Website: www.graszodengelegd.nl
Adres: Stuifzandlaan 11 9462RM
Plaats: Gasselte
Telefoon: 085 00 38 500

Bij Lageman Graszoden kunt kiezen uit graszoden afhalen, laten bezorgen of door ons laten aanleggen.

Waarom Lageman Graszoden?

eenvoudig online bestellen en veilig (achteraf) betalen, tegen een scherpere prijs dan het tuincentrum bij u in de buurt
de speelgazon graszoden hebben ruim de tijd gehad om te groeien zonder netten. Daarom zijn ze van nature stevig met die herkenbare donkergroene graskleur
honderden klanten beoordelen ons met een 8,8
vandaag besteld, volgende leverdag bezorgd (volg uw bestelling met Track & Trace)
Blijven genieten van uw gazon

Of u nu de graszoden zelf aanlegt of dat door ons laat doen: wij zorgen voor een fris en gezond gazon.

u krijgt gratis een onderhoudsgids vol met tips en de gazonkalender zodat u precies weet wanneer welk onderhoud nodig is
kiest u voor zelf aanleggen? Dan ontvangt u de aanleggids waarin u stap voor stap wordt uitgelegd hoe u dat doet. Of u bekijkt de handige aanlegvideo’s op onze website
om het gras groen en gezond te houden, kunt u op de website een OnderhoudsPakket samenstellen dat past bij uw gazon

Veel gazonplezier,

Marcel Lageman
Lageman Graszoden

Graszodengelegd.nl

Pluspunten
De levering heeft eerst niet kunnen plaatsvinden op gewenste datum. Ivm met weersomstandigheden, begrijpelijk. Dit werd wat laat maar wel voor geplande levering aan mij verteld. Vanaf dat moment een nette service wat betreft de uiteindelijke levering.
Duidelijk en direct bij aankoop aangeven als er niet direct gras beschikbaar is.
Pieter Linthorst Tuinen

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Agneta
Tiel

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Snelle levering van en mooie graszoden
Super kwaliteit
20m2 besteld en maar 18 m2
geleverd
R van Dijk
Middelburg

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
Direct telefonisch bereikbaar
Komt leveringsafspraak na
Bij klacht snelle adequate oplossing
Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed
Op dit moment geen verbeterpunten
J Schouten

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten

De enige punt is, de knop van of je bemesting nodig hebt is niet erg duidelijk. dit zie je snel over het hoofd, en als je het niet niet hebt zit er aan vast.
Lodder BV
Zuiderwoude

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Mooie kwaliteit, goed prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en adequate afhandeling. Kortom ik ben een tevreden klant.
Afstemming met de vervoerder over de wijze van levering, dat leverde wat onduidelijkheid op, zowel bij mij als bij de vervoerder (bleek bij aflevering).
Leo van Koppen
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Bezorgd op de afgesproken tijd, in prima conditie ontvangen, de dag erna gelegd en na 5 dagen ligt er bijzonder gezond gras in de tuin. Veel dank.

Rob
Huizen