Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV
20443 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Ik vond het nogal prijzig maar wilde echt iets moois. De bloemen waren zeker mooi maar ik had een véél grotere bos verwacht. Voor dat geld! Verzendkosten komen er immers apart bij. Wel snelle en prima levering
Verschil tussen de maten (ik had middelgroot gekozen) is onduidelijk
Lyanne

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
ik heb een foto van het boeket gezien en dat vond ik erg tegen vallen voor 35 euro

ineke
lunteren

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
De bos was een verrassing en bij de buren bezorgd. Van de ontvanger hoorde ik een paar dagen later pas iets. Er bleek geen briefje oid door de bus te zijn gegaan dus de ontvanger wist niet dat de bos bij de buren lag
Bij afleveren bij de buren de ontvanger goed informeren

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Het boeket is bezorgd ,niet zoals gevraagd in de ochtend, Nu begrijp ik zeker dat dit niet altijd mogelijk is. Echter het zeer belangrijke kaartje met tekst wat er bij moest, is er niet bij bezorgd, zodat de dame niet wist van wie het boeket afkomstig was. Naar de Merci heb ik maar niet gevraagd. maar vraag me a, of deze er bij heeft gezeten. Bij het betalen wilde ik graag mijn kortingskaart gebruiken, wat niet mogelijk was. Dus al met al een beetjes jammer.

Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV

Beste Esther de Jong,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Esther de Jong
Gorinchem

Pluspunten

Het was onmogelijk om een groter boeket te kiezen voor Duitsland. Na het invullen van alle gegevens werd aangegeven dat de gewenste maat niet leverbaar was en werd een alternatief aangeboden...dit heeft zich een paar keer herhaald, telkens moesten alle gegevens opnieuw ingevuld worden
Eilyn
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Ik heb de bloemen niet gekregen en kan dus geen oordeel geven.
Gratis marketing-tip: Laat de afleverende bloemist een foto sturen naar de besteller van het daadwerkelijk geproduceerde boeket, ter controle.

Verder zou ik de term klein/middel/groot boeket vervangen door iets anders, b.v. een meetlat leggen naast het te fotograferen boeket.

Of toch minstens in het begin van de website uitleggen wat de formaten betekenen. Ik moet volgens dit formulier uw bedrijf aanbevelen of niet. Ik moet helemaal niets. Voorstel: dwing niet om ja of nee in te vullen, maar laat dit open.
Groeten,

P. Geurts MBA
paul geurts
(B)4690 Bassenge

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Wijkt wat af van de afbeelding wel hele snelle service

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Mooie bloemen maar aflevering was raar. Ik weet niet precies hoe het heeft kunnen gebeuren, maar de deurbel werkte, en de ontvanger was wakker. Nadat de hele ochtend geen bezorger kwam, was de buurvrouw die om 13:00 aan kwam zetten met het boeket. Persoonlijk denk ik dat de koerier in eerste instantie niemand in huis zag, en bij voorbaat al naar de buren ging. Niet heel netjes.
Een sms waarschuwing wanneer de koerier langskomt. Bezorgingskosten voor 7 euro is hoog genoeg voor wat extra service
Steffen
Drachten

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Kwaliteit van boeket was goed maar het kaartje met de tekst erop is niet meegeleverd

Gijsbert Verdoold
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Levering op datum van verjaardag.
Bos was alleen stuk minder vol en groot dan op productfoto in de webshop.
Foto’s realistischer.
Oscar