Website: www.hairworldshop.nl
Adres: Havik 41 3811 EX
Plaats: Amersfoort
Telefoon: +31 033 462 41 40

Hairworldshop.nl

Pluspunten
Snelle verzending
Communicatie met klant kan beter en informatie op de website kan beter

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
?
Misschien eerst leveren voor je enquête laat invullen
Marion
Emmen

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Doen wat ze beloven
Anoniem
Brabant

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten

Pakket nog steeds niet ontvangen!!
Beste Corry,

Bedankt voor uw bestelling.
U heeft uw bestelling op zaterdag geplaatst, ons magazijn is zaterdag en zondag gesloten en uw bestelling wordt dan op maandag verstuurd.

Zoals u in de track en trace kunt zien is uw bestelling op tijd bij ons weg gegaan en heeft het een dag vertraging opgelopen bij postnl. Dat uw bestelling vertraging heeft is er vervelend.

Wij zien ook dat uw bestelling op de dag dat u deze review heeft geplaatst geleverd is.

Wij hopen dat uw product bevalt.

Vriendelijke groet,

Klantenservice HairWorldShop

Gepubliceerd op: 27/03/2019

Pluspunten
Snellere reactie op vraag omtrent levering. Artikel was op voorraad bij bestellen dus verwachting levering volgende werkdag. In praktijk bijna 2 weken later.
Beste meneer Bennik,

Vervelend om te horen dat uw bestelling bij ons zo verlopen is. Wij proberen er altijd voor te zorgen dat op de website bekend wordt gemaakt dat een product niet op voorraad is , en daarna u alsnog te informeren over de vertraging die zit in het bezorgingsproces door het ontbreken van het bestelde product.

Helaas is dit blijkbaar bij uw bestelling niet goed gegaan deze keer. Hopelijk verloopt uw
mogelijke volgende bestelling bij ons wel goed.

Roel
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Netjes antwoord gekregen
Juiste producten opsturen

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Moeilijk aangezien ik een slechte ervaring heb
Kennelijk waren producten die ik bestelde niet allemaal op voorraad. De overige producten die op voorrad waren waren ‘op hold’ en dus niet gestuurd. Jammer is dat deze winkel niet laat weten hoe lang gaat het duren voordat ik de bestelling ontvang. Bijna week wachten dus heb zelf contant opgenomen. Wel snel antwoord, dat wel, maar antwoord was: er is een van de producten niet op voorrad dus als het product weer is krijg je track and tracé. Dus zonder indicatie en weer wachten... Tegenwoordig noem je het een slechte service! Jammer. Ik vond de service ver van goede ervaring.
Edyta
Kruiningen

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten

Na 2 keer achteran mailen eindelijk bestelling gekregen..erg jammer...voorheen goede ervaringen
Beste Klant,

Erg vervelend dat het zo verlopen is bij u na de voorgaande goede ervaringen. Wij proberen altijd onze klanten zo snel mogelijk een antwoord te geven op hun vragen, en daarnaast te informeren als er vertraging zit in het bezorgingsproces.

Helaas is dit echter blijkbaar bij u niet goed gegaan. Graag zouden wij nader met u in contact komen, dat is echter tot op heden niet gelukt in verband met de anonieme review.

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
gel besteld en gekregen, duurde wel een dag
gel goedkoper maken, ik heb veel nodig
Beste Luisa,

Helaas zijn er rond deze tijd in verband met de drukte soms helaas wat vertragingen bij het bezorgen. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend, maar kunnen wij hier helaas weinig aan doen.

Wij vinden het jammer dat u ons in verband hiermee een 3 gegeven heeft. Hopelijk ervaart u het bij de volgende ervaring anders.

Luisa -Damo-Brouwer
Kortenhoef