Website: www.haverco.nl

8.1

Djarzinho
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Keurig op tijd geleverd!! En goed verpakt.

Margot
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Pluspunten
Ik heb op 4 mei 2017 een horloge besteld, deze zou 6 mei bezorgd worden.
Dit was niet het geval .Maandag, dinsdag en woensdag heb ik heel vaak geprobeerd te bellen, iedere keer dat ik belde werd mij meegedeeld dat ik doorverbonden te worden, om daarna meegedeeld te krijgen dat helaas alle medewerker in gesprek zijn, en ik maar een e-mail moet sturen.
Na twintig keer gebeld te hebben, lijkt het dan wel heel onwaarschijnlijk dat andere mensen dus blijkbaar wel een medewerker aan de lijn krijgen, en ik dus blijkbaar niet.
Uiteindelijk heb ik dinsdag een e-mail gestuurd, hier kwam geen reactie op. Vervolgens woensdag weer een e-mail gestuurd, waarop wel gereageerd werd.
Hierin werd mij meegedeeld dat Haverco deels met vakantie is in week 19. Nu valt 4 mei gewoon nog in week 18.
Het komt er dus nu op neer dat een nieuw horloge 15 mei verstuurd kan worden. Deze komt dan hoop ik op 16 mei binnen. Dit is 12 dagen nadat de bestelling opgegeven en betaald is.
Ik ben erg ontevreden hierover, omdat dit horloge een verjaardagscadeau voor mijn zoon was, en ik nu dus het horloge pas 10 dagen na zijn verjaardag kan geven.
Antwoord HaverCo
Beste mevouw Kleijer,

Dit is vervelend om te horen, maar volgens POSTnl is de zending op tijd bezorgd op 6 mei:

Dit is conform de gestelde levertijd.
U gaf aan toch niks te hebben ontvangen. Daarom ons voorstel u het product nogmaals toe te sturen. Echter zijn wij in week 19 gesloten, dus kan ik u pas op maandag 15 mei een nieuwe toesturen.

Vriendelijke groet,
Jolanda
Ermelo

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Prima levering. Netjes verpakt & snel in huis.

Marlou
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten
Afspraken nakomen, top product!

Huub
Benthuizen

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Henk

Gepubliceerd op: 13/05/2017

Pluspunten
n.v.t
Ik heb nog niks ontvangen dus pakketten beter volgen.
Nu krijgt PostNL de schuld dat er pakketten verloren gaan, dat geloof ik dus niet want vervolgens is het onderdeel niet meer leverbaar. En moet ik zelf bij BOL aangeven dat het pakket verloren gegaan is. Ik krijg mij geld terug van BOL..
Antwoord HaverCo
Vervelend om te horen dat uw zending verloren is gegaan. Helaas gebeurt de zending door POSTnl en is daarmee buiten onze macht. Gelukkig gaat het bijna altijd wel goed!
Omdat uw bestelling is geplaatst via Bol.com dienen zij ook uw betaling terug te storten. Mocht dit niet lukken laat u het ons dan weten?

Vriendelijke groet,
Haarfijn
Soest

Pekka
Nieuw-Namen

Gepubliceerd op: 13/05/2017

Pluspunten
snelle en goede levering

d van rengelen
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 12/05/2017

Pluspunten
Snel en correct geleverd. Onder scanner werkt in Hyundai Getz bouwjaar 2008, maar niet in de Fiat Ducati bouwjaar 2007. Nog niet alles kunnen testen. Volgens een app is het niet volledig deelnemers versie 2.1. Er zijn AT commando's die niet worden herkend. Maar ik denk dat hij voor mijn doel voldoet.

Petet
Assen