Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een re√ľnie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Joachim

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Eugene
Maasbracht

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Ervaringen uit het verleden erg goed.
Bij het definitief maken van de optie zou het handig zijn als je een vraagt kunt meegeven aan de eigenaar. In dit geval wilde ik een bed verplaatsen en zelfs kinderbedjes meenemen. Nu per mail gedaan, ook geen punt
Beste Lianne,
Wat een ontzettend mooie beoordeling. Bedankt hiervoor! Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn.
Lianne
Putten

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
Correcte afhandeling
Swalens Willy
9300 Aalst

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Snelle reactie op de boeking. Schappelijke prijzen.

Harald
Roermond

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Mooi gegroepeerd voor verblijf met grote groepen. Filter mag wat mij betreft uitgebreider, foto's gelijk aan het begin, en de locatie ook bovenaan.
Ik heb een bevestigingsmail gekregen met daarin de boodschap dat ik een factuur zal ontvangen van het huis zelf, maar heb nu na bijna een week nog steeds niets ontvangen. Aangezien wij een vriendengroep zijn, stond er dat dat op aanvraag is, maar heb dus nog steeds geen officiele bevestiging.

De site werkt niet zo lekker, als je een huis hebt bekeken, en je gaat terug, begint de zoekfunctie weer bij het eerste huis, en moet je dus weer helemaal naar beneden, en de volgende pagina laden. Duurt eigenlijk te lang, en zou een reden zijn om een andere site op te zoeken.
Beste klant,
Bedankt voor het schrijven van een recensie. De eigenaar heeft de boeking geaccepteerd. Dat betekent dat ze akkoord gaat met jullie groepssoort. Hier hoef je je geen zorgen over te maken. Je zult zo snel mogelijk een aparte bevestiging van de eigenaar ontvangen.
We zijn druk bezig om het probleem met betrekking tot 'opnieuw' zoeken op te lossen. Ontzettend bedankt voor je boeking en hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn.

Gepubliceerd op: 07/05/2018

Pluspunten
Heel transparante kostenopgave, goede info, communicatie met eigenaren van accomodaties uitstekend.

Beste Victor,
Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Dat waarderen we heel erg. We hopen je dan ook in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.
Victor
Wapenveld

Gepubliceerd op: 05/05/2018

Pluspunten
Snelle service

Gepubliceerd op: 04/05/2018