Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
Goede service
Nvt

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
De winkel in Den Helder is een uitkomst als ik onderdelen nodig heb. Ik word hier altijd goed geholpen met kennis van zaken. Dit was eigenlijk pas de eerste keer dat een artikel dat ik zocht niet in de winkel voorradig was. Maar besteld via de website was het de volgende dag in de winkel op te halen. Prima.

Ronald
Julianadorp

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Snelheid en assortiment zijn groot. Voor mij is dat een reden om bij Handyman artikelen te bestellen!
Verzendkosten verlagen?
Louis
Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Super bedrijf Handyman.nl
Niet, werken lekker snel! Misschien wel sneller als het vroegere Overtoom?!
Alexandra
Veenendaal

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Jammer dat de universele mondstuk niet paste. Helaas moest ik weer terug naar de winkel om te ruilen voor een origineel mondstuk. Dit terwijl eerste bezoek aan de winkel ik het typenummer (foto) van de stofzuiger bij me had. Hadden toen al kunnen weten dat de universele niet zou passen. Had me weer een extra ritje (kosten) naar de stad gekost.
M

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Makkelijk zoeken en bestellen. In mijn geval ging het om zakken voor een stofzuiger van ongeveer veertig jaar oud en die hadden ze gewoon op voorraad! En een dag later al in huis.
Vooral doorgaan zo!
Johan

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
vlotte levering , goede informatie omtrend status.

John

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Leuke bediening en
Goede uitleg en wat ze beloven van de bezogdag is geweldig ik was zelf in de winkel en 1 product was niet in de winkel en de andere dag had ik de bestelling thuis bezorgt ik ben echt zeer te vreden over handyman en top

Yvonne
Emmeloord

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Perfect handyman..Ben door een kundige man geholpen, die wist gelijk welke onderdeel moest vervangen worden... de volgende dag kon ik mijn bestelling ophalen. Hij kon goed luisteren en adequate antwoord geven.Ik zal, zonodig - altijd terug gaan naar deze handyman (Rdam Noord).
Perfect en aangenaam ervaring.

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Pluspunten
Goed advies, klantvriendelijk en behulpzaam. Ook de prijzen van de artikelen lijken mee te vallen.

Mike
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ