Bedrijfsgegevens

Website: www.flightclaim.com
Adres: Kastanjelaan 2 3830AD
Plaats: Leusden
Telefoon: 033 - 434 2014

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Flight Claim
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
41 beoordelingen (12 maanden)
828 beoordelingen (totaal)
10016 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (33)
15% (6)
2% (1)
0% (0)
2% (1)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Snelle en vlotte afwerking. Bedankt!
Verbeterpunten
De eerste maal dat er bij jullie moest aangelogd worden was niet zo evident, telefonisch hulp gevraagd.
Guy
Brasschaat/Blgie

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
9
Verbeterpunten
9
Klant

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
duidelijke communicatie
feedback is correct en helder
Verbeterpunten
 
O.M. van Zoelen
Hoorn

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 26/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel geregeld binnen 2 weken netjes afgehandeld, tussen door krijg je ook mailtjes over de stand van zaken. Toppie hartstikke bedankt!
Verbeterpunten
 
D
Utrecht

Gepubliceerd op: 20/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service, duidelijk, overzichtelijk en alles is goed terug te vinden in je openstaande claim.
Verbeterpunten
n/a
Marjolein
Uithoorn

Gepubliceerd op: 20/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goed bereikbaar per email, ik werd op de hoogte gehouden van de vorderingen van de claim en verder goed te woord gestaan en geholpen.
Verbeterpunten
 
Milou
Almere

Gepubliceerd op: 16/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Het aanmeld proces was simpel. Bij vragen kun je zo contact opnemen (niet dat ik dit nodig heb gehad). Je wordt bij elke stap goed op de hoogte gehouden. Verder is het gewoon een kwestie van geduld hebben. Mijn case heeft ongeveer 3,5 maand geduurd. Maar dat kwam meer door het niet reageren van de luchtvaartmaatschappij.
Verbeterpunten
Geen verbeterpunten.
Ton
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
ze zetten zich goed in om de klant te helpen
Verbeterpunten
misschien ook bij toekenning van geld aangeven waaruit dit bedrag is ontstaan wij kregen de helft van wat was toegezegd dat geclaimd zou worden na uitleg achteraf was dit duidelijk misschien tip dit eerder te communiceren
Klant

Gepubliceerd op: 31/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Waar drie andere 'claimbedrijven' de verwachting hadden dat de claim niet succesvol zou worden en opgaven, bleek dat Flight Claim wél door durfde te gaan - en met succes! Voor mij vanaf nu dus altijd direct naar Flight Claim.
Verbeterpunten
De website en het online dossier kan iets overzichtelijker - nu is de informatie daar beperkt en moeilijk te vinden.
Brit

Gepubliceerd op: 24/07/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer