Website: https://www.greenmobile.nl/
Adres: Tjalk 62 2411 NZ
Plaats: Bodegraven
Telefoon: 085 - 0282828

Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Green Mobile terecht voor kopen en het inleveren van gebruikte en defecte smartphones en tablets. Deze devices worden onderzocht, uit elkaar gehaald, gereinigd en getest om er vervolgens een perfect functionerende, refurbished , smartphone of tablet van te maken. Zo kan het beeldscherm uit het ene toestel bijvoorbeeld hergebruikt worden, in combinatie met de accu en de electronica uit een ander toestel.

Refurbished telefoons en tablets worden eventueel voorzien van een oplader en/of datakabel en door Green Mobile op de markt gebracht. Via www.greenmobile.nl worden goedkopere devices aangeboden en wordt een positieve bijdrage aan een circulaire economie geleverd! Ergens anders een product goedkoper gezien? laat het ons weten want wij beiden de laagste prijsgarantie aan!

Green Mobile
8.2

Pluspunten
Heel erg blij. Toestel was binnen een dag binnen en kwaliteit ver boven verwachting en prijs was erg goed! Kreeg er zelf een gratis screenprotector en case bij.

Esther de Boer
ZWOLLE

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten

Ik heb zo'n spijt dat ik heb gekozen voor een refurbished telefoon. Eerste keer dat ik het probeerde ,maar nooit meer.

Toen ik de telefoon kreeg ging de accu nog geen halve dag mee. Contact opgenomen, teruggestuurd, duurde ruim een week voordat ie weer terugkwam, met een nieuwe oplaadconnector. Weer in gebruik genomen bleek het probleem niet opgelost. Contact opgenomen, teruggestuurd en kreeg m gerepareerd terug met nieuwe accu. Probleem opgelost, accu ging weer makkelijk de hele dag mee. Maar nog geen drie weken later, valt de telefoon ineens uit als de accu nog 40% is; zonder waarschuwing vooraf is de accu ineens helemaal leeg en het scherm op zwart. Hij komt pas weer bij als ie is opgeladen.

Ik heb de telefoon 3 maanden en hij heeft nog niet normaal gefunctioneerd. Omdat de herroepingstijd verstreken is, kan ik ook geen geld meer terugkrijgen, terwijl mijn eerste klacht al een week na het ontvangen van de telefoon was. Dus ben ik €300 armer (+ nog €17 van de eerdere twee retourzendingen) en heb ik nog steeds geen goed werkende telefoon. Nu nog een keer opsturen en hopen dat er dan een oplossing komt die wat langer stand houdt dan 2 weken.

Nooit meer een refurbished voor mij, zonde van het geld en de frustratie die het kost om iedere keer weer de telefoon terug te sturen (en dus leeg te halen en een vervangend toestel gebruiken).
Antwoord Green Mobile
Graag reageren wij op uw beoordeling. Wij missen in dit (uiteraard vervelende) verhaal het feit dat wij de telefoon met een testrapport retour hebben gestuurd en dat het toestel als het eenmaal door u in gebruik is genomen niet naar wens werkt. Wij hebben u aangegeven dat de telefoon retour moet komen om te kijken wat er aan de hand is en dat wij graag een oplossing willen bieden (afhankelijk van het geconstateerde probleem/oorzaak). Ook is er aangegeven dat wij gaan overleggen of wij de gemaakte verzendkosten gaan crediteren. Tevens heeft u uit coulance een retour etiket van ons ontvangen. De oplossing/uitkomst kunnen wij op dit moment niet geven omdat u de telefoon nog op moet sturen.

Marjolein

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Ik werd netjes gebeld na 2 weken ofdat ik tevreden was met de aankoop.

Antwoord Green Mobile
En zo te zien was u tevreden met de aankoop :)

Bedankt voor het invullen en veel plezier met de telefoon gewenst.

John
Polsbroek

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Super bedrijf. Ik had een bestelling gedaan na veel overwegen omdat een nieuwe toch echt te duur is en ik twijfels had over een refurbished toestel. Na paar keer contact met de klantenservice (hele aardige mensen die ook echt meedenken) hadden ze me ervan overtuigd dat het 100% werkende toestellen zijn maar alleen enkele cosmetische gebruikerssporen kunnen bevatten. Heb daarom uiteindelijk de knoop doorgehakt en heb een toestel uitgekozen met de kwaliteit zeer goed. De bestelling was super snel, dezelfde avond netjes een track en trace code ontvangen en pakket de volgende ochtend al in ontvangt mogen nemen. Alle twijfels over een refurbished toestel waren ineens weg, het lijkt wel alsof hij nieuw is!! Super blij met mijn aanschaf. Linda en Marco, hartelijk bedankt voor alle informatie en de tijd die jullie aan mij besteed hebben, ben blij dat ik naar jullie geluisterd heb ;)

Antwoord Green Mobile
Bedankt voor deze mooie review. We lijsten hem in :)

Erick
Leiden

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Niet lang wachten voor het klantenservice
verkopen als je voorraad heb
Antwoord Green Mobile
Wat jammer om te zien dat u ondanks de aanboden, en inmiddels ontvangen, upgrade ons toch met een 1 beoordeelt. De levering van het toestel heeft inderdaad langer geduurd maar hier is meerdere keren contact over geweest.

Evengoed wensen wij u veel plezier met de telefoon.

Sherwood schilders
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Snelle en goede service. Houdt zich aan de gemaakte afspraken: was binnen 3 dagen binnen. Goede en vriendelijke service. Telefoons zijn zo goed als nieuw op een paar gebruikerssporen na, maar dat is niet erg.
Niks aan toe te voegen, ga zo door!
Bedankt voor deze 10.

Nick Heijmans
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Screenprotector paste niet.
Geen garantievoorwaarde of gebruiksaanwijzing meegeleverd.
Antwoord Green Mobile
Bedankt voor deze beoordeling. Vervelend dat de protector niet paste. Wij hebben de protector vandaag nogmaals opgestuurd (in de juiste maat ;))

Omdat wij proberen om zo min mogelijk papier mee te sturen sturen wij (overigens net als met de aankoop van een nieuwe telefoon tegenwoordig) enkel de pakbon mee in het pakket. Voor garantievoorwaarden kunt u op onze website terecht en als er vragen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met ons serviceteam. Wij beantwoorden eventuele vragen graag. Voor een handleiding biedt Google uitkomst, op die manier is er via verschillende wegen een handleiding van een toestel terug te vinden en wordt er veel papier bespaard.

Veel plezier met de telefoon.

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Bedankt voor deze 8!

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Antwoord Green Mobile
Bedankt voor al deze achten!

JdW
Schalkwijk

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
Duidelijke website, snelle levering.

Bedankt voor deze 10.

Caritha