Website: www.graszodengelegd.nl
Adres: Stuifzandlaan 11 9462RM
Plaats: Gasselte
Telefoon: 085 00 38 500

Bij Lageman Graszoden kunt kiezen uit graszoden afhalen, laten bezorgen of door ons laten aanleggen.

Waarom Lageman Graszoden?

eenvoudig online bestellen en veilig (achteraf) betalen, tegen een scherpere prijs dan het tuincentrum bij u in de buurt
de speelgazon graszoden hebben ruim de tijd gehad om te groeien zonder netten. Daarom zijn ze van nature stevig met die herkenbare donkergroene graskleur
honderden klanten beoordelen ons met een 8,8
vandaag besteld, volgende leverdag bezorgd (volg uw bestelling met Track & Trace)
Blijven genieten van uw gazon

Of u nu de graszoden zelf aanlegt of dat door ons laat doen: wij zorgen voor een fris en gezond gazon.

u krijgt gratis een onderhoudsgids vol met tips en de gazonkalender zodat u precies weet wanneer welk onderhoud nodig is
kiest u voor zelf aanleggen? Dan ontvangt u de aanleggids waarin u stap voor stap wordt uitgelegd hoe u dat doet. Of u bekijkt de handige aanlegvideo’s op onze website
om het gras groen en gezond te houden, kunt u op de website een OnderhoudsPakket samenstellen dat past bij uw gazon

Veel gazonplezier,

Marcel Lageman
Lageman Graszoden

Graszodengelegd.nl

Pluspunten
's Ochtends om een uur of elf besteld, de volgende ochtend om 09.00 uur geleverd! Geweldig. Prima kwaliteit graszoden; helemaal tevreden... :-)

Jan Cees
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Duidelijke site, snelle levering.

Dave
Zaandam

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Top op tijd, goed verpakt en mooie zoden
Korting bij grotere afname. Heb 350m2 besteld, had de aanleg wel voor niets gekund lijkt me
Mathijn Pauwels
Borne

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Goede snelle reactie en communicatie. Zeer vriendelijk en er wordt goed meegedacht. Er wordt in oplossingen gedacht en niet in problemen. Hard werkende mannen, die zeer snel en netjes werken.
Prachtig gazon, heel netjes gelegd.
Geen!
L.Lobbezoo
Hierden

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Goede communicatie. En fijne nette jongens die het gras brachten
Goed bedrijf. Geen op of aanmerkingen

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Helder advies en correcte levering op tijd. Tevens kwaliteit/prijs verhouding goed in orde!

Stellingwerff
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
duidelijke website, snelle bezorging, goed prijs-kwaliteit verhouding
technische informatie kan ietjes beter, ik had niet kunnen vinden hoe groot een baan rolgazon zal zijn, dit had me beter in de planning kunnen helpen
Familie Vogt
Huizen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
het geleverde lijkt kwalitatief goed
helaas had de chauffeur geen palletwagen bij zich zodat de zoden aan het begin van de oprit moesten worden uitgeladen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
erg duidelijke site! hele duidelijke informatie omtrent het zelf leggen, alhoewel het enorm meevalt als het gelegd word. ook e informatie over hoe het gras te behandelen na het leggen de komende dagen/maanden.
Korte lijnen met transporteur, werd keurig gebeld en de pallet werd gelost waar je het wil, mits verhard natuurlijk.
geen, vooral zo doorgaan.
jascha
Gasselte

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
snelle levering
helaas schuurde het snel
veen