Bedrijfsgegevens

Website: www.hairworldshop.nl
Adres: Havik 41 3811 EX
Plaats: Amersfoort
Telefoon: +31 033 462 41 40

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hairworldshop.nl
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
600 beoordelingen (12 maanden)
600 beoordelingen (totaal)
3085 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (428)
24% (141)
4% (21)
2% (9)
1% (6)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Snelle verzending
Verbeterpunten
Communicatie met klant kan beter en informatie op de website kan beter
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
?
Verbeterpunten
Misschien eerst leveren voor je enquête laat invullen
Marion
Emmen

Gepubliceerd op: 15/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Doen wat ze beloven
Anoniem
Brabant

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakket nog steeds niet ontvangen!!
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste Corry,

Bedankt voor uw bestelling.
U heeft uw bestelling op zaterdag geplaatst, ons magazijn is zaterdag en zondag gesloten en uw bestelling wordt dan op maandag verstuurd.

Zoals u in de track en trace kunt zien is uw bestelling op tijd bij ons weg gegaan en heeft het een dag vertraging opgelopen bij postnl. Dat uw bestelling vertraging heeft is er vervelend.

Wij zien ook dat uw bestelling op de dag dat u deze review heeft geplaatst geleverd is.

Wij hopen dat uw product bevalt.

Vriendelijke groet,

Klantenservice HairWorldShop
Klant

Gepubliceerd op: 27/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Prijs
Verbeterpunten
Snellere reactie op vraag omtrent levering. Artikel was op voorraad bij bestellen dus verwachting levering volgende werkdag. In praktijk bijna 2 weken later.
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste meneer Bennik,

Vervelend om te horen dat uw bestelling bij ons zo verlopen is. Wij proberen er altijd voor te zorgen dat op de website bekend wordt gemaakt dat een product niet op voorraad is , en daarna u alsnog te informeren over de vertraging die zit in het bezorgingsproces door het ontbreken van het bestelde product.

Helaas is dit blijkbaar bij uw bestelling niet goed gegaan deze keer. Hopelijk verloopt uw
mogelijke volgende bestelling bij ons wel goed.

Met vriendelijke groet,

Team HairWorldShop
Roel
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 09/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Netjes antwoord gekregen
Verbeterpunten
Juiste producten opsturen
Klant

Gepubliceerd op: 25/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Moeilijk aangezien ik een slechte ervaring heb
Verbeterpunten
Kennelijk waren producten die ik bestelde niet allemaal op voorraad. De overige producten die op voorrad waren waren ‘op hold’ en dus niet gestuurd. Jammer is dat deze winkel niet laat weten hoe lang gaat het duren voordat ik de bestelling ontvang. Bijna week wachten dus heb zelf contant opgenomen. Wel snel antwoord, dat wel, maar antwoord was: er is een van de producten niet op voorrad dus als het product weer is krijg je track and tracé. Dus zonder indicatie en weer wachten... Tegenwoordig noem je het een slechte service! Jammer. Ik vond de service ver van goede ervaring.
Edyta
Kruiningen

Gepubliceerd op: 17/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na 2 keer achteran mailen eindelijk bestelling gekregen..erg jammer...voorheen goede ervaringen
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste Klant,

Erg vervelend dat het zo verlopen is bij u na de voorgaande goede ervaringen. Wij proberen altijd onze klanten zo snel mogelijk een antwoord te geven op hun vragen, en daarnaast te informeren als er vertraging zit in het bezorgingsproces.

Helaas is dit echter blijkbaar bij u niet goed gegaan. Graag zouden wij nader met u in contact komen, dat is echter tot op heden niet gelukt in verband met de anonieme review.

Met vriendelijke groet,

Team HairWorldShop
Klant

Gepubliceerd op: 05/01/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
gel besteld en gekregen, duurde wel een dag
Verbeterpunten
gel goedkoper maken, ik heb veel nodig
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste Luisa,

Helaas zijn er rond deze tijd in verband met de drukte soms helaas wat vertragingen bij het bezorgen. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend, maar kunnen wij hier helaas weinig aan doen.

Wij vinden het jammer dat u ons in verband hiermee een 3 gegeven heeft. Hopelijk ervaart u het bij de volgende ervaring anders.

Met vriendelijke groet,

Team HairWorldShop
Luisa -Damo-Brouwer
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 30/12/2018
Aanbeveling: ja


Disclaimer