Website: https://www.greenmobile.nl/
Adres: Tjalk 62 2411 NZ
Plaats: Bodegraven
Telefoon: 085 - 0282828

Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Green Mobile terecht voor kopen en het inleveren van gebruikte en defecte smartphones en tablets. Deze devices worden onderzocht, uit elkaar gehaald, gereinigd en getest om er vervolgens een perfect functionerende, refurbished , smartphone of tablet van te maken. Zo kan het beeldscherm uit het ene toestel bijvoorbeeld hergebruikt worden, in combinatie met de accu en de electronica uit een ander toestel.

Refurbished telefoons en tablets worden eventueel voorzien van een oplader en/of datakabel en door Green Mobile op de markt gebracht. Via www.greenmobile.nl worden goedkopere devices aangeboden en wordt een positieve bijdrage aan een circulaire economie geleverd!

Green Mobile
8.1
8.2

Pluspunten
Snel, degelijk, duidelijk. +++

Kristof

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Keurige levering volgens afspraak, mooie telefoon, doet het uitstekend! Ben erg blij dat ik deze aanschaf heb gedaan.

Gouda

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Zeer prettig te woord gestaan. Telefoon zag er heel netjes uit.

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Super tevreden over de service en het geleverde toestel!

Erica
Rozendaal

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Bedrijf wil smartphone niet terugnemen en terugbetalen, omdat ik m heb opgeladen en een uurtje heb uitgeprobeerd.
Let wel het gaat hier om een "refurbished" toestel. Het bedrijf beloofd toestel om te ruilen van zodra ze mijn toestel in bezit hebben; dus dat kan ik dan evengoed ineens terug sturen zonder hem op te laden en aan te zetten en dan mn geld terugvragen... Dit is geen service en dit zijn malafide praktijken, ik houd mn hart al vast als er iets mis is met het toestel dat onder garantie moet hersteld worden. Toen ik de overigens vriendelijke medewerker vroeg wat hij in mijn plaats zou doen antwoordde die doodleuk dat hij zn spullen liever in de winkel kocht in plaats van online???!!! Ik wil gewoon zoals de wet op online verkoop toelaat mijn geld terugzien!!!!! Koop hier aub nooit iets en ga naar de winkel zoals hun medewerkers of zoek een andere "eerlijke" online shop!!
Antwoord Green Mobile
Goedemiddag Barry,

Aanvulling; We zijn inmiddels weer een week verder en het pakket is volgens de koerier nog altijd niet aangeboden en staat nog op voorgemeld. Wij zien graag het pakket per omgaande tegemoet.
-------------------------------------------------------
We zijn inmiddels een aantal dagen en een aantal e-mails verder maar de telefoon is nog altijd niet teruggestuurd. Zoals aangegeven zal de oplossing geboden kunnen worden als het toestel is gecontroleerd. Deze is namelijk goed werkend bij ons de deur uit gegaan en wordt ook bevestigd in het testrapport welke u bij de telefoon heeft ontvangen.

Wij zien zoals meerdere keren aangegeven het toestel graag tegemoet.

Serviceteam Green Mobile
Barry
Bosrsbeek

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Snel geleverd, toestel ziet er als nieuw uit en werkt tot nu toe helemaal prima (nu zo'n 2 weken in gebruik)

NV
Zevenaar

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Ik ben tevreden hoe snel mijn telefoon thuisbezorgd was een goed staat.

Tshakafua pania

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Duidelijke en eerlijke informatie op de website. Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan aan telefoon.

Cora

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Nelle

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Snelle levering. Levering compleet met pantserglass en bijbehorend de kabel en adapter
Nico
Oldemarkt