Website: www.garderobe.nl

Garderobe.nl
9.5
9.6
9.8

Pluspunten
Wat wil je nog zeggen als je te horen krijgt klant is Koning het is gewoon een bedrijf waar velen van kunnen leren geen discussie klant heeft altijd gelijk mentaliteit top ga zo door

Coen
‘s-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Service zit in het bloed van garderobe.nl
Als je echt in de shit zit kun je op ze rekenen. Echt zelden zo’n klantgerichtheid gezien!!!

Antwoord Garderobe.nl
Dank jullie wel voor jullie mooie review! Service is inderdaad een van de pijlers van Garderobe.nl. We helpen jullie uiteraard graag. Als garderobetickets een avond uit bij De Vorstin compleet maken, zijn we er graag voor jullie.
De Vorstin
Hilversum

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, altijd bereikbaar en vooral altijd bereid om mee te denken, daardoor goede oplossingen voor onze garderobes gekregen.

Antwoord Garderobe.nl
Dank jullie wel voor jullie review. Heel fijn om te mogen ontvangen. Niets leukers inderdaad, dan mee mogen denken hoe we op een goede manier invulling kunnen geven aan de best werkbare oplossing. Dank jullie wel voor jullie vertrouwen en de fijne samenwerking. We staan graag voor jullie klaar.
Vera / Simplon

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Ben nu een aantal jaren klant en meer dan tevreden. Altijd snelle service indien nodig zelfde dag echt een aanrader
Ga zo door
Antwoord Garderobe.nl
Dank u wel voor de mooie feedback. Heel prettig om te mogen ontvangen. Service, snelheid en kwaliteit, daar staat Garderobe.nl voor. Dat maakt volgens ons dat een langdurige samenwerking goed kan verlopen. We zijn en blijven jullie graag van dienst.
Toetje toe
Castricum

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie , het meedenken is fantastisch . Bij problemen of storingen volgt er een snelle oplossing
Antwoord Garderobe.nl
Dank jullie wel voor jullie leuke review. En dan ook nog een 10 krijgen. Te gek. We zijn blij met jullie als klant en staan uiteraard graag voor jullie klaar.
Home
Noordwijk

Antwoord Garderobe.nl
Dank u wel voor deze mooie 10! Dit waarderen wij zeer.
Carrousel
Uden

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Snel en persoonlijk
Eigenlijk geen
Antwoord Garderobe.nl
Dank jullie wel voor deze mooie review. Heel leuk om te mogen ontvangen. We blijven ons best doen om deze 9 waar te blijven maken. En mocht er wel een verbeterpunt naar voren komen, dan horen we dat uiteraard heel graag.
Successful Party
Hoorn

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
In alle opzichten volle tevredenheid
Papierrollen kan iets goedkoper
Antwoord Garderobe.nl
Dank u wel voor deze mooie review. We zijn heel blij dat jullie enthousiast zijn over onze producten en dat wij op het gebied van communicatie en snelle levering ook goed scoren. Dit is ook waar we voor staan. We staan graag voor jullie klaar en hopen dat we jullie nog vaak kunnen helpen.
Arend Harms bv
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Top bedrijf !!!
Zou niet met een ander bedrijf willen werken!

Antwoord Garderobe.nl
Dank jullie wel voor deze mooie review. We waarderen deze 10 enorm. En we houden jullie eraan hoor, deze samenwerking blijft wat ons betreft ook zeker.
Melanie/the viproom

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Zeer snelle en goede service. 24/7 bereikbaar

Antwoord Garderobe.nl
Dank voor deze mooie review. We staan graag voor onze klanten klaar en doen er alles aan om naast goede service, goede kwaliteit snel te leveren. Wij ervaren de samenwerking met jullie ook als zeer prettig. Dank jullie wel hiervoor.
Sfeerhoreca