Website: www.graszodengelegd.nl
Adres: Stuifzandlaan 11 9462RM
Plaats: Gasselte
Telefoon: 085 00 38 500

Bij Lageman Graszoden kunt kiezen uit graszoden afhalen, laten bezorgen of door ons laten aanleggen.

Waarom Lageman Graszoden?

eenvoudig online bestellen en veilig (achteraf) betalen, tegen een scherpere prijs dan het tuincentrum bij u in de buurt
de speelgazon graszoden hebben ruim de tijd gehad om te groeien zonder netten. Daarom zijn ze van nature stevig met die herkenbare donkergroene graskleur
honderden klanten beoordelen ons met een 8,8
vandaag besteld, volgende leverdag bezorgd (volg uw bestelling met Track & Trace)
Blijven genieten van uw gazon

Of u nu de graszoden zelf aanlegt of dat door ons laat doen: wij zorgen voor een fris en gezond gazon.

u krijgt gratis een onderhoudsgids vol met tips en de gazonkalender zodat u precies weet wanneer welk onderhoud nodig is
kiest u voor zelf aanleggen? Dan ontvangt u de aanleggids waarin u stap voor stap wordt uitgelegd hoe u dat doet. Of u bekijkt de handige aanlegvideo’s op onze website
om het gras groen en gezond te houden, kunt u op de website een OnderhoudsPakket samenstellen dat past bij uw gazon

Veel gazonplezier,

Marcel Lageman
Lageman Graszoden

Graszodengelegd.nl

Pluspunten
Snelle service, goed bereikbaar (contact), perfect gras voor een prima prijs!
Vervoerskosten zijn vrij hoog voor een paar rollen gras. Uit verhouding
Daan
Zaandam

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Snel en goede kwaliteit

Arnold
Empel

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Netjes de melding gehad dat het te warm was en als ik er toch voor koos dit mij eigen verantwoording was. Kwalitatief mooi en goed gras.

Patrick
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs kwaliteits verhouding. Fijne handleiding betreft het leggen en onderhouden. Achteraf betalen is erg goed geregeld en ook heel handig om de wensen tijdens het leveren aan te geven.
Leverancier was niet erg welwillend en de chauffeur had geen zin om meer moeite te doen on de levering achter te plaatsen dus moest alles door het huis heen getransporteerd worden door mijn vrouw. Sommige graszoden waren erg slecht door achtergebleven gemaaid gras maar hebben zichzelf goed hersteld.
Jef
Spijkenisse

Edmond

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Pr-actief bericht van leverancier dat bij warm weer er beter die dag geen graszoden geleverd kunnen worden. Levering kon een dag eerder!. Alles keurig geleverd en kwaliteit van graszoden uitstekend.

Ronald
Ede

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Snel en duidelijk

Dominique uit de Bulten
wilsum

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs!
Ik kreeg na mijn levering pas een tijdsindicatie binnen van de levering.
Jeffrey

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Pluspunten
Goed advies gekregen. Om ivm te verwachten weers omstandigheden eerdere levering te accepteren.

Herman
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Goed geïnformeerd ivm warme weer. Levering was goed. Alles naar wens.
Regine Froma
Scheemda

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ