Website: http://hairworldistanbul.nl
Plaats: oss

haartransplantatie en plastische chirurgie

hairworldistanbul
9.6

Pluspunten
Afspraken worden nagekomen en geven een duidelijk beeld van wat je te wachten staat in Istanbul, wat toch voor de patiënt vaak een groot vraagteken is omdat deze Istanbul niet kent.
Wat mij niet geheel duidelijk was is hoe het zit met de betaling. Ik heb daar zelf twee keer contact over gehad. Misschien goed om te vermelden welke bank biljetten worden geaccepteerd en waarom je in Euro moet betalen?
Jarl Markerink

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Beste Hairworld,

Jullie hebben de foto’s van 9 mnd inmiddels binnen maar wil toch een woord van dank toevoegen!
Zelf ben ik erg te spreken over de manier waarop jullie je werken van A tot Z uitvoeren. Ondanks dat het midden stuk (nog niet behandeld) wat zwakker is ben ik onwijs tevreden met het resultaat. Jullie gastvrijheid en klantgerichtheid verdiend een warme douche. Na jaren lange onzekerheid zie ik de toekomst positief tegemoet en loop weer rechtop. Wat jullie kunnen betekenen voor een zelfbeeld van een mens is onbeschrijfelijk! Nogmaals dank voor het gehele proces en manier waarop jullie je vakbekwaamheid ten uitvoer brengen. Zelf wacht ik nog een jaartje om te overwegen of een andere behandeling nodig is. Ook mijn omgeving attendeer ik op het feit dat verandering mogelijk is.

Jullie zijn top! Keep up the good work.
Eventueel onderzoek naar Ritalin gebruik en het hebben (bijwerking) haaruitval/dunner worden haar.
Roy
Elshout

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Een half jaar geleden op 2 maart 2018 een haartransplantatie bij hairworld Istanbul gehad. Een zeer professioneel bedrijf. Vanaf de intake en tot nu alles zeer goed geregeld. Het hotel regelen hun. De mogelijkheid is er om iemand mee te nemen,wat bij mij het geval was.Daarnaast kunnen hun ook een vlucht voor je boeken. Ik heb dit zelf gedaan. Bij aankomst op het vliegveld word je keurig opgevangen door iemand die Nederlands spreekt. Vanaf het vliegveld werd ik door de chauffeur naar de kliniek gebracht voor bloedafname. Ook daar werd ik keurig opgevangen door iemand die Nederlands spreekt. Hij begeleidde mij ook grotendeels tijdens de transplantatie.Hij was erg aardig en professioneel wat de rest van het personeel ook was. De volgende dag werd ik weer keurig opgehaald van het hotel om naar de kliniek gebracht te worden voor de ingreep.bij aankomst werd eerst het financiële gedeelte geregeld en vervolgens werd ik gelijk geholpen. Ook dit gaat zeer professioneel bij hairworld Istanbul en wat mij opviel was, dat je op je gemak gesteld word . Uiteindelijk zijn er bij mij bijna 4700 grafts geplaatst wat erg veel is. Het resultaat tot nu toe ben ik al zeer tevreden mee en ik sta versteld hoeveel haar ik al weer heb.Dit ondanks ik nog niet het eindresultaat heb. De nazorg word in Nederland gedaan. Ik heb 2 cts behandelingen gehad en zit aan de supplementen van hairworld. Kortom ik kan dit bedrijf iedereen aanraden want hun kunnen iemand weer een mooie coup met haar geven.
Misschien het bij een aanspreekpunt houden en naast het contant betalen vervangen door pin in Istanbul. Al gaat dit wel allemaal professioneel. Het is meer het idee.Verder is hairworld Istanbul top.
Patrick
Den Helder

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Goede ervaring gehad. Hotel en vervoer waren top geregeld. Behandeling zelf is erg meegevallen al duurt het wel erg lang. Nazorg reageert snel op je mails. Tot nu toe zeer tevreden, benieuwd naar het resultaat
Het is misschien handiger om 1 contactpersoon per patient aan te houden/ een centraal nummer. Heb met 5 verschillende nummers contact gehad en dit werkt erg verwarrend.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Goede nazorg. Perfect resultaat

Robert Blaauw

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Alles is tot in de puntjes geregeld zowel vervoer van luchthaven naar hotel en ziekenhuis en super vriendelijk en professioneel personeel gewoon top
Ik kan op het moment niet echt iets bedenken het was gewoon top
Nick
Overpelt

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Professioneel bedrijf en hele mooie resultaten.

Edwin

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Super goede nederlandse begeleiding in Istanbul. Perfect verblijf in het hotel.

Mark
Deurne

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Goedendag ik ben 6 maanden geleden behandeld door hairworld istanbul, dit was mn 2de behandeling mn eerste behandeling was door een andere kliniek in nederland maar hier had ik geen resultaat
Deze kliniek heeft geen verbeterpunten
Ramcharan

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Realistische benadering voor mijn haarprobleem, met duidelijke uiteenzettingen wat er gedaan moet worden, tevens goede begeleiding in Istanbul
Er is een verbetering in de verdoving van de hoofdhuid d.w.z. een nieuwe manier van de verdoving aanbrengen dus minder pijnlijk.
Alfred
Duivendrecht