Website: http://haprozonnebanken.nl

wageningen

Gepubliceerd op: 20/09/2018

zonnehemel

Beste heer van Wijk,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580.

Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Inergize
Pluspunten
Alles is naar wens verlopen.
Beste heer van Birgelen,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw compliment en positieve beoordeling.

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Inklapbare infrarood + uv zonnehemel besteld

Beste heer Penin,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro zonnebank.

Andy Penin
ieper

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Pluspunten
Top
Beste meneer Pastana,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 10/1V zonnehemel.

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Top aankoop en Top Bezorging
Pluspunten
Goede service, ook bij vragen via mail super tevreden!

Beste mevrouw Kusters,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling.

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Topaz 24 Combi zonnebank.

Kusters
Weert

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Hapro zonnebank

Beste heer en mevrouw Beckers

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/5 zonnebank. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

Henk
Venlo

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Zeer goede service en komt afspraken na
Pluspunten
Klantvriendelijk, prima service!
Ook prima service van transporteur Vanspreuwel

Beste mevrouw Vanderplas,

Magda
3051 Sint-Joris-Weert België

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Levering zonnehemel én retour van dit product
Pluspunten
Snelle levering. Duurde ongeveer 5 dagen omdat het weekend er tussen zat.
De levering was snel maar er was een klein misverstandje met de meneer die het kwam leveren. Hij wou mij 20 bussen egaline meegeven maar daar stemde ik niet mee in. Nadat hij het product al vloekend terug zette in de vrachtwagen kwam hij naar buiten met de zonnehemel. Ik snap dat het warm was om te rijden met een vrachtwagen maar een beetje klantvriendelijkheid is niet slecht. Ik zou het bedrijf aanbevelen om een andere leverancier te nemen(of zelf de zonnebanken rond brengen) of iemand met een vrolijke persoonlijkheid laten rijden.
Beste mevrouw Oudendorp,

Onze excuses voor het gedrag van de chauffeur van ons transportbedrijf. Wij zullen ons transportbedrijf hier op aanspreken want dat zijn wij niet gewend van hun. Normaal zijn de chauffeurs heel behulpzaam en klantvriendelijk.

www.haprozonnebank.nl
Anne Oudendorp
Elspeet

Gepubliceerd op: 09/05/2018

We hebben de hapro innergize nu 2 dagen, ben er nu ook 2 keer onder geweest en hij werkt uitstekend. Bruint snel en ontspant goed. Het opbergen van de zonnehemel is ook erg makkelijk. Ik ben zeer tevreden en beveel de hapro innergize echt aan! Ik kan weer volop genieten van ontspanning en een bruiningssessie!

Beste heer Swinkels,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580 zonnehemel. Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar.

Gepubliceerd op: 10/04/2018