Website: www.groepen.nl
Adres: Veesteeg 3b 6657KH
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 0487-59 46 41

GROEPEN.nl, is in januari 1992 opgericht door Josien en Rob Ansen. Tot op de dag van vandaag directeur/ eigenaren.

Gefundeerd bouwden zij in de loop der jaren het bedrijf op met als kenmerken: Persoonlijke aandacht en passie! Het vaste team -vrijwel iedereen werkt er meer dan 10 jaar- bestaat ondertussen uit 14 echte groepsaccommodatie specialisten.

Met meer dan 700 accommodaties -van ruim 400 verschillende eigenaren- is Groepen.nl marktleider in het aanbieden van accommodaties voor groepen! Voor de eigenaren van deze accommodaties werven wij actief klanten en die klanten adviseren we bij de keuze van de meest geschikte accommodatie. Een vriendenclub die gewoon een weekje vakantie wil vieren. Een familie die op zoek is naar een geschikte locatie voor een re√ľnie... Scholen die ruimte zoeken voor een werkweek... Bedrijven die ongestoord willen vergaderen of een cursus willen verzorgen... Grote en kleine groepen vinden bij Groepen.nl precies wat ze zoeken! Voor ieder wat wils hebben wij u te bieden op onze site www.groepen.nl

Groepen.nl

Terug naar alle beoordelingen

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Duidelijke site alleen informatie is universeel bij de huizen maar is niet helemaal correct. Als er maar 16 slaapplekken zijn moet er niet 20 staan in begeleidende tekst. Oeps

Beste klant,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit waarderen we! Onze excuses dat er foutieve informatie stond beschreven over het aantal slaapplekken. We hebben dat natuurlijk gelijk aangepast na jouw oplettendheid. Bedankt hiervoor.
Hopelijk tot een volgende keer!

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
zijn heel behulpzaam geweest bij het afsluiten van de annulering verzekering

Beste klant,
Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat we je zo goed van dienst zijn geweest. Een heel fijn verblijf gewenst en hopelijk hoef je geen gebruik te maken van de annuleringsverzekering!
Amersfoort

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Zeer snelle feedback bij het plaatsen van een boeking.
Voorlopig geen.
Beste Thierry,
Wat een mooie beoordeling. Heel erg bedankt. Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Alvast een heel fijn verblijf toegewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Prettig en snel geregeld
?
Beste klant,
Heel erg bedankt voor deze hele mooie recensie. We zijn hier erg blij mee. De volgende keer zijn we je graag weer van dienst. We wensen je alvast een heel fijn verblijf. Geniet van de tijd samen.

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Alles eenvoudig en duidelijk

Beste Hans,
Wauw. Wat een hele mooie recensie heb je voor ons achtergelaten. Heel erg bedankt hiervoor. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Alvast een heel fijn verblijf gewenst.
Hans
Purmerend

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Keurig en snel geboekt zonder enorm gedoe. Was zo geregeld!

Beste Hans,
Super bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat we je zo goed en snel van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen jullie alvast een heel fijn verblijf toe en hopelijk tot een volgende keer.
Hans
Zwolle

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
heel mooi bedrijf
ga zo door
Beste B&B Gapinge,
Heel erg bedankt voor jullie beoordeling en positiviteit. Hier worden we erg blij van. Hopelijk mogen we jullie de volgende keer weer van dienst zijn.
B&B Gapinge
Gapinge