Website: http://haprozonnebanken.nl

9.6
9.7
9.7

Beste heer Swinkels,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar.

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Beste mevrouw Wagenaar,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

El
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Sunmobile

Beste heer de Jong,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 12V zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Stephen
Wormerveer

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
Een persoonlijke en betrokken benadering, zoals je ze nog maar zelden meemaakt bij een bedrijf. Zeker niet wanneer je via internet koopt.
Tip: lever meer bouten en moeren mee dan aanvankelijk nodig zijn. Mocht er een ‘verkeerde’ bijzitten of er rolt er één onder een kast o.i.d., de monteur/chauffeur, toch altijd verder kan met monteren.
Beste mevrouw Snoeck,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten, positieve beoordeling en uw aanbeveling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Nicole
Veldhoven

Gepubliceerd op: 26/02/2018

Zonnebank Hapro Onyx
Pluspunten
Gewoon goed! Tevreden! Aanrader!
Beste heer Roeyen,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/5 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Jorgey

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Hapro onyx
Pluspunten
Prettig overleg via de telefoon, snelle service.
In de brochure bij het product wordt niet duidelijk hoe hoog de zonnehemel afgesteld dient te worden en of deze ook verticaal kan worden gebruikt.
Beste mevrouw Leendertse,

U mag de Hapro Topaz zonnehemel instellen op de hoogte die voor u het meest comfortabel is. De Hapro Topaz zonnehemel kan ook verticaal gebruikt worden, liggend, zittend of staand het is allemaal mogelijk.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

M.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Levering en montage Zonnehemel Hapro 10/1V
Pluspunten
Goede en snelle service, keurige en stipte afspraken, je weet wat je krijgt!

Beste mevrouw van Appel,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 14/5 T zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Marlies
Culemborg

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Zonnehemel Hapro Onyx 14/5T

Beste mevrouw Peters-Bouten,

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Beste heer de Boer,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Jade zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Beste heer Koeman,