Website: www.goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl
Adres: Stellingmolenweg 12 7383 XV
Plaats: Voorst

goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Pluspunten
Perfect op maat, levering binnen drie weken en goede communicatie over het levermoment.

Charlotte

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en het invullen op de website is heel duidelijk en overzichtelijk. Fijn om meteen te kunnen zien wat de prijs is.
Een optie dat het meubel gebeitst en al kan worden geleverd of opgehaald. Ik heb een buitenbank gekocht en ik moest deze nog behandeling, maar de bank is loodzwaar en het heeft de hele week geregend. Ook heb ik veel gemorst en was het best onhandig om te behandelen
Minke Bos
Deventer

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Nadat we in hun showroom zijn wezen kijken waren we meteen te spreken over de goede kwaliteit en afwerking van hun meubelen en ook de prijzen die ze hanteren zijn erg netjes! We zijn dan ook erg blij met het eindresultaat.

Anneloes

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Niet te duur, aflevering volgens afspraak, goede communicatie. niks op aan te merken!
Schuurpapiertje langs de randen. Die waren wat scherp. Uiteraard heel makkelijk zelf op te lossen, dus geen halszaak.
Jeroen
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Klantvriendelijke zaakvoerder, mooie producten voor ieder budget, goed advies, niets was teveel.
Ik vond het jammer dat de levering twee weken moest duren vanwege de te bestellen afwerkingsolie terwijl het blad en het onderstel oo voorraad waren.
Betty
Vierhouten

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Snel, duidelijk, komen alle afspraken meer dan na en kwalitatief uitstekend.

Rob G.
Mijnsheerenland

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Zeer vriendelijk en nemen direct contact op ! Prachtig gemaakte tuintafel enbsnk ! Zeer vriendelijk en klantgericht professioneel bedrijf top!!

Sandra Glas
Leusden

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Prachtige, stevige tafel. Robuust en precies wat we ervan verwachte. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Goed beschermd ingepakt voor transport.
Zeer tevreden.
Klanten nog nauwkeuriger informeren over levertijd. Maar dit kwam ook zeker door de feestdagen en het feit dat in Groningen wonen.

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten

Steiger houten eettafel besteld. Werd afgeleverd met 2 totaal verschillende kruispoten en tafelblad was grotendeels niet geschuurd. Ik moest zelf een oplossing gaan bedenken en heb die aan hun voorgelegd, namelijk een nieuwe set poten toesturen. Pas na ruim 3 weken, na vele telefoontjes en mails. Zelf het tafelblad verder afgeschuurd en gelakt. Mooie tafel, waardeloze klantenservice.
Janneke

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Snel. Mooi afgewerkt.

Asia
Den helder