Website: https://www.fotodoos.nl
Adres: Kalmarweg 14-14 9723JG
Plaats: Groningen

7.9

Pluspunten
Super mooie aanvulling op het avondfeest tijdens onze bruiloft!

Hi Astrid,

Bedankt voor je positieve review! We zijn heel blij dat we hebben mogen bijdragen aan jullie bruiloft.

Veel geluk in de toekomst en wellicht tot een volgende keer!

Astrid
Heino

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Duidelijke en heldere communicatie. Reageren snel op vragen.
Met de persoon op locatie om halverwege te switchen van green screen naar witte achtergrond. Dit is niet gebeurd. Zelf helaas op de avond geen tijd gehad om dit in de gaten te houden, waardoor ik hem ook niet kon helpen herinneren.
Hi Iris,

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je de communicatie duidelijk en helder vond, daar streven we altijd naar!
Bedankt ook voor je feedback. Dit nemen we natuurlijk mee.

Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we dat graag!

Iris Spijker
Frederiksoord

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Het product is top, goede communicatie voorafgaand en tijdens het event (bruiloft), goede service bij het maken van de foto’s. Het onbeperkt printen is ook super!
Enkel de prijs is minder optimaal. Wel mooi totaalpakket om te bestellen (met de achtergrond, gastenboek ed)
Goedemorgen Noortje,

Bedankt voor je enthousiaste en positieve review! We willen je bedanken voor het boeken van een photobooth bij Fotodoos.

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat uiteraard graag!

Noortje

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Communicatie verliep via email. Werkte perfect. Men antwoord snel. Alles geleverd zoals besproken.

De Fotodoos ingezet op ons huwelijk. Was echt een publiekstrekker. We waren ontzettend blij dat we dit hebben gedaan ipv een fotograaf.

Op enig moment deed het apparaat het even niet. Dit werd snel hersteld door de werknemer van de fotodoos. Enkele foto's zijn daardoor minder goed belicht (slechts een stuk of 8 van de 472). De foto's zijn van goede kwaliteit.
Ik denk dat voor de prijs er wel wat meer props bij hadden mogen zitten. Wil je die dan moet je daar toch een aardig bedrag voor betalen.
Goedemorgen Bas,

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het verloop van de avond. We nemen je opmerking over de props mee. We kijken altijd hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren en je feedback is daarin zeer waardevol!

Bas

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Duidelijke communicatie, fotodoos en medewerker waren ook netjes op tijd op locatie. Kregen na afloop direct al de USB stick met foto's mee.

Goedemiddag,

Bedankt voor je positieve review!
We horen het graag, mochten we in de toekomst nog eens iets voor jullie kunnen betekenen.

Booking.com

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Er kon op korte termijn nog een fotodoos besteld worden en de achtergrond werd ook erg goed geregeld. Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en flexibel aan de telefoon.
Het meisje dat de fotodoos kwam brengen was erg lastig qua communicatie. Ze was erg verlegen of ze had er echt geen zin in. Ik had het gevoel dat ze echt de tijd aan het uitzitten was. Misschien leuker om iemand neer te zetten die wat enthousiaster is. Het is tenslotte een feestje waar de fotodoos staat ;)
Hi Fiona,

Bedankt voor je review. We waarderen je feedback zeer! Het was leuk dat we jullie op zo'n korte termijn konden voorzien van een photobooth.

Jammer dat je verwachtingen met betrekking tot onze medewerker niet waar werden gemaakt. Het is inderdaad de bedoeling dat onze medewerker enthousiast bij de booth staat en mensen motiveert om leuk op de foto te gaan. We gaan dit met haar bespreken!

Ondanks dat hopen we in de toekomst nog eens te kunnen samenwerken!

Fiona / iProspect

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je positieve review! Bedankt voor de leuke avond en dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie feest.

Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag!

De boer - van Dokkum
Urk

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Goedemorgen,

Bedankt voor jullie positieve review. We hopen dat jullie veel plezier hebben gehad van onze photobooth! Mochten we in de toekomst nog eens iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag.

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Vantevoren goed contact over ontwerp fotostrip, deze werd volgens onze wensen aangepast.
Medewerker op de avond zelf kwam keurig op tijd, was netjes gekleed en erg vriendelijk.
De partyprops voor op de foto waren van goede kwaliteit.
Nadien hebben we alle foto’s die gemaakt zijn gekregen.
Goedemorgen,

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn over onze diensten. Ik zal het aan onze medewerker doorgeven!

Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat graag.

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Prachtige toevoeging aan ons feest!!
Extra gastenboek meenemen. Die van ons was te vroeg vol. :)
Hi Sabrina,

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie feest! En leuk dat mensen zo enthousiast waren dat het gastenboek zo snel vol was. We gaan het meenemen!

Sabrina
Deventer