Website: www.garderobe.nl
Plaats: Oegstgeest
Telefoon: 070-365 01 01

Garderobe.nl
9.6

Pluspunten
Naar aanleiding van mijn beoordeling heeft garderobe.nl mij telefonisch gecontacteerd om de verbeterpunten te bespreken. Zeer professioneel om op deze wijze in gesprek te gaan met klanten. Mijn vertrouwen in de organisatie is hierdoor verbeterd.
Antwoord Garderobe.nl
Dank voor uw review. We betreuren het zeer dat het pakket zo laat bij u is. Volgens onze administratie is het sample pakket direct verzonden. Voor verzending zijn wij ook afhankelijk van derden. Mocht dit zich nogmaals voordoen, mag u uiteraard direct contact met ons opnemen zodat we u verder kunnen helpen. Dit hadden we ook deze keer graag gedaan. Met vriendelijke groet, garderobe.nl
Deurne

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Het sample pakket is in plaats van binnen 2 tot 3 werkdagen pas na 3 maanden geleverd. Zonder enige vorm van communicatie. Zonder enige vorm van excuses.

Deurne
16/02/2019