Website: www.goedkoop-elektra.nl
Adres: Ameideplantsoen 10 6843 DS
Plaats: Arnhem
Telefoon: 026 - 84 82 704 (ma t/m zo)

Welkom bij Goedkoop-elektra

Hier vindt u een volledig aanbod van electro artikelen. Van kabels en gloeilampen tot groepenkasten en schakelmateriaal. Wij bieden het aan. Goedkoop-elektra heeft vrijwel alle artikelen binnen 24 uur geleverd, en tegen groothandels prijzen.

Wij vinden een goede kwaliteit van belang en bieden daarom uitsluitend A-merken aan. Doordat wij onze producten alleen online verkopen kunnen wij deze tegen scherpe prijzen aanbieden.

Naast het verkopen van artikelen bieden wij u ook advies op maat. Heeft u bijvoorbeeld vragen over groepenkasten, besparingsadvies of heeft u een andere vraag, ons team staat voor u klaar. Sinds 2015 kunt u bij www.goedkoop-elektra.nl en www.goedkoop-groepenkasten.nl uw groepenkast zelf samenstellen.
Wij zullen deze configurator continu uitbreiden met meer merken en meer kasten die u kunt selecteren en samenstellen.

Ook voor grote verbouwingen/renovaties bieden wij u graag onze service.

Mocht u binnen ons aanbod een artikel niet kunnen vinden, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Openingstijden:
maandag t/m zondag van 8:00 t/m 20:00

Goedkoop-elektra

Pluspunten
Tijdige aflevering

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Duidelijke site, Prima contact mogelijkheden voor vragen en info. Snelle levering en alles voortreffelijk verpakt.

Rugine Construct
Poortugaal

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Geleverd zoals beloofd

Edwin
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Pluspunten
snel, goedkoop, groot assortiment
jan
Welsum

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Goede service en snelle levering

Hans
Duiven

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
De prijs van mijn buitenlamp van Philips was na enig research bij Goedkoop-Elektra het gunstigst. Het contact verliep uiterst prettig. Ik was mijn huisnummer vergeten te vermelden maar werd de volgende dag via mail daarop geattendeerd. Snelle levering. Bij een volgende bestelling eerst Goedkoop-Elektra raadplegen.
N.v.t.

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
goede service op tijd geleverd
hadden ook even kunnen bellen voor het huisnummer
( was misgegaan met invullen)
Corine
Katwijk

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Goede prijs, super snelle levering
Top

Frans
heerlen

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Prima service. Even opletten dat de e-mails kunnen verdwijnen in de spam folder van outlook/ hotmail. Maar dat licht niet aan het bedrijf maar aan Microsoft.
Ik had een artikel waar meerdere modellen van zijn met handige opties. Het zou mooi zijn als er een modellen matrix zou zijn die aangeeft wat de verschillen precies zijn. Een product vergelijking alleen dan vooraf zonder dat de afzonderlijke artikelen geselecteerd moeten worden. Eigenlijk een selectie hulp.

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Het is makkelijk en duidelijk om spullen / onderdelen te vinden en te bestellen
Beter aangeven wanneer de bestelling bezorgd word en eventueel een tijd van levering
Vermeij Montage
Maassluis