Website: http://haprozonnebanken.nl
Plaats: Herten
Telefoon: 0475-219100

Haprozonnebanken.nl
9.5

Pluspunten
meneer tom gorissen is een heel fijn mens heel vriedelijk aan de telefoon iemaand waar ik graag handeld ook het gratis leveren en instaleren was een heel vriedelijk mens

Beste heer Clercq,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling.

Wij wensen u nog veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx zonnebank.

Mocht u nog vragen hebben of advies willen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail contacteren. Ons team staat altijd voor u klaar, ook na uw aankoop.

willy de clercq
Zottegem

Gepubliceerd op: 19/04/2019

ik had een harpo onyx zonnebank gekocht 26 lampen met gezichts bruiner 5 lampen van 25 watt met een lcd display

Beste mevrouw Veekens,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling.

Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Mobile Sun HP8540.

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Beste heer Hicks,

Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580.

C.Hicks
2331MX Leiden

Gepubliceerd op: 31/03/2019

hapro zonnehemel
Pluspunten
Kweetnie
de geurkorrels zijn zoek...ik kan dus geen geurbeleving ervaren
Beste mevrouw Heebink,

De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zijn weer op voorraad en zullen nagestuurd worden. U kunt dus ook snel van de geurbeleving genieten. Onze excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro Innergize HP8580.

Gepubliceerd op: 08/03/2019

HAPRO INNERGIZE
Pluspunten
Afspraken over de tijd van levering en de aanmelding over de levering, worden totaal niet nagekomen.
Goede afspraken maken met de vervoerder.
Beste heer Doreleijers,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bestelling en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw beoordeling.

Helaas snappen wij niet zo goed uw opmerking en de gegeven onvoldoende. Uw heeft de Hapro Topaz op vrijdag 1 februari besteld en deze is op de door u gewenste afleverdag dinsdag 5 februari om 7.30 uur geleverd. Wij hebben u ook en mail gestuurd met de vraag wat er niet volgens u niet is nagekomen? Dan kunnen wij hier actie op ondernemen.

John

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Alleen de vervoerder zeker niet
Pluspunten
over het algemeen goed , maar de verpakking was gedeeltelijk en ik kon geen geurkorrels vinden , dus mijn vraag , waar kan ik die kopen ???
met vr gr mevr Staps.

Beste mevrouw Staps,

De geurkorrels waren tijdelijk door onze leverancier niet te leveren. Deze zullen volgende week weer binnenkomen en zullen dan gelijk nagestuurd worden. U hoeft dus niks te kopen. Onze excuses voor het ongemak.

e STaps
Heusden

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Beste mevrouw Sewalt,

Wij wensen u nog veel ontspanning en bruniningsplezier met uw Hapro zonnebanklampen.

Nico

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Lampen
Pluspunten
Goede website met de juiste informatie die ik zocht
Zou het niet weten.
Beste heer Pattijn,

Wij wensen u veel ontspanning en bruniningsplezier met uw HaproMobile Sun HP8540 inklapbare zonnehemel.

Jos
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Inklapbare zonnebank
Pluspunten
Prachtig product tegen een redelijke prijs.

Beste heer Teurlincx,

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Hapro Innergize HP8580
Pluspunten
Nieuwe zonnebank iol snel geleverd. Fijn overleg over bezorging. Bezorgers/installateurs netjes en adequaat.

Beste heer Raatgever,

Wij wensen u veel bruining en ontspanningsplezier met uw Hapro Onyx 26/1 zonnebank.

Paul
Lelystad