Bedrijfsgegevens

Website: www.flightclaim.com
Adres: Kastanjelaan 2 3830AD
Plaats: Leusden
Telefoon: 033 - 434 2014

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Flight Claim
totaal score
8.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
38 beoordelingen (12 maanden)
850 beoordelingen (totaal)
11226 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (27)
11% (4)
0% (0)
3% (1)
16% (6)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Het eindresultaat telt: De claim voor de vertraging van ruim 5 uur is na een slap excuus van de vliegmaatschappij uiteindelijk toch ontvangen. Heeft wel even geduurd (ca. 7 maanden)
Verbeterpunten
Communicatie.
Let zelf ook even op en als je enige tijd geen reactie hebt ontvangen, trigger ze nog eens.
Michael
Montfort

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle actie en duidelijke communicatie, doortastendheid en vastbereidheid om een oplossing te vinden.
Verbeterpunten
 
Olivier Habnit
Voorburg

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
De doorlooptijd is vrij lang, maar Flight Claim heeft een resultaat weten te bewerkstelligen dat ik zelf nooit voor elkaar had gekregen. Mocht ik ooit in dezelfde situatie zitten schakel ik ze zeker weer in!
Verbeterpunten
 
Erwin
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Prima efficiƫnt proces.
Verbeterpunten
Gezien de lange looptijd van het dossier zou ik iets meer tussentijdse updates willen ontvangen.
Klant

Gepubliceerd op: 08/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
goede communicatie
Verbeterpunten
 
Marcel
St. Pancras

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede en duidelijke communicatie. Regelmatig updates over de gang van zaken
Verbeterpunten
geen
Klant
Zeewolde

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Dit bedrijf maakt gebruik van een automatisch mail systeem.
Dit betekend dat mails die vanuit de klant hun kant gestuurd worden niet worden behandeld.
Ook doet deze firma beloftes over de telefoon die zij niet na kunnen komen.
waardoor de klant in het nadeel wordt gebracht
X. van Lit

Gepubliceerd op: 07/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
-Telefonisch bereikbaarheid is verschrikkelijk
-Dossiers zijn foutief en incompleet
-Klantvriendelijkheid is ver te zoeken
-Claims worden uiterst traag verwerkt
-Gedane uitspraken per telefoon blijken achteraf niet waar
Sebastiaan van Kemenade
Eindhoven

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Perfecte service.
Verbeterpunten
 
Bas
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 06/02/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
We hebben de zaak gewonnen. Nu was dit op zich geen prestatie, want dat we zouden winnen stond wettelijk al vast.
Verbeterpunten
Uit het vonnis van de rechter blijkt dat ARAG tot twee keer toe vergeten stukken is in te leveren, wat de schadevergoeding met honderden euro's heeft verlaagd. Vragen hierover worden niet beantwoord, uit angst natuurlijk, en alle e-mails en berichten worden opzettelijk genegeerd. Ook voor dit euvel duurde het soms tot zes weken voordat er werd geantwoord, ALS er al werd geantwoord. Waardeloze communicatie en een duidelijk geval van absolute wanprestatie.
Loek van Kooten
Leiden

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer