Bedrijfsgegevens

Website: http://www.gloeilampgoedkoop.nl
Adres: Mercuriusstraat 5 6541 BM
Plaats: Nijmegen
Telefoon: 024-3559974

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Gloeilampgoedkoop.nl
totaal score
8.6
Kwaliteit
8.7
Betrouwbaarheid
8.8
Kennis & Vakmanschap
8.5
Communicatie
8.6
Afspraken nakomen
8.8
Snelheid/Levertijd
8.7
Nazorg & Garantie
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2093 beoordelingen (12 maanden)
12039 beoordelingen (totaal)
64387 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (1280)
31% (645)
4% (84)
2% (48)
2% (39)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Melden als het product niet snel leverbaar is.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Afspraken nakomen
Hans
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 15/05/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Vaker klant geweest
55 jr of ouder
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
nog steeds niets ontvangen
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Afspraken nakomen
Klant

Gepubliceerd op: 06/05/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
10 TL lampen
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Tamara

Gepubliceerd op: 27/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
55 jr of ouder
1
Pluspunten
chat
Verbeterpunten
als je zegt vandaag besteld morgen in huis zorg dan ook dat alles aanwezig is
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd
Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u de bestelling niet de volgende dag in huis had. U kunt altijd bij het product op de website zien hoeveel stuks er op voorraad zijn. Indien de producten voorradig zijn heeft u het de volgende dag in huis. Op deze manier proberen wij de klant te informeren.
Klant

Gepubliceerd op: 26/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
Single, 35-55 jr

Aankoop
lampen
1
Pluspunten
Geen enkel!
Verbeterpunten
Als producten niet in voorraad zijn dit vermelden in de webwinkel. Lampen besteld, vervolgens 2 maand gewacht op levering. We leven toch niet in een derde wereld land?. Als ik iets uit China bestel is het er met maximaal 14 dagen. In Nederland pas met meer dan 60 dagen! Deze levering is rijp voor de natte douche van Radar.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant
Enschede

Gepubliceerd op: 04/04/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
Aankoop kopspiegellampen
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 goedkope lampen bestel,4 eur/pstk, 2 dure gekregen 20 eur.
Netjes gebeld, moet eerst de oude terugsturen, krijg dan pas de goede.
Opdracht uitgevoerd
Zit helaas nu nu al een week te wachten op de goedkope lampen.
Weinig klantvriendelijk deze firma.
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij proberen altijd de best mogelijke service te bieden aan de klant. In uw geval waren de juiste lampjes niet op voorraad waardoor u iets langer moest wachten. Door dit terug te koppelen aan de klant hopen wij u altijd op de hoogte te houden.
G.
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
Lamp met mignon fitting, 42 volt
1
Pluspunten
Razendsnelle levering.
Verbeterpunten
In de Google advertentie staat dat levering gratis is. Bij de bestelprocedure echter word je geconfronteerd met verzendkosten. Niet netjes vind ik.
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat er in eerste instantie een beeld werd geschetst dat u geen verzendkosten hoefde te betalen. Zoals u op onze pagina ook kunt bekijken bedragen de verzendkosten €4,90. Bij een bestelling vanaf €49 vergoeden wij de verzendkosten. Wij zijn helaas genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen, omdat lampen zeer gevoelige producten zijn en goed verpakt moeten worden. Wij hopen ten zeerste dat u dit begrijpt en hebben per mail met u contact opgenomen om onjuiste informatie uit de wereld te helpen. In ieder geval bedankt voor de feedback!
René
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
G9 halogeenlampjes
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Gloeilampen na een dag al kapot?!
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Rada
Den haag

Gepubliceerd op: 13/03/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Jong stel <35 jaar

Aankoop
Buislichtjes 230V, 80W
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verkoop geen producten die je niet kunt leveren; stuur geen andere artikelen op als je het product niet (meer op voorraad) hebt.
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Gezin 35-55 jr

Aankoop
halogeen lamp
2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
De lampen op sturen die besteld zijn anders later de juiste opsturen en of de retour zending betalen. Als er over gebeld word moet je eerst 7 minuten wachten op je beurt
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Henriëtte
Dedemvaart

Gepubliceerd op: 04/03/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Gezin 35-55 jr

Aankoop
Lampen
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer