Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een re√ľnie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Momenteel geen positieve ervaring
Zondag 20mei geboekt
Zeiden dat er een mail zou volgen maar nog steeds niks...
25e betaald voor boeking en krijgen niet eens een bevestiging dat de boeking goedgekeurd is ...
Al een mail gestuurd maar ook geen reactie..
Antwoord Groepen.nl
Beste Nancy,
Bedankt voor uw boeking via Groepen.nl. Wat vervelend dat dit momenteel niet aan uw verwachtingen voldoet. Op 20 mei is er naar u een mail verstuurd met de bevestiging. Wellicht is deze in uw spam terecht gekomen. Ik zal deze nogmaals naar u versturen.
De mail die u naar ons verstuurd heeft is niet in onze inbox terecht gekomen omdat u gereageerd heeft op een automatisch verstuurd bericht. Onze oprechte excuses hiervoor. Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Team Groepen.nl
Verbeke nancy