Website: www.hairworldshop.nl
Adres: Havik 41 3811 EX
Plaats: Amersfoort
Telefoon: +31 033 462 41 40

Hairworldshop.nl

Pluspunten
Goede telefonische klantenservice
Beloven binnen 1-3 werkdagen te verzenden echter geven geen enkele statusupdate over levering. Het product was niet op voorraad waardoor mijn levering langer duurde wat niet erg is maar zonder update ga je er vanuit dat er iets mis is gegaan in de logistiek
Fabian

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Goed verpakt.
Het in voorraad houden van artikelen die gekocht zijn in het magazijn.

Bestelling op tijd leveren.

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Duidelijke site wel. Goedkoop aanbod producten.
Er wordt gezegd dat als je voor 23,59u besteld dat je het product de volgende dag in huis is. Dit is in mijn geval niet gebeurd. Het is inmiddels woensdagnacht en krijg zojuist een mail dat het pakket morgen (donderdag) geleverd zal worden. 2dgn later dan belooft dus.
Wendy

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Netjes verpakt. Goedkoper dan bij kapperszaken.
Levertijd. Vorige keer meerdere weken op moeten wachten. Nu weer niet binnen 1-3 werkdagen geleverd. Vrijdag besteld, donderdagavond pas binnen.

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Snel opleveren als de producten op vorrad zijn.
Goede prijzen vergelijk met andere sites.
Soms bestel ik iets, en paar dagen later krijg ik een email dat de product niet op vorrad is (en tijdens de bestelling stond nergens de melding over), een bestelling 3 keer emailen over verschillende datums voor opleveren. Dit is de derde keer dat ik problemen met mijn bestelling heb.

Gepubliceerd op: 13/04/2019

William
Drachten

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
GEEN
Update :
Na telefonisch contact te hebben gehad met Hairworldshop, hebben ze mij de belofte gedaan om het artikel morgen terug te laten bezorgen en verder te onderzoeken wat er gebeurd en misgelopen is met de bezorging door Post NL die uiteindelijk eindverantwoordelijke is voor de aflevering.
In plaats van mails te sturen i.v.m. beoordeling, zou u beter antwoorden en mij feedback verschaffen waar mijn “reeds betaald” product is ! Een lege half geopende verpakking zonder artikel, in de inkomhal gedeponeerd door Post NL zonder bewijs door niets of niemand van aftekenen voor ontvangst !
Karine Verschueren
2390 Oostmalle België

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
GEEN

2390 Oostmalle België
25/03/2019

Pluspunten

Levering van shampoo, conditioner etc. was OK. Spijtig werd 2x dezelfde serum geleverd alhoewel er 2 verschillende besteld waren ... jammer !!

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Snelle service; algemeen goede prijzen
Ze sturen mails met korting coupons maar als je die wil gebruiken werken ze niet (vb 10% korting in maart “maart10”)
Hever

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten

Laat even aan een klant weten als de producten niet op voorraad zijn, terwijl op de website staat dat ze wel voorradig zijn en de klant er ook al voor betaald heeft. Niet netjes! Zeker een dik verbeterpunt!!
Antwoord Hairworldshop.nl
Beste Astrid,

Vervelend om te horen dat het zo verlopen is bij u. Wij proberen er altijd voor te zorgen dat op de website bekend wordt gemaakt dat een product niet op voorraad is , en daarna u alsnog te informeren over de vertraging die zit in het bezorgingsproces door het ontbreken van het bestelde product.

Helaas is dit blijkbaar bij u niet goed gegaan deze keer. Hopelijk verloopt uw volgende bestelling bij ons wel soepel.

Team HairWorldShop
Astrid