Website: https://www.giftcompany.nl
Plaats: Boskoop

Giftcompany
nvt
2094 keer bekeken

Pluspunten
Fijn dat het dezelfde dag geleverd is!
Boeket leek alleen qua kleurstelling op de foto.

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten

Nadat de bestelling in het systeem "kwijt was geraakt", werd mij als klant per mail verzocht om te bewijzen dat ik had betaald. Terwijl de eigen bevestigingsmail met ordernummer en alle gegevens onder de mailwisseling hing. Tot 2x toe hierover moeten bellen. Zeer teleurgesteld in deze klantbenadering.
Antwoord Giftcompany
Beste Sonja,

Bedankt voor je opmerking over de bezorging van een boeket bloemen op Moederdag. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over hoe het contact met onze medewerker, rondom deze bestelling, is verlopen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders en helaas heeft de klantenservice dit niet handig aangepakt. Wij hebben haar hier op aangesproken, zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat dit met zich mee heeft gebracht.

Giftcompany
Sonja
Goes

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Pluspunten
Goed gereageerd op mijn klacht & een bos bloemen ter excuses ontvangen.
Ze kunnen iets beter voorraad beheer doen. Ik heb hierover contact met ze gehad. Mijn champagne werd hierdoor helaas te laat geleverd.
Antwoord Giftcompany
Beste Marieke,

Bedankt voor uw feedback​. Uw bestelling is inderdaad niet goed verlopen. ​Mijn excuses. De champagne die u heeft besteld ​is niet meer leverbaar en stond per abuis toch nog op onze website. De champagne is inmiddels verwijderd en wij ​doen​ nog beter ons best om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

​Nogmaals, heel erg vervelend hoe het is gelopen. ​Als geste zou ik u graag een boeket bloemen willen opsturen​. Hierover heeft u ook een persoonlijk bericht ontvangen. Ik hoop snel van u te horen.

Linda Berkhoven
Marieke

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten

Ik bestelde maandag champagne.
Ik ontvang diezelfde middag een email dat het 1 dag later wordt, vervelend maar kan gebeuren. Op dinsdag ochtend ontvang ik weer een email dat het 1 dag later wordt. En eind van de middag een email dat het helemaal niet lukt want het product is er niet. Of ze dan een vervangende champagne kunnen sturen. Tja, weinig keus, want een ander bedrijf kan het nu ook niet meer sneller leveren. Maar nu i.p.v. dinsdag ergens champagne bezorgd te krijgen wordt dit donderdag.
Echt slecht!

Gepubliceerd op: 12/05/2017

bram
roosendaal

Gepubliceerd op: 24/04/2017

Pluspunten
heel mooie en goed bezorging en heel snel

marek
dordrecht

Gepubliceerd op: 10/04/2017

Gepubliceerd op: 27/03/2017

Pluspunten
Volgens afspraak gewerkt...
Dus Top
Zou ik niet weten!
Leo
Odijk

Gepubliceerd op: 14/03/2017

Pluspunten
Snelle levering van mij bestelling en de bloemen zagen er goed uit! Klasse en bedankt!
heb ik niet
Lucas Vlaarding