Bedrijfsgegevens

Website: www.hairworldshop.nl
Adres: Havik 41 3811 EX
Plaats: Amersfoort
Telefoon: +31 033 462 41 40

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hairworldshop.nl
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
600 beoordelingen (12 maanden)
600 beoordelingen (totaal)
3084 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (428)
24% (141)
4% (21)
2% (9)
1% (6)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
I ordered a product and I received the product. I don't feel I need to praise your company for doing something that I paid for!
Verbeterpunten
I asked for a certain product to be sent according to the picture on your website, but what I received was not the same as I viewed on the website. Maybe it's time to update the website.
Klant

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
24 uur sevice kreeg het 6 dagen later
Verbeterpunten
Beter waar maken dat ze zeggen
Sas
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 04/05/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Mijn nummmer is - 010386545
Ik heb een bestelling:wordt niet afgeleverd
Verbeterpunten
ne
Mariana Zheleva
Antwerpen

Gepubliceerd op: 06/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Dat ik na een hele tijd toch mijn spullen heb voor mijn vrouw.
Verbeterpunten
Eerst goed kijken voordat er gezegd wordt dat er niet betaald is terwijl bewijs al lang gestuurd was .en Julie mensen aan de telefoon moeten leren te luisteren als een klant een probleem heeft .
Jammer maar ik koop hier nooit meer sorry
Met Vriendelijke Groet Eddy
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste Eddy,

Wij vinden het zeer vervelend dat u deze ervaring heeft met HairWorldShop. Tijdens het telefoongesprek met uw vrouw, heeft zij haar eigen naam doorgegeven helaas is er hierdoor miscommunicatie ontstaan. De bestelling stond namelijk op uw naam.

Wij nemen uw review zeker mee in volgende telefoongesprekken.
Onze excuses voor deze telefonische miscommunicatie.

Met vriendelijke groet,

Team HairWorldShop
Eddy Sonax
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Loes
Deurne

Gepubliceerd op: 25/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Buiten dat jullie bedrijfsnaam DHL een toestemming had gegeven om het pakketje van 60 e voor de deur zetten wj kwamen na week vakantie naar hus om 21 en het eerste wat ik had gezien was het pakje de beuren aren ook thuis ik wil graag weten sten iemand had het alje meegenomen eie is hier boor verantwoordelijk?Buiten dat jullie bedrijfsnaam DHL een toestemming had gegeven om het pakketje van 60 e voor de deur zetten wj kwamen na week vakantie naar hus om 21 en het eerste wat ik had gezien was het pakje de beuren aren ook thuis ik wil graag weten sten iemand had het alje meegenomen eie is hier boor verantwoordelijk?
Verbeterpunten
Buiten dat jullie bedrijfsnaam DHL een toestemming had gegeven om het pakketje van 60 e voor de deur zetten wj kwamen na week vakantie naar hus om 21 en het eerste wat ik had gezien was het pakje de beuren aren ook thuis ik wil graag weten sten iemand had het alje meegenomen eie is hier boor verantwoordelijk?Buiten dat jullie bedrijfsnaam DHL een toestemming had gegeven om het pakketje van 60 e voor de deur zetten wj kwamen na week vakantie naar hus om 21 en het eerste wat ik had gezien was het pakje de beuren aren ook thuis ik wil graag weten sten iemand had het alje meegenomen eie is hier boor verantwoordelijk?
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste Elenora,

Allereerst wat vervelend om te horen! Helaas moeten wij u wel mededelen dat wij niet bezorgen met DHL, wij bezorgen alleen met Post NL. Daarnaast heeft Post NL bij ons ook niet het recht om pakketjes zomaar voor de deur neer te zetten in verband met de veiligheid van uw bestelling.

Verder zouden wij graag willen weten of u op dat moment contact met ons heeft opgenomen, om het probleem om te lossen.

Naar aanleiding van het eerder gezochte contact sturen wij u nogmaals een reactie. Wij hopen dat u hierop wel wilt reageren, dit zodat wij zulk soort misverstanden in de toekomst kunnen voorkomen.

Wij horen het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Team Hairworldshop
Elenora
Zierizee

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer