Website: http://www.greengiving.nl/
Adres: Plantagelaan 24 3772 MB
Plaats: Barneveld

Greengiving - specialist in eco gadgets en duurzame relatiegeschenken. Eenvoudig online bestellen of een offerte aanvragen via onze website www.greengiving.nl.

Greengiving

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Wat vriendelijker over de mail zou prettig zijn.

Gepubliceerd op: 28/03/2019

50+ medewerkers
Pluspunten
Snelle communicatie, 100% milieuvriendelijk materiaal
Niet alle pennen kunnen het topje van de balpen terugklikken nadat het opengeklikt is; De penbedrukking en lijmnaad van de pen loopt telkens anders waardoor de bedrukking op sommige pennen over de lijmdraad loopt, dit is wel jammer.

Gepubliceerd op: 21/02/2019

6-15 medewerkers
Pluspunten

Ik krijg al een mail van beoordeling voordat mijn product ├╝berhaupt Is verzonden. Beetje gek.
Wageningen

Gepubliceerd op: 05/11/2018
Particulier

Single, <35 jr
Pluspunten

Bestelling geplaatst, nog gebeld ivm korte levertijd, maar het zou zeker de 9e oktober geleverd worden. Helaas werd het pas op 10 oktober laat in de middag geleverd, te laat voor mij. Heel jammer...
AJC projectmanagement
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 05/11/2018

1-5 medewerkers
Pluspunten
Er werd snel gehandeld toen ik mijn bedrukking toch in een andere kleur wilde. De levertijd was snel en ook de communicatie van te voren verliep goed.
Ik heb Greengiving.nl gekozen vanwege de duurzame producten. 100 boekjes besteld en die kwamen allemaal apart in het plastic verpakt binnen, alles behalve duurzaam dus. Toen ik vroeg waarom dat was kreeg ik een antwoord dat het plastic per se nodig was en dat ik anders wel zou klagen over de bedrukking die verkeerd was. Ik geloof niet dat deze plastic zakjes de enige oplossing zijn om de bedrukking te behouden. Hierin hadden jullie je kunnen onderscheiden als echt duurzaam en groen bedrijf, helaas.

Gepubliceerd op: 18/10/2018

16-49 medewerkers

Gepubliceerd op: 13/10/2018
Particulier

Single, <35 jr
Pluspunten
Communicatie: mails werden snel beantwoord, wel wat slordig.
We waren niet tevreden over het drukken van een logo op een goodiebag, hier zijn verschillende telefoongesprekken aan gewijd, het laatste was onvriendelijk. Ik heb niet gehoord dat het vervelend voor me was, ik werd alleen gewezen op mijn verantwoordelijkheid, namelijk het vermelden van de PMS-code. Deels is dat mijn verantwoordelijkheid, deels die van jullie. Jullie zouden hier naar moeten vragen.

Antwoord Greengiving
Bedankt voor het schrijven van de review en vervelend dat u niet tevreden bent met de tasjes. We drukken altijd op basis van PMS nummers. Deze staan op de drukproef die voor akkoord wordt verstuurd. Op deze is akkoord gegeven! Na contact met de klantenservice is een voorstel gedaan voor een oplossing voor een vervolgbestelling.
Daisy van den Broek/ Goedegebuure Natural Decorations
Aalsmeer