Website: http://haprozonnebanken.nl

Haprozonnebanken.nl
9.6
9.8
9.6

Pluspunten
prettig te woord gestaan voor aanschaf, eerlijk en oprecht, duidelijk over prijs en levering. Goed dat jullie ook doen aan aftersales. Wij hopen de komende twee jaar (garantietijd) geen beroep op jullie te doen. Dank

Beste heer Groeneweg,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling.

Dat hopen wij natuurlijk ook, maar mocht dat toch onverhoopt nodig zijn dan staan wij ook in de garantie periode en daarna voor u klaar.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540.

Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Jan

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Hapro Mobile Sun HP 8540, inklapbare zonnehemel (35003)
Pluspunten
Zeer flexibele service en levering, ook nog eens snel! Vriendelijk personeel.
Aantal links werkten niet op de website bij de Collagen sun zonnebank, maar dit was al bekend. Er werd per ongeluk al een leverafspraak ingepland terwijl het om een zonnebank ging en daar de afspraak in overleg ingepland wordt. Bleek om een vergissing te gaan en deze vergissing was al snel na een telefoontje opgelost!
Beste mevrouw Hutjes,

Wij wensen u veel bruining, verjonging en ontspanningsplezier met deze prachtig nieuw ontwikkelde technologie van de Hapro Collagen Sun 26/5.

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Collagen Sun zonnebank

Beste mevrouw Mertens,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel.

Hub
Landgraaf

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Zonnehemel
Pluspunten
Goede service, afspraak nakomen

Beste mevrouw van de Sande,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnebank.

Chantal
Weert

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Hapro zonnebank

Beste heer Knijnenburg,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel.

ton
wageningen

Gepubliceerd op: 20/09/2018

zonnehemel

Beste heer van Wijk,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580.

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Inergize
Pluspunten
Alles is naar wens verlopen.
Beste heer van Birgelen,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling.

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Inklapbare infrarood + uv zonnehemel besteld

Beste heer Penin,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnebank.

Andy Penin
ieper

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Pluspunten
Top
Beste meneer Pastana,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 10/1V zonnehemel.

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Top aankoop en Top Bezorging
Pluspunten
Goede service, ook bij vragen via mail super tevreden!

Beste mevrouw Kusters,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 24 Combi zonnebank.

Kusters
Weert