Bedrijfsgegevens

Website: https://www.giftcompany.nl
Adres: Paddegat 4a 2771 WG
Plaats: Boskoop
Telefoon: 0628592183

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Giftcompany
totaal score
8.1
Snelheid/Levertijd
7.8
Betrouwbaarheid
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
40 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
14 beoordelingen (12 maanden)
27 beoordelingen (totaal)
2283 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (7)
36% (5)
7% (1)
0% (0)
7% (1)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 08/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Dit bedrijf is hun afspraak na gekomen. Toppie
Verbeterpunten
De fruitmand ziet er op de foto beter gevuld uit dan in realiteit.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Simon Lich
Oostwold Oldambt

Gepubliceerd op: 30/06/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Meftun
Almelo

Gepubliceerd op: 27/06/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Fijn dat het dezelfde dag geleverd is!
Verbeterpunten
Boeket leek alleen qua kleurstelling op de foto.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 25/06/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nadat de bestelling in het systeem "kwijt was geraakt", werd mij als klant per mail verzocht om te bewijzen dat ik had betaald. Terwijl de eigen bevestigingsmail met ordernummer en alle gegevens onder de mailwisseling hing. Tot 2x toe hierover moeten bellen. Zeer teleurgesteld in deze klantbenadering.
Snelheid/Levertijd
Antwoord Giftcompany
Beste Sonja,

Bedankt voor je opmerking over de bezorging van een boeket bloemen op Moederdag. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over hoe het contact met onze medewerker, rondom deze bestelling, is verlopen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders en helaas heeft de klantenservice dit niet handig aangepakt. Wij hebben haar hier op aangesproken, zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat dit met zich mee heeft gebracht.

Met vriendelijke groet,

Giftcompany
Sonja
Goes

Gepubliceerd op: 30/05/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Goed gereageerd op mijn klacht & een bos bloemen ter excuses ontvangen.
Verbeterpunten
Ze kunnen iets beter voorraad beheer doen. Ik heb hierover contact met ze gehad. Mijn champagne werd hierdoor helaas te laat geleverd.
Antwoord Giftcompany
Beste Marieke,

Bedankt voor uw feedback​. Uw bestelling is inderdaad niet goed verlopen. ​Mijn excuses. De champagne die u heeft besteld ​is niet meer leverbaar en stond per abuis toch nog op onze website. De champagne is inmiddels verwijderd en wij ​doen​ nog beter ons best om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

​Nogmaals, heel erg vervelend hoe het is gelopen. ​Als geste zou ik u graag een boeket bloemen willen opsturen​. Hierover heeft u ook een persoonlijk bericht ontvangen. Ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Linda Berkhoven
Marieke
Almere

Gepubliceerd op: 17/05/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik bestelde maandag champagne.
Ik ontvang diezelfde middag een email dat het 1 dag later wordt, vervelend maar kan gebeuren. Op dinsdag ochtend ontvang ik weer een email dat het 1 dag later wordt. En eind van de middag een email dat het helemaal niet lukt want het product is er niet. Of ze dan een vervangende champagne kunnen sturen. Tja, weinig keus, want een ander bedrijf kan het nu ook niet meer sneller leveren. Maar nu i.p.v. dinsdag ergens champagne bezorgd te krijgen wordt dit donderdag.
Echt slecht!

03/05/2017

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Francis
Oranjestad

Gepubliceerd op: 15/05/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Michel
Itegem

Gepubliceerd op: 12/05/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
bram
roosendaal

Gepubliceerd op: 24/04/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
heel mooie en goed bezorging en heel snel
Verbeterpunten
 
marek
dordrecht

Gepubliceerd op: 10/04/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer