Website: http://haprozonnebanken.nl
Plaats: Herten
Telefoon: 0475-219100

Haprozonnebanken.nl
9.5

Pluspunten
Kweetnie
de geurkorrels zijn zoek...ik kan dus geen geurbeleving ervaren
Beste mevrouw Heebink,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling.

De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zijn weer op voorraad en zullen nagestuurd worden. U kunt dus ook snel van de geurbeleving genieten. Onze excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580.

Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Gepubliceerd op: 08/03/2019

HAPRO INNERGIZE
Pluspunten
Afspraken over de tijd van levering en de aanmelding over de levering, worden totaal niet nagekomen.
Goede afspraken maken met de vervoerder.
Beste heer Doreleijers,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw beoordeling.

Helaas snappen wij niet zo goed uw opmerking en de gegeven onvoldoende. Uw heeft de Hapro Topaz op vrijdag 1 februari besteld en deze is op de door u gewenste afleverdag dinsdag 5 februari om 7.30 uur geleverd. Wij hebben u ook en mail gestuurd met de vraag wat er niet volgens u niet is nagekomen? Dan kunnen wij hier actie op ondernemen.

John

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Alleen de vervoerder zeker niet
Pluspunten
over het algemeen goed , maar de verpakking was gedeeltelijk en ik kon geen geurkorrels vinden , dus mijn vraag , waar kan ik die kopen ???
met vr gr mevr Staps.

Beste mevrouw Staps,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling.

De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zullen volgende week weer binnenkomen en zullen dan gelijk nagestuurd worden. U hoeft dus niks te kopen. Onze excuses voor het ongemak.

e STaps
Heusden

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Beste mevrouw Sewalt,

Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro zonnebanklampen.

Nico

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Lampen
Pluspunten
Goede website met de juiste informatie die ik zocht
Zou het niet weten.
Beste heer Pattijn,

Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw HaproMobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel.

Jos
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Inklapbare zonnebank
Pluspunten
Prachtig product tegen een redelijke prijs.

Beste heer Teurlincx,

Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580.

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Hapro Innergize HP8580
Pluspunten
Nieuwe zonnebank iol snel geleverd. Fijn overleg over bezorging. Bezorgers/installateurs netjes en adequaat.

Beste heer Raatgever,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank.

Paul
Lelystad

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Hapro Onyx 26/1C zonnebank
Pluspunten
Professioneel bedrijf met uitmuntende service.

Beste mevrouw Prins,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel.

Prins
Gorinchem

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Inklapbare zonnehemel

Beste heer van der Valk,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel.

Rob
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 01/12/2018

zonnehemel
Pluspunten
prettig te woord gestaan voor aanschaf, eerlijk en oprecht, duidelijk over prijs en levering. Goed dat jullie ook doen aan aftersales. Wij hopen de komende twee jaar (garantietijd) geen beroep op jullie te doen. Dank

Beste heer Groeneweg,

Dat hopen wij natuurlijk ook, maar mocht dat toch onverhoopt nodig zijn dan staan wij ook in de garantie periode en daarna voor u klaar.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540.

Jan

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Hapro Mobile Sun HP 8540, inklapbare zonnehemel (35003)