Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een reünie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Pluspunten

Ik mis een paar zoekopties. Zo zocht ik een huis met minstens 2 slaapkamers beneden met eigen douche. Beetje specifiek, maar het lijkt me niet moeilijk om die zoekmogelijkheid aan te bieden op de website.

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
De site
Onduidelijk waarom je moet betalen tijdens de boeking. Dit wordt niet met de kosten voor het huis verrekend.
Beste Lydia,
Bedankt voor je recensie. In het kostenoverzicht staat bovenaan 'nu te voldoen'. Na een boeking moet er 25 euro aan service- en garantiekosten betaald worden. Deze kosten betaal je zodat wij garant staan voor je boeking. In onverhoopte gevallen zorgen wij dat je aanbetaling altijd veilig is en zorgen wij voor een passend alternatief. Kijk ook eens op https://www.groepen.nl/groepen-groepsaccommodatie-garantie-ggg
Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd even bellen of mailen. We helpen je graag.

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Prijs/kwaliteit. Veel uitleg en foto's.
Het duurde wel even voordat de eigenaar mij contacteerde. Aangezien het de eerste keer was dat ik via jullie site boekte, vond ik dit wel een beetje spannend, want ik had al 25 euro betaald.
Beste Ine,
Bedankt voor je recensie en je mooie 8. Mocht je de volgende keer een vraag hebben, kun je ons altijd even bellen. Dan nemen wij meteen contact met de eigenaar op. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn.
Ine
Borgerhout

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Alim-Pascha
Soltyhanov

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten

Helaas blijkt ons adres (Sippenacken, Belgie) dubbelgeboekt...wel al 25 euro betaald, maar ja
nu verder op zoek..
Beste Karin,
Wat vervelend om te horen dat de accommodatie dubbel geboekt was. Uiteraard doen we onze uiterste best een nieuwe, geschikte accommodatie voor jullie te vinden. Mocht dit niet lukken, dan ontvang je natuurlijk de betaalde €25,- retour.
karin
BOXMEER

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Ilona

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
niets bijzonders
dat de hele factuur ineens betaalt moet worden valt wat tegen.; Verder korte optie periode
fam Boere zijn ook geweest 2004
Oudewater

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
Fijn om alle grote groepshuizen op een rij te hebben. Ook fijn dat het aantal slaapkamers in het overzicht vermeld staat.
Als ik via mijn telefoon een huisje bekijk en ik wil terug naar het overzicht, dan kom ik weer boven in het overzicht uit. Dat is best vervelend als je al bij de 3e of 4e pagina met huisjes bent. Dan moet je namelijk weer alles doorscrollen en nieuwe huisjes inladen. Dit zou misschien verbeterd kunnen worden
Beste klant,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Aan het verbeterpunt wordt hard gewerkt om dit om te lossen. Nogmaals bedankt en hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn.

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Kan dit moeilijk beoordelen. Ik vind de website niet erg handig en informatief. maar het telefonisch contact was goed

Beste Jan,
Bedankt voor je recensie. We doen ons uiterste best om onze website zo informatief mogelijk te laten zijn. Heb je nog tips voor ons? Stuur ons dan gerust een mailtje. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn.
Jan
Wijk bij Duurstede