 30 euro gekost en dan mag je wel een kwalitatief goed boeket verwachten
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV

Beste Hermien,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Hermien Geerts
Oosterhout

Gepubliceerd op: 22/08/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Boeket zag er mooi uit, maar gaat na 4 dagen hard achteruit 5de dag geen gezicht meer. Voorschriften voor onderhoud opgevolgd
Verbeterpunten
Niet weer via deze winkel een boeket laten bezorgen
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Jan,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Jan Smit
Veen

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
De bloemen waren oké maar het kaartje 'wat ik besteld had' was niet bij de bloemen toegevoegd, waardoor de ontvanger niet wist waarom en van wie de bloemen waren , heeeeel erg jammer. weet U waarom het kaartje niet was toe gevoegd ?
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Antoinette,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Antoinette Doormaal
Hilvarenbeek

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Op vrijdag aan het eind van de dag bloemen besteld en tot dinsdag gewacht, toen gebeld met Fleurop en bleek dat mijn order niet (goed) was doorgekomen bij bloemist. Ik hoop dat de bloemen vandaag wel bezorgt worden.
Verbeterpunten
Bevestiging wanneer bloemen bezorgt zijn.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Corine Venema,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Corine Venema
Groningen

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Heb de bestelling zaterdag voor 12 uur geplaatst en vandaag 6 Augustus 8 uur is nog niet geleverd, een boeket van 65 euro....
Verbeterpunten
Op het matje roepen van jullie collega's in de buurt van Barcelona....
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Caterina Ordeix Diaz,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad hierover en komen hier op terug

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Caterina Ordeix Diaz

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Had een grote bos besteld, maar viel me tegen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Marcel Untied
Veendam

Gepubliceerd op: 18/08/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Tot heden heb ik geen reactie gekregen op mijn vraag of mijn boeket is geleverd. Dit vind ik erg vervelend.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Nurdan,

Bedankt voor je beoordeling.

We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Nurdan Safranti
Dordrecht

Gepubliceerd op: 17/08/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Bestelling was niet op tijd geleverd.
Verbeterpunten
Bestelling op tijd leveren.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Dennis,

Bedankt voor je beoordeling op KiyOh. Wat vervelend dat de bloemen niet op tijd zijn bezorgd.

In Griekenland is het gebruikelijk dat er eerst gebeld wordt voordat ze gaan bezorgen. Ik zie dat er contact is proberen op te nemen maar dat ze geen gehoor kregen op het opgegeven telefoonnummer. Hierop is er contact met je geweest en een ander telefoonnummer doorgegeven aan onze Griekse collega's. Hierdoor zijn de bloemen uiteindelijk later bezorgd dan gevraagd.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Dennis Geurtz

Gepubliceerd op: 16/08/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Laatste nieuws
Volg ons op
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ