Website: https://www.fotodoos.nl
Adres: Kalmarweg 14-14 9723JG
Plaats: Groningen

Fotodoos

Pluspunten
Mooie booth, onze gasten vonden het leuk.
we hadden de booth uiteindelijk tot 01:00 gehuurd maar dit is niet helemaal goed doorgekomen, om 23:00 werd er opgeruimd. Degene bij de booth leek het niet echt naar haar zin te hebben.
Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Fijn dat de gasten plezier hebben gehad van de photobooth!

Wat vervelend dat de aangepaste tijden niet goed door zijn gekomen en dat de host het niet naar haar zin leek te hebben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, een bruiloft is een feestje! :)

We hopen dat jullie in ieder geval nog met veel plezier terugkijken naar de foto's!

Fijne avond en wellicht tot een volgende keer!

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
We waren ontzettend enthousiast en positief over de fotobooth. Zoals alle gasten. Echt een aanrader.
Was alleen jammer dat de fotobooth het pas een half uur nadat de gasten waren het deed ivm technische storingen.
Adriaan Tielens
Swalmen

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Erg goed en leuk geregeld! Ik was zelf erg laat met de aanvraag, maar fotodoos heeft alles in korte tijd alsnog geregeld.
Op de onlinegallerij doen niet alle foto's het goed. Er zijn ongeveer 10 foto's die bij aanklikken veranderen in foto's van andere mensen. Kan dit nog aangepast worden?
Hi Carlijn,

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles in een korte tijd is geregeld en dat het een erg leuke dag was! Vervelend dat de online gallery niet goed werkt. Ik ga dit meteen doorsturen naar mijn collega en gaan via de mail contact met je opnemen zodra dit is verholpen.

Carlijn
Bemmel

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Goedemiddag,

Bedankt voor jullie positieve review, daar worden we erg blij van! Hopelijk mogen we jullie volgend jaar op Koningsdag weer verblijden met een photobooth!

Oranjecomite Drempt
Drempt

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
- compleet pakket; geen omkijken naar opbouw en afbouw en ook gastenboek zit bij de prijs inbegrepen met de benodigde accessoires erbij!
- snelle antwoorden op mail
Nee!
Hi Marij,

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het een erg leuke dag was en dat jullie tevreden zijn over onze service! Dit horen wij graag. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag!

Marij
Onbekend

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Hi Niki,

Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat we hebben mogen bijdragen aan jullie grote dag.

We wensen jullie nog veel plezier met de foto's en wie weet tot een volgende keer!

Niki
Ehv

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
Alles wordt geregeld en heel de avond wordt het apparaat bijgevuld en in de gaten gehouden. Super foto's en gezellig personeel die een praatje maakt met de feestende gasten. Bij een volgende gelegenheid beste ik weer bij Fotodoos.nl !!

Hi Melissa,

Dankjewel voor je positieve review! Wat fijn dat het zo'n succes was! Ik zag dat er lekker veel foto's zijn gemaakt, super leuk!

We hopen jullie natuurlijk in de toekomst nog eens te voorzien van een photobooth!

Melissa - HPC Charlois

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Vanaf het begin van de boeking was er contact over de gewenste fotodoos, het ontwerpen van het fotokader en over de achtergronden.
Het fotokader is perfect ontworpen volgens onze wensen.
Toen een dag van te voren bleek dat ik voor de verkeerde datum had geboekt werd dit ook meteen opgelost.

Onze middag/avond zelf was een groot succes. De begeleiding door Jeroen was positief, leuk en professioneel. Hij maakte leuk contact met zowel leerlingen, ouders als collega's en legde duidelijk uit wat de bedoeling was.

We hebben onze nieuwe leerlingen (en collega's) een hele leuke herinnering mee kunnen geven aan de open dag. Een groot succes!
Het zou handig zijn als mensen konden kiezen welke van de 3 foto's ze wilden printen, de eerste foto is vaak toch even wennen.
Sommige gifjes werden wel geupload op facebook, andere niet. Het zou fijn zijn als ze daar allemaal meteen in kwamen.

Het gastenboek mag wat ons betreft optioneel tegen meerprijs zijn.

Per foto een dubbele afdruk mogelijk zou ook fijn zijn!
Antwoord Fotodoos
Goedemiddag, Bedankt voor je super positieve review! Fijn om te horen dat de middag/avond een groot succes was en dat ze een hele leuke herinnering aan de open dag hebben. Dit is ook de bedoeling natuurlijk! Het is niet fijn als een paar gifjes niet geupload werden op Facebook en de rest wel. Dit is een software matig probleem waar Fotodoos jammer genoeg niks aan kan doen, omdat het niet onze eigen software is. De overige verbeter punten nemen wij mee. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos
Kandinsky College Molenhoek
Molenhoek

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Het is makkelijk online te regelen, er zijn veel mogelijkheden, alles keurig optijd klaar en een goeie vent bij de photobooth als begeleiding!
Na het ontvangen van het ontwerp van de fotostrip zagen we dat het ontwerp van de trouwuitnodiging niet echt netjes was doorgevoerd, dus hebben we het na overleg zelf verzorgd. Helaas kwamen we er op de dag zelf achter dat alsnog het eerste ontwerp is aangehouden. Dan is het toch al te laat en het doet niks af aan de feestvreugde, maar dit is wel een slim controlepunt voor Fotodoos.
Antwoord Fotodoos
Hi Paul & Claire, Bedankt voor je positieve review. Dat alles keurig op tijd klaar is en goede begeleiding! Vervelend dat het niet goed is gegaan met het ontwerp. we hebben dit meegenomen en zorgen ervoor dat die de volgende keer in orde is! Gelukkig heeft dat feestvreugde niet ondergedaan. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos
Paul & Claire
Boxtel

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Antwoord Fotodoos
Goedemiddag, Bedankt voor je super positieve review! Wat fijn dat jullie z'n geslaagde avond hebben gehad, Veel plezier met alle foto's! hopelijk tot een volgende keer! Team Fotodoos
L.V.V.S. Augustinus
Leiden