Website: https://www.fotodoos.nl
Adres: Kalmarweg 14-14 9723JG
Plaats: Groningen

Fotodoos

Pluspunten
Alles wordt geregeld en heel de avond wordt het apparaat bijgevuld en in de gaten gehouden. Super foto's en gezellig personeel die een praatje maakt met de feestende gasten. Bij een volgende gelegenheid beste ik weer bij Fotodoos.nl !!

Hi Melissa,

Dankjewel voor je positieve review! Wat fijn dat het zo'n succes was! Ik zag dat er lekker veel foto's zijn gemaakt, super leuk!

We hopen jullie natuurlijk in de toekomst nog eens te voorzien van een photobooth!

Team Fotodoos
Melissa - HPC Charlois

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Vanaf het begin van de boeking was er contact over de gewenste fotodoos, het ontwerpen van het fotokader en over de achtergronden.
Het fotokader is perfect ontworpen volgens onze wensen.
Toen een dag van te voren bleek dat ik voor de verkeerde datum had geboekt werd dit ook meteen opgelost.

Onze middag/avond zelf was een groot succes. De begeleiding door Jeroen was positief, leuk en professioneel. Hij maakte leuk contact met zowel leerlingen, ouders als collega's en legde duidelijk uit wat de bedoeling was.

We hebben onze nieuwe leerlingen (en collega's) een hele leuke herinnering mee kunnen geven aan de open dag. Een groot succes!
Het zou handig zijn als mensen konden kiezen welke van de 3 foto's ze wilden printen, de eerste foto is vaak toch even wennen.
Sommige gifjes werden wel geupload op facebook, andere niet. Het zou fijn zijn als ze daar allemaal meteen in kwamen.

Het gastenboek mag wat ons betreft optioneel tegen meerprijs zijn.

Per foto een dubbele afdruk mogelijk zou ook fijn zijn!
Antwoord Fotodoos
Goedemiddag, Bedankt voor je super positieve review! Fijn om te horen dat de middag/avond een groot succes was en dat ze een hele leuke herinnering aan de open dag hebben. Dit is ook de bedoeling natuurlijk! Het is niet fijn als een paar gifjes niet geupload werden op Facebook en de rest wel. Dit is een software matig probleem waar Fotodoos jammer genoeg niks aan kan doen, omdat het niet onze eigen software is. De overige verbeter punten nemen wij mee. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos
Kandinsky College Molenhoek
Molenhoek

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Het is makkelijk online te regelen, er zijn veel mogelijkheden, alles keurig optijd klaar en een goeie vent bij de photobooth als begeleiding!
Na het ontvangen van het ontwerp van de fotostrip zagen we dat het ontwerp van de trouwuitnodiging niet echt netjes was doorgevoerd, dus hebben we het na overleg zelf verzorgd. Helaas kwamen we er op de dag zelf achter dat alsnog het eerste ontwerp is aangehouden. Dan is het toch al te laat en het doet niks af aan de feestvreugde, maar dit is wel een slim controlepunt voor Fotodoos.
Antwoord Fotodoos
Hi Paul & Claire, Bedankt voor je positieve review. Dat alles keurig op tijd klaar is en goede begeleiding! Vervelend dat het niet goed is gegaan met het ontwerp. we hebben dit meegenomen en zorgen ervoor dat die de volgende keer in orde is! Gelukkig heeft dat feestvreugde niet ondergedaan. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos
Paul & Claire
Boxtel

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Antwoord Fotodoos
Goedemiddag, Bedankt voor je super positieve review! Wat fijn dat jullie z'n geslaagde avond hebben gehad, Veel plezier met alle foto's! hopelijk tot een volgende keer! Team Fotodoos
L.V.V.S. Augustinus
Leiden

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Goede service!

Nyenrode Business Universiteit
Breukelen

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Super mooie foto's en alles zoals afgesproken! Ik heb een top feestje gehad en de 'grappige" foto's in het gastenboek zorgen ervoor dat ik nog heel lang na kan genieten.
Wij hebben nu alles via de email gecommuniceerd wat op zich allemaal prima is verlopen maar een telefoontje 1 à 2 dagen voor de afspraak zou ik persoonlijk wel prettig hebben gevonden. Dan heb je wat meer het idee dat alles goed is gegaan. Ik heb het nu afgewacht en alles is gelukkig goed gegaan, maar dat is een tip!
Marina

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
zeer goede communicatie

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Snel contact, makkelijk schakelen. Mooie print om de foto toegevoegd. De aankomst en opzetten van de booth was keurig op tijd. Personeel (Roel) op locatie was beleefd, gezellig en super behulpzaam. Aanrader dus!

Insights Benelux
Haarlem

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Wow! Wat hebben jullie je zaakjes goed voor elkaar. En wat een topper hebben jullie meegestuurd naar de SkannAwards in Amersfoort. Janine was super gezellig en flexibel. Wat ons betreft volgend jaar weer!
NVT
Skanna Horeca Uitzendbureau