Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
Het boeket bestaat uit mooie bloemen, maar de vaasgarantie van 7 dagen heeft ie absoluut niet gehaald. Het boeket is gister al uitgebloeid en de rozen en tulpen vielen gister (dinsdag) al uit. Het boeket is veel en veel te duur voor wat wij er nu voor gekregen. Het is de 20 euro echt niet waard met bloemen die al uitvallen na 2 dagen. 7 dagen vaasgarantie kunnen jullie beter weglaten. Daarnaast vond ik het boeket ook erg weinig bloemen bevatten voor 20 euro en dat ze dan ook nog zo snel uitbloemen en uitvallen vind ik echt heel kwalijk.
Maak het boeket goedkoper als het van slechte kwaliteit is. Wij hebben een mooi moederdagboeket besteld op de site en dan komt er dit. het boeket bevat te weinig bloemen voor 20 euro, dus dat mag sowieso meer. Daarnaast moeten jullie de 7 dagen vaasgarantie weglaten als jullie die niet kunnen garanderen.
Het boeket was van erg slechte kwaliteit en het was zijn 20 euro absoluut niet waard. Ik bestel de volgende keer mijn bloemen ergens anders.
Liset de Boer
Haule

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Het boeket is twee dagen later geleverd dan de dag waarvoor ik het had besteld. De leverancier belde de geadresseerde en gaf aan dat ze geen bloemen en personeel had om op tijd te leveren.
Blijkbaar is het niet 100% zeker dat er op de gewenste dag geleverd kan worden, het zou fijn zijn geweest om dat van tevoren te weten.
Marloes

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Bezorger belt aan bij 10 hoog flat en meldt alleen "de bezorger" en vertrekt direct weer. Verder geen instructie om het boeket in de centrale hal op te komen halen. Mijn moeder is slecht ter been en wachtte tot iemand met de lift naar boven kwam.
Toevallig zag een buurman het boekt in de hal staan, anders was het verdwenen.
Heldere instructies als er van de ontvanger iets verwacht wordt om de zending in ontvangst te nemen.
Nico Bos

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Een bloemetje voor moederdag was helaas een vervelende ervaring; de bezorgdienst had duidelijk heel veel werk maar dat is geen excuus hoe het gegaan is. Een boeket van 40 euro, hoeveel moet het dan kosten voor wat service. Mijn moeder zegt dat niet is aangebeld bij haar, het boeket is "gedumpt" bij de buurvrouw. Maar wat ik erg vind, ik had instructies nagelaten om voor wat geduld te vragen vanwege traagheid en hardhorendheid bij ouderdom, maar die instructies stonden er nog opgeniet op het boeket. Erg. Leuk voor de buren en mijn moeder. Jullie worden bedankt.
Iets minder aan alleen maar geld denken.
Boudewijn Brans
Voeren

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Slechte communicatie omtrent levering bloemen. Op Moederdag kregen wij onze bloemen pas om 20.00

Matthieu De Meij

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Jammer dat er geen rekening gehouden is met mijn opmerking het boeket op zondag te bezorgen ivm afwezigheid op zaterdag. Het boeket bevatte tevens veel groen en weinig bloemen

Sascha Kunst
Elst

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Ik vond de bos best klein kwam zeker niet overeen met het plaatje

Sabrina

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Te klein boeket voor het bedrag! Ik had dezelfde dag voor het zelfde bedrag een boeket besteld via topbloemen en die was beduidend groter.
6,95 bezorgkosten is niet meer van deze tijd
corinne hengeveld
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Ik vond de “kleine” boeket treurig klein. Waren maar een paar stokjes.
Bij andere winkels waar ik online heb geshopt waren deze boeketten groter. Ik kreeg een foto van mijn moeder van dit boeket voor Moederdag en ik zei tegen haar: Sorry mama dit is niet een mooi boeket.

Danielle Wunderlich
Leiderdorp