Website: www.graszodengelegd.nl
Adres: Stuifzandlaan 11 9462RM
Plaats: Gasselte
Telefoon: 085 00 38 500

Bij Lageman Graszoden kunt kiezen uit graszoden afhalen, laten bezorgen of door ons laten aanleggen.

Waarom Lageman Graszoden?

eenvoudig online bestellen en veilig (achteraf) betalen, tegen een scherpere prijs dan het tuincentrum bij u in de buurt
de speelgazon graszoden hebben ruim de tijd gehad om te groeien zonder netten. Daarom zijn ze van nature stevig met die herkenbare donkergroene graskleur
honderden klanten beoordelen ons met een 8,8
vandaag besteld, volgende leverdag bezorgd (volg uw bestelling met Track & Trace)
Blijven genieten van uw gazon

Of u nu de graszoden zelf aanlegt of dat door ons laat doen: wij zorgen voor een fris en gezond gazon.

u krijgt gratis een onderhoudsgids vol met tips en de gazonkalender zodat u precies weet wanneer welk onderhoud nodig is
kiest u voor zelf aanleggen? Dan ontvangt u de aanleggids waarin u stap voor stap wordt uitgelegd hoe u dat doet. Of u bekijkt de handige aanlegvideo’s op onze website
om het gras groen en gezond te houden, kunt u op de website een OnderhoudsPakket samenstellen dat past bij uw gazon

Veel gazonplezier,

Marcel Lageman
Lageman Graszoden

Graszodengelegd.nl

Pluspunten
Prima kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd, eigenlijk alles.

Coy
KESSEL LB

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Levering snel en netjes.

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
snel geleverd mooi gras
2 van de 20 rollen waren zo slecht dat ik die opnieuw moet bestellen gras was netjes en stevig
paul
sittard

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Effectieve website, goede levering, zowel graszoden als grond. Prima, alles volgens verwachting!

Co & Claartje
Veldhoven

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Graszoden zagen er prima uit
Gras werd pas 5 uur later geleverd als afgesproken. Na uur te laat zelf moeten bellen ipv dat ze zelf even contact opnemen dat het tegen zit. Dus betere afspraken met chauffeur dat ze klant informeren als ze afgesproken tijd niet halen.

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Doen wat beloofd wordt;
Helpen naar oplossingen zoeken wanneer er een probleem is;
Professioneler omgaan met klantencontact;
Schade vergoeding verzorgen.

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Pluspunten
Goede website waarop eenvoudig is te bestellen
Afterservice en bezorging. Kreeg de zoden pas om half 8 savonds waardoor ik tot 10 uur in het donker heb staan leggen.
Daan
Terheijden

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Ik ben heel positief over dit bedrijf. Alles is verlopen zoals is afgesproken. De graszoden zijn zelfs nog eerder geleverd dan de afgesproken tijd. Ik kan niets bedenken waarop verbeter punten van toepassing zouden zijn. Klasse. Helemaal top.
Geen verbeterpunten. Alles was keurig en netjes verzorgd. Mocht ik ooit weer graszoden nodig hebben kom ik zeker bij u terug. Klasse.
Ina van Marle - van Raalte
HEERDE

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Afspraak nagekomen en alles netjes aangeleverd op de plek die we als opmerking hadden aangegeven. Top

Maurits
Nijeveen

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Bezorgen op zaterdag, meerdere betaalmogelijkheden, overzichtelijke website, handige aanleggids, vriendelijke klantenservice, prijs graszoden, kwaliteit graszoden.
Toeslag zaterdag kan goedkoper
Mark
Pijnacker

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ