Website: http://www.gloeilampgoedkoop.nl
Adres: Mercuriusstraat 5 6541 BM
Plaats: Nijmegen

Gloeilampgoedkoop.nl
2093 beoordelingen (12 maanden)
12039 beoordelingen (totaal)

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Lever alleen redelijke kwaliteit of beter:
Deze productkwaliteit mag eigenlijk nooit een winkel verlaten! Zelfs niet voor een lage prijs.
Nicolaj
Bergen

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Gezin 35-55 jr

Halogeen reflector 230V 20 en 35W GU10 50m:
De kwalieit van de lampjes is echt heel erg slecht. Glas viel al van de reflector af, lijmklodders en vlekken op het glas en de halogeen zit scheef in het huisje.

Gerrit Jan
Heesselt

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Gezin 35-55 jr

4 lampen besteld. 2 worden niet geleverd en ik kreeg zonder communicatie geld terug,. Daardoor alleen 2 lampjes van een paar euro met bijna 5 euro verzendkosten en moet ik elders weer verzendkosten betalen
Pluspunten

Bedrijf regeert te laat en traag op veranderingen in de de order .
Meteen gereageerd na bestelling om het want passen na veel gemail het bericht dat het pakket al verzonden was (als je zolang wacht met antwoorden wel ja)
Terwijl ik vrijdag avond direct had gereageerd op m’n bestelling van 20.25
Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u vond dat er te langzaam werd gereageerd op uw berichtgeving. Wij zijn helaas alleen bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur van maandag t/m vrijdag. In het weekend zijn wij gesloten en kunnen wij geen bestellingen wijzigen. Ik zie dat de klantenservice u op maandag wel een oplossing heeft geboden en hoop ten zeerste dat u daarmee voldoende bent geholpen. Indien dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen en kunnen wij wellicht nog iets betekenen voor u!
Terence
Weesp

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Gezin <35 jr

Lamp voldoet niet .wattage te laag maar weiger om de verzendkosten te betalen

Ik heb 5 gloeilampen bij u besteld en daarvan is er een kapot aangekomen
Shiu
Den Bosch

Gepubliceerd op: 09/04/2019
Single, 35-55 jr

Ik heb 5 gloeilampen bij u besteld en daarvan is er een kapot aangekomen
Pluspunten
ze toch uit eindelijk ontvangen
niet zeggen binnen 1 dag en dan 1.5 maand verder
fj
hulsberg

Gepubliceerd op: 03/04/2019
55 jr of ouder

lampen
Pluspunten
Goede kwaliteit geleverd maar een onacceptabele lange leertijd voor een lamp. Wel informatie over de herhaalde verlenging van de levertijd maar geen enkele verklaring of passende verontschuldiging daarover.

Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor de vertraagde leverdatum. Helaas zijn gloei- en halogeenlampen moeilijk te verkrijgen waardoor de levertijd op kan lopen. Dit is in uw geval helaas gebeurd. Door de klant op de hoogte te stellen van de leverdatum proberen wij de klant tevreden te houden. We zullen meenemen dat het voor u prettiger geweest zou zijn als u ook een duidelijke verklaring had ontvangen. We zijn wel blij om te horen dat de kwaliteit naar wens is en zien u hopelijk wel terug als klant!
Gemma

Uden
17/03/2019

Jong stel <35 jaar

Reflector lamp
Pluspunten
lampen oke
14 januari bestelling gedaan..bleek niet op voorraad wel eerst betalen zou 26 februari geleverd worden..werd 9 maart geleverd..
op vraag ..geen reactie
slechte communicatie ..
Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Beste Arnoud, hartelijk dank voor uw beoordeling! Nogmaals onze excuses voor de zeer vertraagde leverdatum. Helaas zijn wij ook afhankelijk van leveranciers. Indien dit voorkomt proberen wij onze klant altijd te informeren en eventueel met een alternatief te komen. Op deze manier proberen wij de beste mogelijke service te bieden ondanks de vertraagde leverdatum!
Arnoud
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 26/03/2019

lampen

Antwoord Gloeilampgoedkoop.nl
Beste Diederik, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u niet geheel tevreden bent over ons. Helaas komt het af en toe voor dat u de producten niet de volgende dag in huis heeft. Met name gloei- en halogeenlampen zijn steeds moeilijker te verkrijgen en daarom niet altijd op voorraad. Wij proberen klanten hierover altijd zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. Wel begrijpen wij dat dit soms voor de klant niet snel genoeg is en zijn daarom bezig om een betere en snellere manier te vinden om de klant te informeren.

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Bedrijf
16-49 medewerkers
Pluspunten

Geen goed advies, enorm lastig parcours om terug te sturen.
Elke

Steven
Vorden

Gepubliceerd op: 19/02/2019
55 jr of ouder

Op 21 januari lampje besteld, op website stond geen aanwijzing "tijdelijk niet leverbaar". Op 23 januari Email ontvangen met een leverdatum van 24 januari. Op 28 januari nog steeds niets, zelf gemaild en het tegenbericht gaf een nieuwe leverdatum van 29 januari. Uiteindelijk is het lampje op 1 februari verzonden en 2 februari ontvangen.

Dat een product niet leverbaar is kan gebeuren, geef dit dan aan op de website! Bovendien, 2 maal een foute leverdatum doorgeven is erg onprofessioneel en zorgt voor veel irritatie.

Blijkbaar is de laagste prijs niet alles, zal niet opnieuw hier bestellen.