Bedrijfsgegevens

Website: www.haverco.nl
Adres: Mercuriusweg 118 2516AW
Plaats: Den Haag
Telefoon: 070 204 202 4

HaverCo webwinkels

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HaverCo
totaal score
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
126 beoordelingen (12 maanden)
126 beoordelingen (totaal)
1447 keer bekeken
86% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (73)
25% (31)
4% (5)
4% (5)
10% (13)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
Goede en snelle levering
Verbeterpunten
Datasheet meeleveren
P/a
Hoek van Holland

Gepubliceerd op: 21/09/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering zonder vervoerskosten
Duidelijke aanwijzingen voor de betaling
Verbeterpunten
Geen
J H Dikker
Schore

Gepubliceerd op: 07/09/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Er zijn geen positieve punten
Verbeterpunten
Als je iets besteld stuur het dan ook op. Je kan iets bestellen maar het wordt niet geleverd.ook al hèb je al betaalt echt een web winkel die alleen maar geld int waardeloos
Antwoord HaverCo
Beste heer Regelink, We hebben na ons telefonische contact een e-mail naar u verzonden vorige week vrijdag (om te vragen of de houder nog was aangekomen), maar daar geen reactie op gehad. De verzendlink is: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SMYPA394057815/NL/2022PD Deze houder lijkt verloren te zijn gegaan bij POSTnl. Meestal betekent dit dat de zending simpelweg kwijt is, of in sommige gevallen dat deze alsnog later geleverd wordt. Daarom wil ik u verzoeken om mij uw bankgegevens door te sturen zodat we de terugbetaling in orde kunnen brengen. Vriendelijke groet, HaverCo
Jan regelink
Haarlem

Gepubliceerd op: 07/09/2017
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Snelle levering...
Verbeterpunten
 
Nel
Den helder

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snelle en correcte afhandeling
Verbeterpunten
geen
Klant

Gepubliceerd op: 05/09/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Ik heb hier een prima webshop-ervaring opgedaan! Geheel volgens afspraak op tijd een prima product geleverd!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering en fijn dat het gewoon in mijn brievenbus paste i.p.v. enorme verpakking eromheen waardoor ik thuis zou moeten blijven wachten op mijn pakketje.
Verbeterpunten
 
Yvette
Amsterdam

Gepubliceerd op: 24/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
- Snelle service bij defect product door verzending
Verbeterpunten
- Geen
Martijn
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Keurige levering volgens afspraak. Top
Verbeterpunten
 
Tom
Zandvoort

Gepubliceerd op: 20/08/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer