Website: http://www.hardwaremania.nl
Adres: Trasmolenlaan 12 3447gz
Plaats: woerden

hardwaremania.nl
9.5

Pluspunten
Ontzettend fijn geholpen nadat een MacBook Pro onverhoopt problemen begon te geven.
Klantenservice gebeld die ons geweldig goed geholpen hebben. Onze dank! We blijven zo nog lang klant bij jullie

oskar
amsterdam

Gepubliceerd op: 18/10/2019

amsterdam
18/10/2019

Pluspunten
Ik heb al vele bestelling bij dit bedrijf gedaan. De levering is altijd binnen 24 uur en de producten zijn heel scherp geprijsd. Ook leveren ze bij elke bestelling een klein cadeautje als je lid bent van de nieuwsbrief. (gratis). Ik raad het bedrijf erg aan!

frank

Gepubliceerd op: 18/10/2019

18/10/2019

Bianca

Gepubliceerd op: 03/10/2019

Pluspunten
Een hele fijne partij. Voor het eerst zaken mee gedaan om een laptop te kopen. Dit zijn mensen met verstand van de producten die ze verkopen.
Ik kom hier zeker terug als ik weer wat nodig heb!

Johan
Breukelen

Gepubliceerd op: 03/10/2019

Pluspunten
supeerr snelle levering, echt bedankt !!

frans

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Super goede services levert dit bedrijf, heb meerdere malen een screenprotector gehaald (voor mijn hele gezin) en het is ook daadwerkelijk goede kwaliteit wat ze leveren. ze verpakken het in een goede stevige enveloppe. plus punt!!!
er zijn geen verbeterpunten
aad
Winschoten

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Twee laptops hier afgehaald. Beide zijn in perfecte conditie. Vragen werden via de telefoon netjes beantwoord.

Jan Martijn
breda

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Ik kom hier zeker terug als ik weer wat nodig heb!

QX Systems
Nijmegen

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Goed actueel assortiment
Marktconforme prijzen
Perfecte RMA afhandeling