Website: www.graszodengelegd.nl
Adres: Stuifzandlaan 11 9462RM
Plaats: Gasselte
Telefoon: 085 00 38 500

Bij Lageman Graszoden kunt kiezen uit graszoden afhalen, laten bezorgen of door ons laten aanleggen.

Waarom Lageman Graszoden?

eenvoudig online bestellen en veilig (achteraf) betalen, tegen een scherpere prijs dan het tuincentrum bij u in de buurt
de speelgazon graszoden hebben ruim de tijd gehad om te groeien zonder netten. Daarom zijn ze van nature stevig met die herkenbare donkergroene graskleur
honderden klanten beoordelen ons met een 8,8
vandaag besteld, volgende leverdag bezorgd (volg uw bestelling met Track & Trace)
Blijven genieten van uw gazon

Of u nu de graszoden zelf aanlegt of dat door ons laat doen: wij zorgen voor een fris en gezond gazon.

u krijgt gratis een onderhoudsgids vol met tips en de gazonkalender zodat u precies weet wanneer welk onderhoud nodig is
kiest u voor zelf aanleggen? Dan ontvangt u de aanleggids waarin u stap voor stap wordt uitgelegd hoe u dat doet. Of u bekijkt de handige aanlegvideo’s op onze website
om het gras groen en gezond te houden, kunt u op de website een OnderhoudsPakket samenstellen dat past bij uw gazon

Veel gazonplezier,

Marcel Lageman
Lageman Graszoden

Graszodengelegd.nl

Pluspunten
Goed bestelproces
Kwam later dan aangegeven tijdvak.

De pallet was kapot waardoor deze niet met de pompwagen uit de vrachtwagen te rijden was. De onderste rollen waren beschadigd omdat de chauffeur het toch geprobeerd heeft.
Hebben 47 rollen af gestapeld.
MJ

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Duidelijk, snel, goede kwaliteit en doet precies wat wordt belooft.
Ietsje meer aanlegbemesting meeleveren :)
Patrick
Kapelle

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Geweldige sevice, goede afspraken mee te maken.

Afferden

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Vandaag voor de tweede maal graszoden gelegd van Lageman Graszoden. Weer zijn we zeer tevreden over de kwaliteit van de graszoden en de service van het bedrijf. Woensdagavond besteld en vrijdagochtend netjes geleverd. Op vrijdag ochtend kregen wij een mail hoe laat de bezorger zou komen. De bezorger bracht het gras op pallet netjes achterom in de tuin. In de mail kregen wij een handige aanleggids met tips hoe we de graszoden het beste konden leggen. In een paar uurtjes was de klus geklaard en hebben wij een prachtig eindresultaat. Ja, je ziet de naden nog lopen maar we weten uit ervaring van onze vorige tuin dat deze zo weer weg zijn. Al met al weer zeer tevreden over Lageman en kan ze alleen maar aanraden!

Steffie

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Snelle levering. Duidelijke leginstructies.
Er werd aangegeven dat er avond van te voren een tijdsindicatie van levering zou worden gemaild. Dit is niet gebeurd.
Dirk
Enschede

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Goede kwaliteid en mooi donker groen van kleur. Ik kreeg zelfs 2 graszoden extra bijgeleverd geheel gratis super

S. Yilmaz
Veendam

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Voor mij was alleen de prijs positief, ze zijn de goedkoopste.
Luister naar wat je klanten te zeggen hebben.
Ik had bij de 300 m2 graszoden die ik had besteld op 1 pallet 25 m2 graszoden die niet te gebruiken waren omdat ze niet van de pallet te pakken waren zonder volledig uit elkaar tr vallen. Ik heb hiervan foto's gestuurd en meerdere keren telefonisch contact gehad, wasr is beloofd dat ik terug gebeld zou worden.
Dat is nooit gebeurd.
Geen fijne ervaring.
John Lamers
Ter Apelkanaal

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit gras!

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Snelle levering en mooie kwaliteit .

Adrie kuijpers
Makkum

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Goede service
Denken met je mee
Mooi gras
Alles conform afspraak
Levering tot in de tuin

Hans
Wassenaar

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ