Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een reünie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Ik had heel snel de bevestiging en zelfs antwoord op mijn vraag via Whatsapp. Prachtig want nu kunnen we t weekend plannen

Gertie
DE LIER

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Debby

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Alles lief super. Alle Anfragen wurden schnell und zu meiner Freude positiv beantwortet - jetzt heißt es auf den Urlaub warten.

Gudrun
Garbsen

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Prettig contact, goed bereikbaar. Snelle afwikkeling.

Esther
Hengelo

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Jordi
Hoorn

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goede huizen om uit te kiezen. Op vragen snel antwoord.
kortom Zeer tevreden.

Beste Riet,

Bedankt voor je hele mooie beoordeling. Daar zijn we heel blij mee. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn. Alvast een heel fijn verblijf gewenst.

Riet
Zuidland

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Netjes. Snel en duidelijk

Beste Klant,

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Prima, binnen paar uur alles in orde
Nee
Beste Anna,

Anna
A

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Snelheid van regelen via internet
Als je vraagt om meer info van het desbetreffende park waar het gehuurde huis staat krijg je een antwoord waar je echt niets mee kan.
Het zou handig zijn om bij het huis op de site te zetten hoe het park heet waar het op staat. Dat scheelt een telefoontje waar je ook niet verder meekomt.
Beste Margreet,

Bedankt voor je recensie. Je verbeterpunt nemen we zeker mee. We wensen je alvast een heel fijn verblijf.

Margreet
Leiden

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Snel geregeld
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat we je zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer van dienst zijn. Wij wensen je alvast een heel fijn verblijf. Geniet ervan!

Gepubliceerd op: 06/02/2019