Bedrijfsgegevens

Website: www.freetogo.nl
Adres: Berencamperweg 6c 3861MC
Plaats: Nijkerk
Telefoon: 033-2455055

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Free to go
totaal score
10
Prijs
10
Betrouwbaarheid
10
Kwaliteit
10
Communicatie
10
Beoordelen
Laatste beoordeling
252 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1 beoordelingen (12 maanden)
11 beoordelingen (totaal)
2312 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
100% (1)
0% (0)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Goeie klantenservice, adequate afhandeling van vragen of eventuele opstartproblemen
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
EetLust
Groningen

Gepubliceerd op: 12/08/2017
Aanbeveling: ja
Bedrijf

1-5 medewerkers
5
Pluspunten
website, overzichtelijk. Medewerkers vriendelijk.
Verbeterpunten
Auto's gaan vaak niet open en/of dicht. Wanneer probleem aan auto wordt er niet tijdig geacteerd. Wanneer je belt duurt het lang voor een oplossing.
Kwaliteit
Communicatie
Betrouwbaarheid
Rabobank Alkmaar
Alkmaar

Gepubliceerd op: 14/03/2017
Aanbeveling: nee
Bedrijf

50+ medewerkers
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Evelien
Wageningen

Gepubliceerd op: 04/02/2017
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, 35-55 jr
7
Pluspunten
Ondanks dat er regelmatig wat mis gaat in de reserveringsprocedure, wordt dit a la minute door de medewerkers telefonisch opgelost
Verbeterpunten
De reserveringsprocedure. Regelmatig komt het voor dat de auto die gereserveerd is, niet op het moment van reservering klaar staat voor gebruik; de meest voorkomende storing is dat de auto er wel is maar kan niet worden ontgrendeld met de pas of dat de reservering wel online bekend is maar niet bij de boardcomputer van de auto.... Tot op heden zijn de problemen altijd telefonisch verholpen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Petruschka
Tiel

Gepubliceerd op: 30/01/2017
Aanbeveling: ja
Particulier

Gezin 35-55 jr
9
Pluspunten
Zeer betaalbare huurauto. Het proces van reserveren, ophalen, rijden en terugbrengen is zeer gebruiksvriendelijk. Reserveren via de app is binnen een minuut geregeld! De enige keer dat ik een klacht had is deze zeer klantvriendelijk opgelost.
De auto voldoet prima aan mijn verwachtingen en ziet er altijd netjes uit.
Verbeterpunten
Als de auto niet op de aangegeven plaats staat, wordt dit niet gecommuniceerd bij de reservering.. Het telefoonnummer staat genoteerd als bereikbaar onder kantoortijden; dat hier ook 's avonds en in weekends naar kan worden gebeld wist ik ik niet.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Jack
Eindhoven

Gepubliceerd op: 24/11/2016
Aanbeveling: ja
Particulier

55 jr of ouder
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
functionaliteit en ervaring van de app / website verbeteren
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Frits
Eindhoven

Gepubliceerd op: 26/08/2016
Aanbeveling: ja
Particulier

Jong stel <35 jaar
6
Pluspunten
Kwaliteit en beschikbaarheid van de auto. Bemreikbaarheid van de helpdesk.
Verbeterpunten
Onduidelijkheid over de borg bij het reserveringsproces. Verder: hoe kan ik mijn borg terugkrijgen? Borg betalen via mobiel was onduidelijk. Ook mis een gespecificeerde nota!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Jan
Haarlem

Gepubliceerd op: 26/08/2016
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, 35-55 jr
8
Pluspunten
snelle reactie via social media, uitgebreide informatie, goede afhandeling, nette auto, goed verzorgde acties
Verbeterpunten
wat opstartproblemen met het aanmelden/invoeren van de persoonsgegevens van mijn zoon, dat duurde wat langer. Nadeel vind ik dat ik niet op de site kan kijken welke autoos jullie tot beschikking hebben of ik moet zelf ook een account aanmaken..en dat hoef ik niet omdat ik zelf geen auto rijd maar wel wil kijken als ik er een wil huren voor een andere bestuurder.
Kwaliteit
Communicatie
Betrouwbaarheid
Ans
Vleuten

Gepubliceerd op: 21/05/2016
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, <35 jr
8
Pluspunten
Communicatie over auto prima.
Auto stond schoon en afgetankt klaar.
Verbeterpunten
Duidelijkere communicatie over te storten borg. Komt nu pas naar voren bij bevestiging reservering.
Stuur de faktuur mee met de direct betalen-link. Direct betalen link werkt maar 1 keer en je kunt de factuur daarbij niet inzien.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 28/03/2016
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, 35-55 jr
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Klaas Veltman
Garyp

Gepubliceerd op: 15/03/2016
Aanbeveling: ja
Particulier

55 jr of ouder
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer