Website: www.gsm-eindhoven.nl
Adres: Brussellaan 2F 5628TC
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 06-28.199.632

Smartphone en tablet reparatie. Klaar terwijl je wacht in maximaal 20 minuten en geen afspraak nodig. De koffie staat klaar.

GSM Eindhoven

Pluspunten
Snelle service
Prijs/kwaliteit
Ik heb mijn accu, lcd en scherm laten maken. Een paar dagen later heb ik gemerkt dat mijn front en back camera niet meer werkten, hiervoor heb ik gebeld en dit is gemaakt onder garantie.
Ik heb 2 apple oplaadkabels van 2meter gekocht, 1 kabel doet het niet meer omdat dit volgens mijn iPhone geen officiële apple-kabel is terwijl dit in de winkel wel te koop staat als ''Officiële apple-kabel''.
Jesse
Dessel, België

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
In 1 woord geweldig
Ben er woensdag j.l. geweest voor een Samsung reparatie
Zeer vriendelijke Bali medewerker met goede uitleg
Ga zo door
Niets
Jan
Best

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
De aantrekkelijke prijs
Als een herstelling niet correct is uitgevoerd moet het bedrijf dat ook willen toegeven. Op zo'n moment weet je welke service er geboden wordt door een bedrijf. Ik weet nu dat GSM-Eindhoven niet voldoet.
Antwoord GSM Eindhoven
De "service" zoals u die beschrijft bestaat uit het feit dat er GEEN garantie wordt gegeven op beeldschermen waarvan het glas opnieuw GEBROKEN is enkele dagen na reparatie. Alleen fouten welke aan de fabrikant of aan de montage te wijten zijn vallen onder onze garantie. Nieuwe valschade zoals een gebroken glasplaat is uitgesloten van onze garantie omdat dit door de gebruiker veroorzaakt is (laten vallen!). Dit is bij elk reparatie bureau ter wereld dezelfde voorwaarde.
ronny
herselt België

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
korte wachttijd goede reparatie

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Snelle service, nette prijzen, goed bereikbaar

Common Grounds BV

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Goed georganiseerd
Goede communicatie mbt verwachtte reparatietijd
Duidelijk prijzen gerelateerd aan productkwaliteit verschillen
Goede reparaties
Genoeg wachtruimte

Bert

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Makkelijk te bereiken met de auto. Heldere communicatie omtrent reparatie verzoek. Snelle service.

Sander

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Er is een wachtruimte met koffie. Redelijke prijzen.
Ik heb een batterij vervangen. Ik zie echter nauwelijks verschil. Ik zou graag van tevoren willen weten wat voor batterij erin gaat. Nu moet ik maar geloven dat hij uberhaupt vervangen is.
Antwoord GSM Eindhoven
Bedankt voor uw beoordeling. Onze prijzen behoren tot de allerlaagste van geheel Europa.

Graag informeren we u als volgt:
- We monteren uitsluitend de Originele kwaliteit iPhone batterijen welke stuk voor stuk tijdens het productie proces worden beoordeeld op uitsluitend de allerhoogste kwaliteit. Indien er weinig verschil met de oude batterij merkbaar is, wordt het leegtrekken van de iPhone wellicht door iets anders veroorzaakt. Kunnen we desgewenst verder onderzoeken.
- Bij het vervangen van de batterij wordt normaliter aangeboden om de oude batterij die uit de iPhone komt mee naar huis te nemen. Als u wilt kunt u die van u ook nog komen ophalen. We hebben er wel 3.000 nog op voorraad liggen, gereed om naar de milieustraat te brengen ;-)
Dirven

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
snel en vakkundig en vriendelijk
info op de website loopt niet synchroom met de werkelijkheid.
Voorbeeld: goedkoopste glasreparatie volgens site €39,00, uiteindelijk in de winkel €49,00 (ivm met een "puntje")!!
Antwoord GSM Eindhoven
Bedankt voor uw feedback.
Dat "puntje" is een defect aan het LCD beeldscherm, volgens de website heeft een dergelijk defect een toeslag van 10 euro. Alle iPhone reparatie prijzen op onze website kloppen. We besteden hier namelijk dagelijks enorm veel aandacht aan.

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Je kan zonder afspraak binnen lopen, wel lang wachten in simpele wacht ruimte.
Vooraf telefonisch betere informatie te geven over de kosten, imitatie delen te vervangen of betere kwaliteit delen. het word uiteindelijk altijd een tuk duurder als je daar bent.

Gepubliceerd op: 31/12/2017