Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een reünie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Duidelijke website,
Ik heb gisteren de klantenservice gebeld en ik heb hier geen fijne ervaring mee gehad. De manier waarop er onbewust tegen mij gesproken werd vond ik niet fijn. Het was neerbuigend en het leek wel alsof ze geïrriteerd was omdat ik sommige dingen niet goed gelezen had. Het lag op het puntje van m'n tong om er iets over te zeggen. Persoonlijk denk ik dat deze persoon het zelf niet door had, vandaar dat ik deze tip wil doorgeven. Het hielt mij namelijk tegen om door te vragen omdat ik bang was om ''nog zo'n domme vraag'' te stellen. Dit is de eerste keer dat ik iets regel voor een grote groep en ik weet dus ook niet precies hoe dat gaat. Maar deze persoon gaf mij het gevoel dat ik beter mijn huiswerk had moeten doen terwijl dit niet de bedoeling is van een klanten service neem ik aan? Ik heb veel uren aan research er op zitten dus hier zit je dan totaal niet op te wachten. Het was een vrouw van gemiddelde leeftijd (40/50 jaar) met korte rode/bruine haren. Zover ik op de foto kon zien. Hopelijk lees je dit. Het zal vast niet uit kwade aard zijn maar doe iets aan de toon tegen je klanten als zij iets niet snappen, want dit maakt de hele ervaring bij groepen.nl erg onaangenaam.

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten

Als je een hottub boekt en aanklikt en je denkt dat het bij de berekening in is gegaan is het niet netjes om achter af te zeggen sorry dit is een systeem fout er komt nog 75 euro bij.
Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat er wegens een systeemfout iets mis is gegaan met de berekening voor de hottub. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard hebben we dit meteen aangepast in het systeem. Graag zouden we de 25 euro service- en garantiekosten ter compensatie naar je terugstorten. Zou je ons via de mail even willen laten weten of je hier mee akkoord gaat?

We wensen jullie alvast een heel fijn verblijf toe.

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten
Op de site staat alles duidelijk aan gegeven. Het zoeken is heel overzichtelijk en duidelijk.
Als je een accommodatie zoekt, komt ook meteen de totaalprijs te staan van alles. Als je dan in contact bent met desbetreffende accommodatie verhuurder, krijg je toch een duurdere rekening, dan groepen.nl aangeeft. Vind ik toch een beetje misleidend. Hopelijk dat ze de reguliere huurprijzen beter aanpassen op hun website.
Beste Saskia,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de prijs uiteindelijk hoger is uitgevallen dan aangegeven. Wij streven ernaar alle prijzen juist weer te geven op onze website. Wij zullen dan ook contact opnemen met de desbetreffende eigenaar om zijn/haar prijzen nogmaals te controleren. Excuses voor het ongemak.

Wij wensen jullie een heel fijn verblijf. Neem voor vragen gerust contact met ons op.

Saskia
Deurne

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Tijdens de boeking ging al het betalen niet goed. Na gebeld te hebben naar groepen.nl kreeg ik een betaalverzoek.
Ik zou echter later nog alle stukken met betrekking tot de boeking ontvangen.
Nu 2 weken later nog steeds NIETS ontvangen en geen enkele zekerheid van mijn boeking.
Beter communiceren.
Afspraak dat boeking wordt geregeld nakomen.
Beste Carlos,
Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat de betaling in eerste instantie niet goed is gegaan, gelukkig is dit opgelost. Je boeking is goedgekeurd door de eigenaar dus de boeking is 100% zeker. We hebben van de eigenaar vernomen dat de documenten deze week naar u worden verstuurd. Mocht je nog andere vragen hebben, stuur ons gerust even een mailtje of neem telefonisch contact met je op. We helpen je graag.
Carlos
Barendrecht

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Complete informatie
Het is mijn niet duidelijk zoveel gedetaillerde vragen over leeftijd van alle bestanddelen van de groep. zeer irritant
Beste Willem,

Bedankt voor je recensie. Wij vragen om deze gedetailleerde gegevens zodat we de eigenaar juist kunnen informeren over de groepssoort en de daarbij behorende leeftijden.

Wij wensen je alvast een heel fijn verblijf toe.

Willem
Las Rozas

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
veel accommodaties, voor verschillende prijsklassen
x
ria vink
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
snelle reactie op aanvragen
jammer dat je niet het totale plaatje voor ogen krijgt, wij dachten voor 905,- euro kwijt te zijn nu was dat achteraf 1048,- euro. Terwijl in de beschrijving staat wat inclusief is, en juiste datum en dan blijkt dat niet zo te zijn en dan moet er terecht ook nog aan groepen.nl betaald worden. Jammer!!
Beste Patricia,
Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Vervelend om te horen dat de prijs achteraf niet helemaal blijkt te kloppen. Wij streven ernaar alle prijzen kloppend te vertonen op onze website. Onze excuses hiervoor. Ondanks de foute prijsvermelding hopen we je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Alvast een fijn verblijf toegewenst.
patricia
bergeijk

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten

Wanneer je aan het zoeken bent op de website, je hebt een huis bekeken en wilt weer terug naar de lijst met alle huizen die je geselecteerd hebt beland je automatisch weer bovenaan. Het zou veel fijner werken dat je op dat stukje in de lijst beland waar je bent gebleven.
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling. We zijn hard aan het werk om je opgegeven verbeterpunt te verhelpen. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn. Team Groepen.nl

Gepubliceerd op: 21/05/2018