Bedrijfsgegevens

Website: www.haverco.nl
Adres: Mercuriusweg 118 2516AW
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 204 202 4

HaverCo webwinkels

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HaverCo
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
112 beoordelingen (12 maanden)
112 beoordelingen (totaal)
1135 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (63)
25% (28)
4% (5)
4% (5)
10% (11)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Miks positiefs.
Ze geven je mogelijkheid om achteraf te betalen. En dan als je besteld krijg je een dag later bericht dat het geannuleerd is. Zogenaamd bij sommige producten kan je niet achteraf betalen ! Dan Moet je ook de keuze achteraf betalen weg doen bij producten die niet kan. En er staat bestellen voor 16:00 uur krijg je morgen thuis en dat is ook een leugen ik moest 2 dagen gaan wachten.
Verbeterpunten
-
Antwoord HaverCo
Beste Kamber, U heeft via Bol.com besteld. Het betaalproces zoals achteraf betalen gaat volledig buiten ons om. Kunt u hierover contact opnemen met Bol.com? Betreft de levering: uw bestelling is tijdig verzonden (dezelfde dag), maar helaas inderdaad een dag te laat aangeboden bij u. Dit is helaas de fout van POSTnl: https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox/Search?&b=3SMYPA922349314&p=3074ES Vriendelijke groet, HaverCo
Kamber keskin
Rotterdam

Gepubliceerd op: 18/07/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Snelle levering, Maar we kunnen hem niet instaleren,
Er zit geen nederlandse beschrijving bij, En daar zijn we boos om.
Mischien dat ze wat kunnen regelen? Anders gaan we zeker reclame maken voor Haverco, afz fam de jong lagezandschel 28 kaatsheuvel
Verbeterpunten
 
Antwoord HaverCo
Beste heer De Jong, We hebben de Engelstalige handleiding vertaald en naar u gestuurd. We zullen deze vanaf nu standaard bij de WiFi repeater voegen. Fijn weekend. Groet HaverCo
C de jong
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 15/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Pascal Fontijn
Rotterdam

Gepubliceerd op: 14/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
advertentie van het product (alleen 12 volt geschikt) stemt niet overeen met de verpakking van het product ( alleen 6 en 12 volt geschikt), Dat stemt niet overeen met de gebruiksaanwijzing 12 en 24 volt geschikt). Dat stemt weer niet overeen met het product zelf (geeft 36 volt aan??)--> wellicht informatiebronnen beter op elakaar afstemmen?
DKH
Weert

Gepubliceerd op: 11/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
vlotte reactie en verzending.
Verbeterpunten
voor de leek wat summiere gebruiksaanwijzingen van de producten. Wel een goede verwijzing naar een gevraagde site.
Loek
Abbekerk

Gepubliceerd op: 10/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 10/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Levertijd en product conform afspraak en verwachting geleverd.
Verbeterpunten
Verpakking was ontoereikend (bubbeltjesenvelop). De postbode moest het pakketje hard door de brievenbus duwen en het viel met een klap op de grond. Niet bevorderlijk voor een stuk electronica...
Klant

Gepubliceerd op: 09/07/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
onbeschofte klantenservice die niet denkt in oplossingen.
Daarbij leveren ze ook nog onbruikbare producten voor woekerprijzen.
Antwoord HaverCo
Goedemiddag, Wij kunnen ons hier helaas totaal niet in vinden. U heeft een product met plaksticker besteld. De plaksticker heeft u gebruikt, en wilt daarna het product retourneren. Dit kan helaas niet, want u heeft het product gebruikt. Uw e-mail schreef "Dit is ronduit belachelijk. Het product dat jullie aanbieden is niet eens te gebruiken!". Wij hebben u altijd netjes geantwoord en zijn altijd bereid u te helpen om een oplossing te vinden. Vriendelijke groet, HaverCo
Brian
Culemborg

Gepubliceerd op: 09/07/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Supersnelle levering
Verbeterpunten
 
Wil
Veldhoven

Gepubliceerd op: 07/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
super snelle levering en super mooi product.
Verbeterpunten
 
Lucienne
Eindhoven

Gepubliceerd op: 05/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer