Bedrijfsgegevens

Website: www.flightclaim.com
Adres: Kastanjelaan 2 3830AD
Plaats: Leusden
Telefoon: 033 - 434 2014

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Flight Claim
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
48 beoordelingen (12 maanden)
821 beoordelingen (totaal)
9447 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (37)
17% (8)
2% (1)
0% (0)
2% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Het aanmeld proces was simpel. Bij vragen kun je zo contact opnemen (niet dat ik dit nodig heb gehad). Je wordt bij elke stap goed op de hoogte gehouden. Verder is het gewoon een kwestie van geduld hebben. Mijn case heeft ongeveer 3,5 maand geduurd. Maar dat kwam meer door het niet reageren van de luchtvaartmaatschappij.
Verbeterpunten
Geen verbeterpunten.
Ton
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
ze zetten zich goed in om de klant te helpen
Verbeterpunten
misschien ook bij toekenning van geld aangeven waaruit dit bedrag is ontstaan wij kregen de helft van wat was toegezegd dat geclaimd zou worden na uitleg achteraf was dit duidelijk misschien tip dit eerder te communiceren
Klant

Gepubliceerd op: 31/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Waar drie andere 'claimbedrijven' de verwachting hadden dat de claim niet succesvol zou worden en opgaven, bleek dat Flight Claim wél door durfde te gaan - en met succes! Voor mij vanaf nu dus altijd direct naar Flight Claim.
Verbeterpunten
De website en het online dossier kan iets overzichtelijker - nu is de informatie daar beperkt en moeilijk te vinden.
Brit

Gepubliceerd op: 24/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke eenvoudige website, goede voortgangsinformatie en bovenal een vlot uitbetaalde vergoeding.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 23/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima opgepakt en claim binnengehaald
Verbeterpunten
Geen
Eric
Lekkerkerk

Gepubliceerd op: 23/07/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle en goede service.
Verbeterpunten
Geen
Yildiz
Hengelo

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ze hebben ons goed geholpen, gedaan wat is beloofd, wij zijn superblij!
Verbeterpunten
De communicatie, het heeft 2 jaar geduurd dus het zou fijn zijn als er b.v een keer per 3 maanden een update zou zijn. Ze zijn wel prima te bereiken en nemen ook altijd de telefoon op, maar er is dus geen communicatie van hun kant.
Klant

Gepubliceerd op: 25/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
De communicatie liep vlot en vriendelijk. Alles werdt mij per email goed uitgelegd, en ik werd van alles op de hoogte gehouden, top!
Verbeterpunten
Geen
marijke
Emmeloord

Gepubliceerd op: 11/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Geen gedoe met de vliegmaatschappij zelf
Verbeterpunten
Ik had graag vaker statusupdates ontvangen gezien het proces best lang duurde
Jean-Marie
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/04/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Ondanks dat de betreffende luchtvaartmaatschappij heel erg tegenwerkte en er alles aan deed om niet te betalen en na gerechtelijke uitspraak de betaling zo lang mogelijk uit te stellen:
- succesvol in afronden case
- doorgaan tot het uiterste

Verder:
- vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon
- het online aanmaken/aanvragen van een case gaat gemakkelijk en is erg duidelijk
Verbeterpunten
De communicatie naar de cliënt:

- updates & huidige status duidelijker communiceren, nu moest ik vaak zelf bellen om na te vragen wat de recente situatie was:

Voorbeeld: "de luchtvaartmaatschappij heeft 3 weken om te reageren" & dan na 6 weken als cliënt nog niet weten of er een reactie was en zo ja, wat deze reactie dan was... Een kort bericht met: "We hebben nog geen reactie, maar we zijn er nog steeds mee bezig", zou al fijn zijn.

- Geen beloftes doen, die vervolgens niet nagekomen worden: "We sturen je vandaag of morgen een update per mail" & dan helemaal geen update ontvangen.
Klant

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer