Website: www.gsm-eindhoven.nl
Adres: Brussellaan 2F 5628TC
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 06-28.199.632

Smartphone en tablet reparatie. Klaar terwijl je wacht in maximaal 20 minuten en geen afspraak nodig. De koffie staat klaar.

GSM Eindhoven

Pluspunten
Snel klaar en dat zonder afspraak.
Vriendelijke meneer aan de balie die ook nog eens verstand van zaken had.
Gratis koffie en thee.
Prijs nergens zo laag gevonden als hier.
Tijdens warme zomerdagen niet alleen gratis koffie maar ook water eventueel aanbieden?
Luuk
Veldhoven

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Service, prijs
Brandon

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Zijn goed bereikbaar en vriendelijk bij het aannemen van de reparatie.
De regel, de reparatie wordt verricht als als je een half uur voor sluitingstijd de reparatie aanbiedt is niet altijd het geval. Vervangen van een scherm kost meer tijd en dat mag duidelijker gecommuniceerd worden.
Bij het vervangen van een scherm (Samsung S8+) zal 1 op de 4 a 5 achterkantjes breken en zal dan ook vervangen moeten worden. Kosten, 59 euro voor de klant.
Toevallig nu net 2 Samsung S8 achter elkaar waar de achterkant van gebroken is bij de vervanging van het scherm. Ik had een Orchid Grey achterkant, nu ineens een blauwe. Advies, zet op de mail (na dagen nog steeds geen reactie op gehad). Na bellen, kom maar langs, dan vervangen we de achterkant. De klant moet dus weer op komen draven. Had een oplossing voorgesteld, restitutie van 59,- en is opgelost. Dat zou klantvriendelijk zijn, maar nee... Navraag gedaan bij andere reparateurs, als de achterkant bij hen breekt, dan is dit het risico van de reparateur. Maar die geven aan dat maar 5% van de achterkantjes sneuvelt bij het vervangen van een scherm van een Samsung S8(+). Dus onder de streep is het vervangen van een scherm van een Samsung S8(+) bij GSM Eindhoven altijd een stuk duurder.
Antwoord GSM Eindhoven
Bedankt voor uw feedback.

De wachttijden zijn afhankelijk van de drukte, dit communiceren we op de openingspagina van onze website. Bij school vakanties, en de eerste paar dagen nadien is het altijd nog drukker, waardoor helaas de wachttijden op kunnen lopen en we niet kunnen garanderen dat een reparatie laat op de middag nog voor 18.00 uur klaar is. Over het algemeen is alles tot aan 30 minuten voor sluitingstijd 17:30 direct gerepareerd.

Betreft uw reparatie: Uiteraard hoort dezelfde kleur als u in eerste instantie aangekocht heeft te worden gebruikt bij de vervanging. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest en zijn de gewenste kleuren besteld voor u. Deze verwachten we op korte termijn binnen, en dan kan deze worden gemonteer
Maurice

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
snel en goedkoop en vriendelijk personeel
bjorn
nuenen

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
goeie serivce

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Niet duur, maar garantie tot de voordeur
.Vandaag bij GSM Eindhoven geweest met gevalletje garantie. Zwarte streep op scherm binnen 4 maanden. De garantie loopt 6 maanden maar GSM Eindhoven zegt doodleuk 'die is gevallen, dan geldt de garantie niet meer'. Da's lekker, dat kunnen ze natuurlijk altijd zeggen. Bewijs maar eens dat het niet zo is. Stugge, oneerlijke boevenbende. Laatste keer geweest.
Antwoord GSM Eindhoven
Als er geen valschade zichtbaar is valt het ALTIJD onder de garantie bij ons. Echter had uw toestel duidelijke valschade aan het vervangen onderdeel, en dan keuren we hem inderdaad af voor garantie. Als er geen valschade zichtbaar was, zou garantie krijgen geen enkel probleem zijn.

LCD / Beeldscherm schade valt NIET onder de garantie. Dit is nimmer in de garantie gedekt, bij geen enkele fabrikant en bij geen enkele reparateur. De zwarte streep is veroorzaakt door een scheur in het lcd scherm. En na onze controle zagen we ook dat de pootjes van het frame van het scherm gebroken waren, en duidelijke valschade op het frame. Jammer dat u ons een oneerlijke boevenbende noemt, ik geloof namelijk niet dat wij degene zijn die hier oneerlijk is.
Stef

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Hulp aan balie

Q3 Concept BV
Uden

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Super snel aanname verwerking en afhandelingdoor snelheid wordt het wat onpersoonlijk
Door de snelle afhandeling wordt het service verlenen wat op deachtergrond gedrukt
Antwoord GSM Eindhoven
Bedankt voor uw feedback en mooie beoordeling. We zitten momenteel in een vakantie periode met enkele collega's waardoor de tijd per klant wat beperkter is als we eigenlijk zouden willen en normaliter ook hebben. Onze top prioriteit is de reparatie zo goed en snel mogelijk gereed te hebben zodat de klant weer plezier van zijn smartphone heeft, en zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn. We zijn erg blij met de waardering die we van vele klanten zoals u krijgen, en hopen u ook in de toekomst weer een keer van dienst te kunnen zijn. Graag tot ziens, en de koffie zal altijd klaar staan.

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Heldere uitleg van wat er gaat gebeuren en goed advies over mogelijkheden
Een online indicatie van de wachttijd voor reparaties? - Zodat je zelf kunt of je spontaan wilt binnenlopen.
Antwoord GSM Eindhoven
Bedankt voor uw feedback. Een online indicatie zou wellicht handig zijn, maar de wachttijden kunnen binnen een half uur al gigantisch verschillen waardoor de indicatie tijden te veel gaan afwijken en hun waarde verliezen. Voor nu kunnen we enkel aan de klanten aangeven dat hoe eerder op de ochtend hoe rustiger het over het algemeen is. Daarnaast is rond 11:30 uur meestal een iets rustigere tijd, en zaterdag direct om 09:00 uur is het ook meestal niet direct heel erg druk. Het enige dat we kunnen garanderen is dat onze medewerkers er alles aan doen om elke reparatie zo spoedig mogelijk gereed te hebben. Graag tot een volgende keer en nogmaals bedankt voor uw mooie beoordeling.
Geldrop

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk

Antwoord GSM Eindhoven
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We hopen dat u weer veel plezier aan uw gerepareerde product beleefd.
Erik
Helmond