Bedrijfsgegevens

Website: www.flightclaim.com
Adres: Kastanjelaan 2 3830AD
Plaats: Leusden
Telefoon: 033 - 434 2014

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Flight Claim
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
36 beoordelingen (12 maanden)
833 beoordelingen (totaal)
10330 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (29)
14% (5)
3% (1)
3% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
ze zetten zich goed in om de klant te helpen
Verbeterpunten
misschien ook bij toekenning van geld aangeven waaruit dit bedrag is ontstaan wij kregen de helft van wat was toegezegd dat geclaimd zou worden na uitleg achteraf was dit duidelijk misschien tip dit eerder te communiceren
Klant

Gepubliceerd op: 31/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Geen gedoe met de vliegmaatschappij zelf
Verbeterpunten
Ik had graag vaker statusupdates ontvangen gezien het proces best lang duurde
Jean-Marie
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/04/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Ondanks dat de betreffende luchtvaartmaatschappij heel erg tegenwerkte en er alles aan deed om niet te betalen en na gerechtelijke uitspraak de betaling zo lang mogelijk uit te stellen:
- succesvol in afronden case
- doorgaan tot het uiterste

Verder:
- vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon
- het online aanmaken/aanvragen van een case gaat gemakkelijk en is erg duidelijk
Verbeterpunten
De communicatie naar de cliënt:

- updates & huidige status duidelijker communiceren, nu moest ik vaak zelf bellen om na te vragen wat de recente situatie was:

Voorbeeld: "de luchtvaartmaatschappij heeft 3 weken om te reageren" & dan na 6 weken als cliënt nog niet weten of er een reactie was en zo ja, wat deze reactie dan was... Een kort bericht met: "We hebben nog geen reactie, maar we zijn er nog steeds mee bezig", zou al fijn zijn.

- Geen beloftes doen, die vervolgens niet nagekomen worden: "We sturen je vandaag of morgen een update per mail" & dan helemaal geen update ontvangen.
Klant

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de claim
Verbeterpunten
 
Paul
Eindhoven

Gepubliceerd op: 26/03/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Mobayen
Zandvoort

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: ja


Disclaimer