Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een reünie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

te groot bedrag vooruitbetalen, komt over als een investerings maatschappij. en komt pas achter als de boeking gedaan is. dit is laatste keer dat wij hierbij boeken.
wij gaan al 25 jaar elk jaar weekend weg, en alleen laatste 2 jaar geschrokken van het grote bedrag vooraf.
Beste familie van der Wilk,
Bedankt voor het schrijven van een recensie. Wat vervelend om te horen dat jullie zo zijn geschrokken van het aanbetalingsbedrag. Wij streven er naar zo transparant mogelijk te zijn naar onze klanten. Wij vermelden dan ook bij het kostenoverzicht naar de termijnbetalingen die voldaan dienen te worden aan de eigenaar. Echter betaal je aan Groepen.nl alleen €25,- service- en garantiekosten. Bij de eigenaar betaal je veelal binnen 4 tot 6 weken na boeking de eerste 50% van de huur en 4 tot 6 weken voor aankomst de resterende 50% van de huur inclusief de bijkomende kosten. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd, maar neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt. Team Groepen.nl
fam van der wilk
hekendorp

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
De site
Onduidelijk waarom je moet betalen tijdens de boeking. Dit wordt niet met de kosten voor het huis verrekend.
Beste Lydia,
Bedankt voor je recensie. In het kostenoverzicht staat bovenaan 'nu te voldoen'. Na een boeking moet er 25 euro aan service- en garantiekosten betaald worden. Deze kosten betaal je zodat wij garant staan voor je boeking. In onverhoopte gevallen zorgen wij dat je aanbetaling altijd veilig is en zorgen wij voor een passend alternatief. Kijk ook eens op https://www.groepen.nl/groepen-groepsaccommodatie-garantie-ggg
Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je ons altijd even bellen of mailen. We helpen je graag.
Team Groepen.nl

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
duidelijke website
nadat de 25€ boekingskosten werden overgemaakt kreeg ik een vodje papier dat als overeenkomst moest dienen.
Moest zelf contact nemen met de eigenaar omdat de contactpersoon dhr. van der Meijden, geen bevestiging kon bieden over de vertrektijd 17.00u zoals vermeld op de site. (op de overeenkomst stond 10.00u.) Na het overmaken van het voorschot en eindbedrag heb ik nog steeds geen antwoord bekomen ivm de bevestiging van de reservering.
communicatie is dus nihil tenzij ik zelf erom vraag en dan nog. Ik denk dat het makkelijker is om met de eigenaar zelf te onderhandelen dan gebruik te maken van jullie diensten dan spaar ik tenminste 25€ boekingskosten uit. Betrouwbaar heid kan ik nog niet beoordelen omdat ik 14 dagen na betaling nog altijd niet weet of we 09/02/18 met de hele familie ( 27 personen) de 87 ste verjaardag van onze moeder, naar jaarlijkse traditie, met een weekendje weg kunnen vieren
Beste Anne,
Heel vervelend dat dit zo heeft moeten lopen. Naar aanleiding van je recensie hebben we direct contact met je gelegd en de situatie opgelost. Nu kun je gaan genieten van een zorgeloos verblijf om samen de 87e verjaardag van je moeder te vieren. Veel plezier toegewenst.
Team Groepen.nl
Anne