Website: www.gsm-eindhoven.nl
Adres: Brussellaan 2F 5628TC
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 06-28.199.632

Smartphone en tablet reparatie. Klaar terwijl je wacht in maximaal 20 minuten en geen afspraak nodig. De koffie staat klaar.

GSM Eindhoven
1912 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Eerlijk vaker geweest geschillen netjes opgelost
Lage rieele prijsstelling goede info op site
Duidelijk aangeven dat toestel niet zelfde dag gereed kon zijn ivm einde dag en drukte
Kregen hier excuus voor die wel gemeend was.
Lokatie
Wachtruimte klein
Hiddo
Best

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Zeer duidelijke website en een nette, snelle klantbehandelijg ter plaatse. Ook het herstel verliep naar tevredenheid.
Ik kwam met de verwachting om €29 te betalen, maar moest €39 afrekenen omdat er een gele rand te zien zou zijn. Op de website kwam de beperking van €10 toeslag daarvoor wel heel beperkt terug. Ook de daarop beschreven 'vlekken door het beeldscherm' vind ik nauwelijks toepasbaar op de vrijwel nauwelijks zichtbare gele rand langs de randen van het scherm, die volgens u het gevolg zijn van ouderdom en niet eens door misbruik of schade, zoals ik de melding op uw website interpreteer. Juridisch gezien is het maar de vraag of de melding standhoudt. Ik adviseer hier duidelijker over te zijn op uw website en overal waar u het bedrag van €29 noemt, deze voorwaarde daarbij te benoemen. Tot die tijd denk ik dat ik vanwege het minder prettige gevoel na geen promotie kan maken voor uw bedrijf. Als u uw website tijdig hierop aanpast, zal ik bereid zijn de score verbeteren. Dat zal namelijk toekomstige klanten (waaronder ikzelf) helpen een transparante keuze te kunnen maken.
Antwoord GSM Eindhoven
Beste Ralph, bedankt voor je goede toelichting. Het is inderdaad juist dat we een iPhone 5 scherm alleen voor 29 euro kunnen repareren als het huidige scherm op de iPhone nog herbruikbaar is, en enkel het glas kapot is. Helaas worden de iPhone 5 modellen steeds ouder, waardoor de kleur kwaliteit nadelig beïnvloed wordt. We spreken op onze site inderdaad over vlekken en andere onvolkomenheden. Ik kan me voorstellen dat een geel kader door ouderdom dan niet erg duidelijk is. We vinden het jammer dat we ondanks dat de reparatie perfect is uitgevoerd, en de kwaliteit van het nieuwe scherm voor de betaalde 39 euro perfect is (elders veel duurder namelijk) geen voldoende bij je hebben weten te scoren. Prijs kwaliteit staat bij ons voorop namelijk
Ralph

Gepubliceerd op: 25/09/2018

11/09/2018

Pluspunten
Alles is snel klaar en werkt alles ook nog goed

John vermeulen

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
prijs/kwaliteit
snelheid
betalen met creditcard (verzekerd)
Jan
Helmond

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Werd heel snel en zakelijk geholpen, niks mis mee

Arno
Gennep

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Snelle hulp
De verleende service hoeft niet altijd de oplossing te zijn
CROB

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Zonder afspraak kun je terecht!
Je kunt wachten op je reparatie.
Snel en correct.
Concurerende prijs!
Ik heb hier geen bijzondere opmerkingen.

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk en snel

Fatima
Geldrop

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Vriendelijk,behulpzaam,goede uitleg wat de mogelijkheden zijn met de kapotte telefoon.
Nvt

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Behulpzaam en weten perfect wat alles kost en wat er aan de hand is.
Marjo
Sint Oedenrode