Bedrijfsgegevens

Website: www.feestbeest.nl
Adres: Polenweg 2c 4538 AP
Plaats: Terneuzen
Telefoon: +31(0)115 - 686050

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Het Feestbeest
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1986 beoordelingen (12 maanden)
4093 beoordelingen (totaal)
23397 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (1299)
25% (505)
5% (90)
3% (52)
2% (46)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Snelle levering, veel keus
Verbeterpunten
Website zoekfuncties
Patricia
Bodegraven

Gepubliceerd op: 20/02/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Expres artikelen besteld die op voorraad waren, toch verzenden ze pas de volgende dag. Terwijl er ruim op tijd besteld was. Website is ook erg langzaam, bestellen duurde een half uur. Het is dat ik hier in opdracht heb besteld maar zal volgende keer verder zoeken.
Antwoord Het Feestbeest
Beste,

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de snelheid van de website.

Echter het is top druk ivm met carnaval met vele bezoekers op onze website.

Wij hopen dit probleem nu te hebben opgelost en de site werkt nu weer naar behoren.

Wij betreuren dat wij hierdoor niet kunnen voldoen aan onze eerder gecommuniceerde levertijd en begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn.

Met vriendelijke groet,
Feestbeest
Klantenservice
Danny

Gepubliceerd op: 20/02/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Levering is op tijd, de maat is juist aangegeven
Verbeterpunten
Nvt
Do
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/02/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Misschien de artikelen wat netter verpakken en opvouwen ipv kleding op een hoopje in de doos
Antwoord Het Feestbeest
Beste,

Graag hadden wij een foto gezien van het opgevouwen hoopje.

Dan hadden wij de persoon er op kunnen aanspreken die dit zo in de doos heeft gefrommeld.

Wij gaan nu een algemene melding maken naar onze inpakafdeling dat men dit netter dient in te pakken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Feestbeest
Klanten service
Klant

Gepubliceerd op: 20/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Groot assortiment, volgende dag in huis!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakket is 5 dagen geleden verzonden maar nog niks ontvangen. Helaas.
Antwoord Het Feestbeest
Beste,

Wij hebben inderdaad 5 dagen geleden de bestelling naar u verzonden.

Wij vragen u ook in de update e- mail mocht u binnen 5 dagen uw bestelling niet hebben ontvangen om dan even contact met ons op te nemen.

Jammer dat u dat niet eerst even heeft gedaan.
Dan hadden wij dit probleem waarschijnlijk eerder voor u kunnen oplossen.

Wij hebben het vermoeden dat uw bestelling namelijk tijdens verzending is kwijt geraakt.

Wij hebben u vandaag een nieuw pakje opgestuurd en gaan er vanuit dat dit dan morgen wel door post.nl bij u wordt afgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak en hopen naar tevredenheid te hebben gehandeld.

Met vriendelijke groet,
Feestbeest
Klantenservice
Tineke
Slootdorp

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering en goede producten
Verbeterpunten
 
Moeder Theepot
Gent

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Op zondag besteld en maandag al geleverd. Top!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ