Website: http://haprozonnebanken.nl
Plaats: Herten
Telefoon: 0475-219100

Haprozonnebanken.nl
9.6

Pluspunten
Gewoon goed! Tevreden! Aanrader!
Beste heer Roeyen,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/5 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Jorgey

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Hapro onyx
Pluspunten
Prettig overleg via de telefoon, snelle service.
In de brochure bij het product wordt niet duidelijk hoe hoog de zonnehemel afgesteld dient te worden en of deze ook verticaal kan worden gebruikt.
Beste mevrouw Leendertse,

U mag de Hapro Topaz zonnehemel instellen op de hoogte die voor u het meest comfortabel is. De Hapro Topaz zonnehemel kan ook verticaal gebruikt worden, liggend, zittend of staand het is allemaal mogelijk.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

M.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Levering en montage Zonnehemel Hapro 10/1V
Pluspunten
Goede en snelle service, keurige en stipte afspraken, je weet wat je krijgt!

Beste mevrouw van Appel,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 14/5 T zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Marlies
Culemborg

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Zonnehemel Hapro Onyx 14/5T

Beste mevrouw Peters-Bouten,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar.

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Beste heer de Boer,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Beste heer Koeman,

Gerard
Westwoud

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Hapro Innergize HP8580 Purewhite Art.Nr. 35010

Beste heer Alebeek,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar.

Lars

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Beste mevrouw Hendriks,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar.

Fabienne
Margraten

Gepubliceerd op: 05/01/2018

Hapro Jade zonnehemel

Beste heer Perton,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar.

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Pluspunten
Snelle levering en heel mooie zonnebank. Ook leuk dat er een bodylotion bijkreeg.
Zijn er niet
Beste mevrouw Kooijman,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Lydia

Gepubliceerd op: 09/12/2017