Website: www.harundo.nl
Adres: Demmersweg 86 7556 BN
Plaats: Hengelo
Telefoon: 074 82 00 909

Harundo Internetmarketing B.V.

Pluspunten
Harundo heeft ontzettend veel betekend voor ons, en nog! Onze website www.dreamfireworks.nl is helemaal naar ons idee aangepast, up to date gemaakt en alle Google Ads zo gemaakt dat we goed gevonden worden. Wij merken echt het verschil. Bij vragen worden we altijd goed geholpen en Harundo zorgt ervoor dat iedere maand alles zo goed mogelijk wordt geüpdate en bijgewerkt. Zeker een bedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben. Top service.
Jolanda Pen, Dream Fireworks

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Het erg prettige persoonlijke contact. Ze willen niet snel zaken doen maar nemen de tijd voor je en gaan echt met je in gesprek zodat ze duidelijk in kaart hebben wat jouw wensen en verwachtingen zijn. Op basis hiervan kijken ze uiteindelijk welke pakketten hier het beste bij passen.
Ze blijven je op de hoogte houden zodat je precies weet wat ze doen en je weet wat je kunt verwachten. Als je vragen hebt zijn ze ook altijd bereid uitleg te geven. Dit naast de afgesproken evaluaties. Kortom, erg positieve ervaringen!
Tot op heden geen.
Frank

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Goeie en professionele hulp aangeboden gekregen, duidelijk en behulpzaam

Zeker een aanrader!!
Gabriel
Borne

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Snel en laagdrempelig persoonlijk contact. Geven uitgebreid advies bij vragen en hebben ons geholpen bij het optimaliseren van onze advertentie campagnes. Krijg iedere maand netjes een omvangrijk rapport met verbeteringen, toevoegingen en aanbevelingen om meer conversies te genereren.

Shopacom BV

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Vakkundig team. Voldoen aan de behoeften en zetten graag dat stapje extra.

W.

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Sander is maandelijks bezig met updates en verbeteringen voor ons. We zijn erg blij met de service en uitgevoerde werkzaamheden.
Ik heb momenteel geen verbeterpunten.
Jeugdwerk Hengelo

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Geinteresseerde en professionele medewerkers.
Deze mensen vormde de basis voor een goede en prettige samenwerking.

H. van Tol
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
We zijn met Harundo een regionale campagne gestart om naamsbekendheid op te bouwen en om conversies te genereren. Met een bannering campagne, tekstadvertenties en remarketing hebben we een ideale mix gevonden.

Jongens ga zo door!!

Tim
Denekamp

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
WIj zetten voor een intern project AdWords in om onze doelgroep enthousiast te maken voor een lokaal initiatief. Samen met onze goede landingspagina’s, de juiste instellingen binnen analytics en een gerichte adwords campagne is het project erg succesvol.
Nick

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
Enthousiaste gasten die hun vak verstaan. Ze hebben de know-how en zorgen ervoor dat we altijd de 1e in de markt zijn met nieuwe updates vanuit google. Erg fijn , want zelf hebben we de tijd niet voor dit soort zaken.

Tom

Gepubliceerd op: 28/03/2018