Website: https://www.greenmobile.nl/
Adres: Tjalk 62 2411 NZ
Plaats: Bodegraven
Telefoon: 085 - 0282828

Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Green Mobile terecht voor kopen en het inleveren van gebruikte smartphones en tablets. Deze devices worden onderzocht, uit elkaar gehaald, gereinigd en getest om er vervolgens een perfect functionerende, refurbished , smartphone of tablet van te maken. Zo kan het beeldscherm uit het ene toestel bijvoorbeeld hergebruikt worden, in combinatie met de accu en de electronica uit een ander toestel.
GreenMobile is sinds 2015 actief op de Nederlandse en Belgische markt,
Refurbished telefoons en tablets worden uitvoerig getest,voorzien van een oplader en/of datakabel en door Green Mobile met eigen verpakking en 24 maanden garantie op de markt gebracht. Hierdoor wordt er een positieve bijdrage aan een circulaire economie geleverd!

Green Mobile
8.1

Pluspunten

De iPhone die was geleverd was gescreend op touch id, maar deze functie werkt niet op de refurbished iPhone. Heel erg jammer :(
Beste Yvonne,

Update 12-06: Wij hebben zojuist contact gehad en wij horen graag of je het toestel wilt insturen zodat wij er naar kunnen kijken.

Jammer om te horen dat je problemen ondervindt met je toestel. Helaas hebben wij nog geen enkele melding ontvangen dat je toestel niet goed werkt, behalve dit bericht op Kiyoh. Wij nemen even contact met je op zodat we het probleem kunnen verhelpen.

Yvonne
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Ik heb een iPhone 6 gekocht, de batterij is erg snel leeg. De achterkant is erg gehavend. Hier kom ik nog op terug
Beste Petra,

Dank voor het invullen van de beoordeling. Het spijt ons te horen dat je toch niet helemaal tevreden bent met je telefoon. We hebben nog niets van je mogen vernemen maar zullen zelf even contact met je opnemen.

De batterij wordt van te voren uitgebreid getest en moet aan diverse eisen voldoen. Dat hij aan deze eisen voldoet is ook terug te vinden op het rapport wat bij de telefoon zit. Op het moment dat blijkt dat de batterij bij gebruik niet goed presteert dan gaan we uiteraard zoeken naar de oorzaak en de oplossing.

Voor wat betreft de gehavende achterkant. Er mogen bij de door jou gekochte kwaliteit (Goed) gebruikerssporen op de behuizing en het scherm zitten. De mate van sporen is altijd grijs gebied, wat de een vervelend vindt, vindt de ander niet of andersom. Ook hiervoor hebben wij oplossingen.

Petra
Zwaag

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Wel steeds vriendelijke communicatie
Ik ben niet zo tevreden over deze website. Ik had een Samsung Galaxy S6. Na een week bleek dat ze dit model niet meer op voorraad hadden met het gevraagde geheugen en kwaliteit. Na een telefoontje kon ik wel direct wisselen naar een ander model en merk van dezelfde prijs. Na een halve week bleek dat de oplader van de Huawei al kapot was. Ze stuurden mij dan een nieuwe op, maar met een verkeerde kabel bijgeleverd.
Antwoord Green Mobile
Bedankt voor het invullen van de review.

U heeft op 1/3 een telefoon bij ons besteld, met een levertijd van ongeveer 2 tot 5 werkdagen (niet maximaal 5 werkdagen). Op 7/3 hebben wij u een andere, duurdere optie geboden welke u heeft afgewezen (uw goed recht uiteraard). Op 8/3 heeft u gebeld dat u wilde wisselen van merk. Dit hebben wij voor u in orde gemaakt. Op 9/3 is de telefoon bij u afgeleverd.

Waar gewerkt wordt, wordt wel eens een fout gemaakt. Wij hebben inderdaad per ongeluk een verkeerde lader opgestuurd. Was dit te voorkomen geweest? Ja. Is het met opzet gedaan? Nee zeker niet. U heeft nu de juiste spullen ontvangen. Nogmaals excuses dat het mis is gegaan.

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
Green Mobile is snel, reageert op klachten en denkt mee.
Ik heb in mei een telefoon hier gekocht. Daarna is ie 3x terug geweest vanwege problemen met de accu. Prima, netjes opgelost allemaal, alleen enorm veel gedoe met het steeds terugsturen, telefoon weer een week weg, vervangend toestel, vervolgens alles weer opnieuw instellen etc.
Hij heeft het een half jaar goed gedaan. Accu geeft geen problemen meer, maar nu is het knopje lam. Zit veel te los en reageert niet goed meer. Gevolg.. hij moet weer terug. 4e keer inmiddels. Weer alles eraf gooien (nee hoeft niet perse, maar ja, wie gaat een telefoon met alle gegevens en foto's etc opsturen naar onbekenden...?) Ik word er doodmoe van, alleen maar gedoe met zo'n (of deze?) refurbished. Ja, Green Mobile lost het netjes op, maar ik zou gewoon graag voor €300 een toestel hebben waar niet steeds iets aan opgelost moet worden.
Antwoord Green Mobile
Graag reageren wij op uw beoordeling.

Het spijt ons ontzettend dat de telefoon niet naar wens werkte en dat er problemen zijn geweest. Wij hebben alles nagekeken maar de melding over de losse knop is (nog) niet bij ons aangemeld? Wij vinden het jammer dat wij dat op deze manier moeten vernemen. Wij sturen u een reparatieformulier en zien de telefoon graag tegemoet. Op basis van het onderzoek kunnen we aangeven hoe we dit kunnen oplossen.

Marjolein

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten

Als jullie accessoires kado doen is t wel zo fijn deze ook te ontvangen
Screenprotector en achterkant nooit ontvangen
Antwoord Green Mobile
Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad. Bij het model telefoon wat je had gekocht krijg je geen accessoires maar we hebben je inmiddels een andere geste toegestuurd ;)

Veel plezier ermee!

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Makkelijk bestellen en retouren

Sebastiaan
Bunschoten

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Erg vriendelijk contact
Ik heb mijn telefoon pas na ruim een maand en veel vragen naar waar hij bleef ontvangen. Tip: zelf initiatief nemen als de levering niet binnen de 5 tot 8 werkdagen lukt. Als jullie de belofte niet waar kunnen maken dit aangeven en vragen of klant bezwaar heeft tegen langer wachten. Nu geeft het irritatie als er niet wordt voldaan aan de geschapen verwachting en er ook niet van jullie kant initiatief wordt genomen. De excuses achteraf zijn heel vriendelijk.
Antwoord Green Mobile
Bedankt voor deze eerlijke beoordeling. De informatievoorziening bij deze order verdiende inderdaad geen schoonheidsprijs, sorry!

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Antwoord Green Mobile
Bedankt voor het invullen van de beoordeling.

Ondanks dat een 6 voldoende is zien wij in alle eerlijkheid liever een hoger cijfer. Als u voor ons verbeterpunten/suggesties heeft dan stellen wij het zeer op prijs als u ons dit laat weten via info@greenmobile.nl.

Wij wensen u veel plezier met de telefoon en wellicht mogen wij u op een later tijdstip nog eens begroeten in onze webshop.

Gepubliceerd op: 16/07/2018