Website: www.goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl
Adres: Stellingmolenweg 12 7383 XV
Plaats: Voorst

goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Pluspunten
flexibel en een super service

Chris
Nederweert

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Ik was verdwaald geraakt op het internet aan de keuze voor op maat gemaakte kussens. Bij dit bedrijf ben ik persoonlijk en heel goed geholpen. Met veelvuldig contact over de mail (met zeer snel reactie!) heb ik een goede keuze kunnen maken en ben ik erg blij met mijn kussens! Ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen!
Geen. Ik ben enthousiast!
Danique
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Online goed geregeld, duidelijk bestelproces en bijzonder persoonlijke aanpak door op eigen initiatief telefonisch advies te geven over onze aankoop. Vriendelijke en behulpzame medewerkers!
Geen!
Dirk-Jan Dijkstra
Leek

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Goede afhandeling vd bestelling.

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit
Snelle correspondentie en service
Fijne aflevering van de producten op de afgesproken tijd

Niels
Woerden

Gepubliceerd op: 26/10/2017

Pluspunten
ze reageren snel
- ze zouden ter plekke monteren, daar was de chauffeur niet van op de hoogte
- hij kwam alleen terwijl de tafel 3 meter was en lastig te sjouwen.
- belangrijkste: de poten bevatten geen watergoot, met als gevolg dat we die nu zelf moeten gaan zagen om rotten (ook als de tafel op een steen staat!) te voorkomen.
Antwoord goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl
Reactie van onze kant op deze onvoldoende: Er was nauwelijks een plek beschikbaar om de poten onder het blad van de 300cm lange tafel te monteren op locatie en toen zijn we overeengekomen dat de klant zelf de poten eronder ging monteren.
En er zit inderdaad geen watergoot in de poten, wij adviseren onze klanten om een kunststof dopje onder de poten te monteren zodat hij iets van de grond staat. Eventueel kunnen wij de dopjes er ook wel gratis onder monteren. Dit staat ook wel op onze website aangegeven, maar waarschijnlijk heeft de klant daar zelf niet aan gedacht. Wij hebben nog aangeboden om de dopjes na te leveren, maar daar is de klant niet op in gegaan.
lenneke kapitein
ede

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Goed bereikbaar en snelle communicatie. De bestelde bureaus en vergadertafel konden binnen een ruime week geleverd worden. De bezorging liep erg fijn, het was geen probleem om ze omhoog te brengen, waarvan de vergadertafel zelfs met de trap naar de derde verdieping moest omdat hij niet in de lift past. Al met al, zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van de meubelen.

Sanne
Eerbeek

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Pluspunten
Er wordt met de klant meegedacht en medewerkers van dit bedrijf zijn welwillend. Levering volgens afspraak, kwaliteit producten is goed.
Tip voor het bezorgbedrijf: deze neemt de houten pallet, waarop de doos stond, niet terug. Niemand in onze omgeving wilde het hebben, het was niet geschikt voor de open haard. We moesten het enkele weken later bij het grofvuil plaatsen. Zoiets kan door het bezorgbedrijf vast wel hergebruikt worden (denk aan milieu).
Cher
Dordrecht

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
snelle levering, goede service
n.v.t.
Esther

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk en behulpzaam. Ook het tijdig doorgeven van de levering vond ik prettig. Naast de service is de tafel ook erg mooi en precies zoals verwacht.
Het zou fijn zijn als er een optie was dat het bedrijf ook de service verleent om de meubelen gelakt af te leveren.
Eva Plus Works
Hoofddorp