Website: www.flightclaim.com
Telefoon: 033 - 434 2014

Flight Claim
8.1

-Telefonisch bereikbaarheid is verschrikkelijk
-Dossiers zijn foutief en incompleet
-Klantvriendelijkheid is ver te zoeken
-Claims worden uiterst traag verwerkt
-Gedane uitspraken per telefoon blijken achteraf niet waar
Sebastiaan van Kemenade

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
We hebben de zaak gewonnen. Nu was dit op zich geen prestatie, want dat we zouden winnen stond wettelijk al vast.
Uit het vonnis van de rechter blijkt dat ARAG tot twee keer toe vergeten stukken is in te leveren, wat de schadevergoeding met honderden euro's heeft verlaagd. Vragen hierover worden niet beantwoord, uit angst natuurlijk, en alle e-mails en berichten worden opzettelijk genegeerd. Ook voor dit euvel duurde het soms tot zes weken voordat er werd geantwoord, ALS er al werd geantwoord. Waardeloze communicatie en een duidelijk geval van absolute wanprestatie.
Loek van Kooten
Leiden

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten

Zorg ervoor dat je klanten op de hoogte houd gedurende het proces, kom na wat je zegt, en hou dossiers goed bij. In ons geval zorgde dit ervoor dat wij veelvuldig contact met jullie hebben moeten opnemen om zaken geregeld te zien worden terwijl wij hiervoor juist een percentage aan jullie afstaan.
Ook bleken eerder ingestuurde bonnen kwijt

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Invullen op de site is erg makkelijk
Communicatie is meer dan slecht. Ik wacht al een paar maanden op mijn claim. Ze leggen de schuld bij de vliegtuigmaatschappij, maar puntje bij paaltje komt Flight Claim erachter dat ze zelf een mail zijn vergeten (tot 2 keer toe) waardoor de rechtbank nog niet mijn claim heeft ontvangen. Zelf bellen is de enige manier waarop je op de hoogte wordt gehouden, zelfs emails met een update konden niet naar mij worden verstuurd (snap ik als je mijn mail vergeet). Mijn vader zit met hetzelfde probleem thuis, en is zelfs nog in gesprek omdat er blijkbaar een mail in de SPAM was gekomen bij Flight Claim. Volgende keer (hopelijk niet) een ander bedrijf, slechte zaak..
Carli

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Starten in volle vaart. Redelijke snelle bevestiging dat ik recht heb op vergoeding. Dit is door Flightclaim 2 maal bevestigd. Daarna, ondanks diverse verzoeken om een status update, nooit meer iets gehoord van de mensen Flightclaim of ARAG. Zeer teleurstellend!!!
Reageren op vragen van klanten.
Periodieke een status update verzenden.
v.d. waal
Barendrecht, Nederland