Website: https://www.fotodoos.nl
Adres: Kalmarweg 14-14 9723JG
Plaats: Groningen

7.9

Goedemorgen!

Bedankt voor de positieve review.
Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag!

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Superleuk!

Goedemorgen Dagmar,

Bedankt voor je super positieve review! Wat fijn dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad en dat wij daar aan hebben kunnen bijdragen :)

Veel plezier met alle foto's!

Dagmar Bolwijn
Noordlaren

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo positief bent over onze service. We horen vaker dat de prijs wat hoog ligt, we nemen het mee.

Fijne dag nog!

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Leuk persoonlijk ontwerp van de foto strip, leuke host, mooie fotobooth en gastenboek, geeft een extra leuk tintje aan het feest en super dat we nu alle foto's digitaal hebben!
Helaas ging de fotobooth tijdens de feestavond even kapot, gelukkig deed hij het later op de avond wel weer
Hi Daniëlle,

Dankjewel voor je positieve review! :) Dat vinden we erg fijn! Goed om te horen dat je zo enthousiast bent.

Ook bedankt voor je verbeterpunt. Vervelend dat de booth een storing heeft gehad. Gelukkig heeft de host dat kunnen oplossen en hebben jullie nog meer leuke foto's kunnen maken!

Daniëlle
Venlo

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Voorbereiding en vormgeving was perfect. We waren zeer tevreden over de uitstraling van de foto’s doordat onze trouwkaart erin verwerkt was.
Concept vonden wij en onze gasten zeer geslaagd, ze waren er niet bij weg te slaan.
De gastheer had geen actieve houding op onze bruiloft.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit ook kwam door aangeschoten gasten die zeer actief foto’s aan het maken waren maar daardoor zijn er heel veel gasten niet op de foto gekomen en onze gastenboeken zijn glazen bier over heen gevallen.
De gastheer zat op zijn telefoon en we hoorden van onze gasten dat hij het helemaal gehad had aan het einde.
Daarnaast zei hij bij het geven van de sticks met foto’s ik weet niet of ze het doen kijk maar even. Of iets in die trand dat kregen we terug van onze ceremoniemeesters.

Voorbereiding was super alleen over de gastheer zijn we minder enthousiast. Ook doordat de herinnering het gastenboek niet compleet en enigsinds er slecht uitziet door lege foto’s alleen 1e plaatje van de drie gevuld en natuurlijk de bierschade. Hij had hier niet alles aan kunnen doen maar wellicht een beetje.
Goedemiddag Doeke,

Bedankt voor je review en feedback! We waarderen het enorm. We kijken altijd hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Wat fijn dat jullie tevreden waren over de voorbereiding en de vormgeving van het fotokader! En natuurlijk vinden we het erg leuk om te horen dat de gasten zo enthousiast werden van de photobooth!

Hoewel het soms lastig is om aangeschoten mensen in toom te houden, verwachten wij wel van onze medewerkers dat zij een professionele houding houden t.o.v. de gasten. Op je telefoon zitten en geërgerd reageren vallen daar niet onder. We zullen dit voorleggen aan de medewerker in kwestie!

We hopen dat jullie toch kunnen terugkijken op een geslaagde avond!

Nicolien en Doeke van der Ploeg
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je review! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen! Wat fijn om te zien dat je zo positief bent over hoe de communicatie is verlopen.

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag!

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Er werd vooraf goed meegedacht over een design voor de fotostrips. De avond zelf was perfect. De doos werd opgezet, ingesteld en aan het einde van de avond weer ingepakt en opgeruimd zonder dat wij er naar hoefden om te kijken. Verliep allemaal vlekkeloos, en de dag na ons huwelijk hebben we ons heel goed vermaakt met het bekijken van alle foto's!

Hi Anne,

Super bedankt voor je positieve review! Dat waarderen we enorm. Wat fijn dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad en dat alles vlekkeloos is verlopen. We wensen jullie veel geluk samen!

Anne

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Service was top! Begeleiding op locatie super. Overall hele fijne service, ook lekker snel geholpen
Prijs/kwaliteit relatief duur
Goedemiddag,

Bedankt voor je positieve review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de service en begeleiding.

Ook bedankt voor het verbeterpunt, dit is iets waar we vaker feedback op krijgen. We nemen dit mee in de ontwikkeling van nieuwe (meer budget vriendelijke) photobooths!

Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag.

Lvvs Augustinus
leiden

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Goedemorgen,

Bedankt voor jullie positieve review! We hopen dat iedereen een geslaagde avond heeft gehad tijdens de Ladies Night.

Mogen we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag!

Vue Cinemas NL
Kerkrade

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten
Ik ben super blij dat jullie heb gehuurd!

Hi Denise,

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je zo tevreden bent en blij bent dat je onze photobooth hebt gehuurd. Daar worden wij ook weer blij van :)

Veel plezier met alle foto's en wellicht tot een volgende keer!

Denise
Schoorl