Website: www.flightclaim.com
Adres: Kastanjelaan 2 3830AD
Plaats: Leusden
Telefoon: 033 - 434 2014

Flight Claim

Pluspunten
Het aanmeld proces was simpel. Bij vragen kun je zo contact opnemen (niet dat ik dit nodig heb gehad). Je wordt bij elke stap goed op de hoogte gehouden. Verder is het gewoon een kwestie van geduld hebben. Mijn case heeft ongeveer 3,5 maand geduurd. Maar dat kwam meer door het niet reageren van de luchtvaartmaatschappij.
Geen verbeterpunten.
Ton
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
ze zetten zich goed in om de klant te helpen
misschien ook bij toekenning van geld aangeven waaruit dit bedrag is ontstaan wij kregen de helft van wat was toegezegd dat geclaimd zou worden na uitleg achteraf was dit duidelijk misschien tip dit eerder te communiceren

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Waar drie andere 'claimbedrijven' de verwachting hadden dat de claim niet succesvol zou worden en opgaven, bleek dat Flight Claim wél door durfde te gaan - en met succes! Voor mij vanaf nu dus altijd direct naar Flight Claim.
De website en het online dossier kan iets overzichtelijker - nu is de informatie daar beperkt en moeilijk te vinden.
Brit

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Duidelijke eenvoudige website, goede voortgangsinformatie en bovenal een vlot uitbetaalde vergoeding.

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Prima opgepakt en claim binnengehaald
Eric
Lekkerkerk

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Snelle en goede service.
Yildiz
Hengelo

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Ze hebben ons goed geholpen, gedaan wat is beloofd, wij zijn superblij!
De communicatie, het heeft 2 jaar geduurd dus het zou fijn zijn als er b.v een keer per 3 maanden een update zou zijn. Ze zijn wel prima te bereiken en nemen ook altijd de telefoon op, maar er is dus geen communicatie van hun kant.

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
De communicatie liep vlot en vriendelijk. Alles werdt mij per email goed uitgelegd, en ik werd van alles op de hoogte gehouden, top!
marijke
Emmeloord

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Geen gedoe met de vliegmaatschappij zelf
Ik had graag vaker statusupdates ontvangen gezien het proces best lang duurde
Jean-Marie

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Ondanks dat de betreffende luchtvaartmaatschappij heel erg tegenwerkte en er alles aan deed om niet te betalen en na gerechtelijke uitspraak de betaling zo lang mogelijk uit te stellen:
- succesvol in afronden case
- doorgaan tot het uiterste

Verder:
- vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon
- het online aanmaken/aanvragen van een case gaat gemakkelijk en is erg duidelijk
De communicatie naar de cliënt:

- updates & huidige status duidelijker communiceren, nu moest ik vaak zelf bellen om na te vragen wat de recente situatie was:

Voorbeeld: "de luchtvaartmaatschappij heeft 3 weken om te reageren" & dan na 6 weken als cliënt nog niet weten of er een reactie was en zo ja, wat deze reactie dan was... Een kort bericht met: "We hebben nog geen reactie, maar we zijn er nog steeds mee bezig", zou al fijn zijn.

- Geen beloftes doen, die vervolgens niet nagekomen worden: "We sturen je vandaag of morgen een update per mail" & dan helemaal geen update ontvangen.

Gepubliceerd op: 11/04/2018