Website: www.garderobe.nl

jaap
amsterdam

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Antwoord Garderobe.nl
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te mogen ontvangen. Uiteraard staan we ook in de toekomst graag voor u klaar. Mocht u garderobe items of advies nodig hebben, neem dan een kijkje op garderobe.nl of neem telefonisch contact met ons op. We helpen u graag.

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke site

Antwoord Garderobe.nl
Super bedankt voor de mooie feedback. Leuk om te horen dat jullie de site duidelijk vinden. We blijven uiteraard bouwen aan onze site met als doel om deze nog klantvriendelijker te maken. Neem daarom gerust af en toe een kijkje. En feedback blijft altijd welkom.
Triathlon Staphorst
Staphorst

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Lossen problemen en fouten keurig op top

Antwoord Garderobe.nl
Dank u wel voor uw mooie review. Soms gaat er inderdaad iets mis, dan blijft de leukste uitdaging om er voor te zorgen dat het goed komt. Fijn dat dat gelukt is. Heel graag staan we snel weer voor u klaar.
Ep
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
snelle levering.
We moeten nog steeds een creditnota ontvangen en het teveel betaalde geld teruggestort krijgen.
Antwoord Garderobe.nl
Dank voor jullie feedback. Onze oprechte excuses dat het crediteren langer om zich liet wachten. Het is een eenvoudig proces waar toch veel bij komt kijken. We zijn oa afhankelijk van het afleveren, verwerken en terugplaatsen van de geretourneerde items. Gelukkig gebeurt het bijna nooit dat we items terug ontvangen. Uiteraard werken we aan optimalisatie van ons retourproces om dit te versnellen. En heel graag staan we weer voor jullie klaar. Hopelijk tot snel!
Cultureel trefcentrum Nuth
Nuth

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten

Ik zou het prettig vinden om als een product niet meer leverbaar is, dat dat ook op de website staat. Dan heb je de juiste verwachtingen als je een product besteld.
Antwoord Garderobe.nl
Dank voor uw feedback. We zijn zeer blij met de 8 die u ons geeft. Wat betreft voorraad vermelding, heeft u een terecht punt. Dit gebeurt normaliter ook. We zullen uitzoeken hoe het kon gebeuren dat het deze keer niet vermeld is op de site zodat dit de volgende keer keurig vermeld wordt.

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Snelheid
Graag ook een factuur verstrekken.
Antwoord Garderobe.nl
Dank voor uw order en feedback. Dit waarderen wij zeer. Fijn dat we ook eea hebben kunnen oplossen qua factuur. Deze wordt altijd, samen met de orderbevestiging, direct na het plaatsen van de order verzonden. Ook na uw order. We vinden het uiteraard vervelend dat deze u niet bereikt heeft, wel zijn we blij dat we deze na nogmaals verzenden toch bij u is aangekomen.
CV het paddenriek
Wanroij

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Snel, correct, prima materialen
Uitbreiding assortiment?
Antwoord Garderobe.nl
Dank voor uw order en feedback. Dit waarderen wij zeer. We zijn benieuwd naar de producten die u graag terug zou willen zien in ons assortiment.
Bas/Iduna
Drachten