Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een re├╝nie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Pluspunten
correct gereageerd op vragen

Bert
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Snelle email afhandeling

Marlies
Vlijmen

Gepubliceerd op: 19/11/2018

J.M.W. Smeets
Kerkrade

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten

Als je een hottub boekt en aanklikt en je denkt dat het bij de berekening in is gegaan is het niet netjes om achter af te zeggen sorry dit is een systeem fout er komt nog 75 euro bij.
Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat er wegens een systeemfout iets mis is gegaan met de berekening voor de hottub. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard hebben we dit meteen aangepast in het systeem. Graag zouden we de 25 euro service- en garantiekosten ter compensatie naar je terugstorten. Zou je ons via de mail even willen laten weten of je hier mee akkoord gaat?

We wensen jullie alvast een heel fijn verblijf toe.

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten

Ergens is het wel moeilijk om een huis te boeken als je geen exact adres hebt. We vonden het wat gevaarlijk. Pas nadat we het huis ook op andere reservatie-sites vonden, durfden we het aan.
Beste Lode,
Bedankt voor je beoordeling. Wegens privacyredenen van de eigenaar en groepen verstrekken wij geen adresgegevens van de accommodatie. Alle huizen worden persoonlijk door ons bezocht, dus kunnen we een 100% garantie geven dat alle accommodaties bestaan. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar je mag ons altijd bellen of mailen voor andere vragen. We helpen je met plezier.
We wensen jullie een heel fijn verblijf. Hopelijk tot een volgende keer!

Lode
Westende

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten
Per ongeluk had ik een reservering voor de verkeerde datum gemaakt. Op mijn emailbericht is de dag erna meteen gereageerd en de reservering naar de juiste datum omgezet.
De reservering misschien iets minder uitgebreid maken. Wel heel veel leeftijdsgroepen in te vullen.
Beste Walske,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat we zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Hopelijk tot een volgende keer! In ieder geval alvast een heel fijn verblijf toegewenst. Geniet er samen van!

Walske

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Perfect geregeld.
Geen. Uitstekend geholpen.
Beste Nico,

Wat een hele mooie beoordeling hebben we van je mogen ontvangen. Heel erg bedankt hiervoor! Wij wensen jullie een ontzettend fijn verblijf toe en hopen dat jullie genieten met de tijd samen.

Hopelijk tot een volgende keer!

Nico
Alblasserdam