Website: www.harundo.nl
Adres: Demmersweg 86 7556 BN
Plaats: Hengelo
Telefoon: 074 82 00 909

Harundo Internetmarketing B.V.

Pluspunten
Harundo heeft ontzettend veel betekend voor ons, en nog! Onze website www.dreamfireworks.nl is helemaal naar ons idee aangepast, up to date gemaakt en alle Google Ads zo gemaakt dat we goed gevonden worden. Wij merken echt het verschil. Bij vragen worden we altijd goed geholpen en Harundo zorgt ervoor dat iedere maand alles zo goed mogelijk wordt ge├╝pdate en bijgewerkt. Zeker een bedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben. Top service.
Jolanda Pen, Dream Fireworks
Enschede

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Het erg prettige persoonlijke contact. Ze willen niet snel zaken doen maar nemen de tijd voor je en gaan echt met je in gesprek zodat ze duidelijk in kaart hebben wat jouw wensen en verwachtingen zijn. Op basis hiervan kijken ze uiteindelijk welke pakketten hier het beste bij passen.
Ze blijven je op de hoogte houden zodat je precies weet wat ze doen en je weet wat je kunt verwachten. Als je vragen hebt zijn ze ook altijd bereid uitleg te geven. Dit naast de afgesproken evaluaties. Kortom, erg positieve ervaringen!
Tot op heden geen.
Frank
Hengelo

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Goeie en professionele hulp aangeboden gekregen, duidelijk en behulpzaam

Zeker een aanrader!!
Gabriel
Borne

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Snel en laagdrempelig persoonlijk contact. Geven uitgebreid advies bij vragen en hebben ons geholpen bij het optimaliseren van onze advertentie campagnes. Krijg iedere maand netjes een omvangrijk rapport met verbeteringen, toevoegingen en aanbevelingen om meer conversies te genereren.

Shopacom BV
Hengelo

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Vakkundig team. Voldoen aan de behoeften en zetten graag dat stapje extra.

W.
Enschede