Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een reünie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Nota is moeilijk te ontcijferen
Antwoord Groepen.nl
Beste Tiny,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. We streven ernaar dat iedereen met een goed gevoel aan Groepen.nl terug denkt. Zou je in een mail naar service@groepen.nl willen aangeven wat je verbeterpunten zijn voor onze organisatie en hoe we de nota kunnen verbeteren? Zo kunnen we onze service blijven verbeteren. Alvast bedankt en wij wensen je een heel fijn verblijf.
Team Groepen.nl
Tiny
Vught

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Veel accommodaties
Behulpzamer e-mail beamtwoorden

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten

te groot bedrag vooruitbetalen, komt over als een investerings maatschappij. en komt pas achter als de boeking gedaan is. dit is laatste keer dat wij hierbij boeken.
wij gaan al 25 jaar elk jaar weekend weg, en alleen laatste 2 jaar geschrokken van het grote bedrag vooraf.
Antwoord Groepen.nl
Beste familie van der Wilk,
Bedankt voor het schrijven van een recensie. Wat vervelend om te horen dat jullie zo zijn geschrokken van het aanbetalingsbedrag. Wij streven er naar zo transparant mogelijk te zijn naar onze klanten. Wij vermelden dan ook bij het kostenoverzicht naar de termijnbetalingen die voldaan dienen te worden aan de eigenaar. Echter betaal je aan Groepen.nl alleen €25,- service- en garantiekosten. Bij de eigenaar betaal je veelal binnen 4 tot 6 weken na boeking de eerste 50% van de huur en 4 tot 6 weken voor aankomst de resterende 50% van de huur inclusief de bijkomende kosten. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd, maar neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt. Team Groepen.nl
fam van der wilk
hekendorp