Website: http://www.hieppp.nl
Adres: Cargadoorskade 82 3071 AW
Plaats: Rotterdam
Telefoon: +31624253543

Bij Hieppp vind je feestartikelen voor de geboorte, kinderfeestjes en verjaardagsfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen.

Hieppp

Pluspunten
snelle levering, was prima
alleen verpakking voor 2 plastictafelkleding was erg groot uitgevallen. Konden dus niet door de brievenbus.
Antwoord Hieppp
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het klopt inderdaad dat uw pakketje ook als buspakje verstuurd had kunnen worden, zodat het in de brievenbus past, maar PostNL haalt helaas de buspakjes na 17:00 niet meer op. Om er voor te zorgen dat u de volgende dag uw pakketje alsnog ontvangt, hebben we uw bestelling als pakket opgestuurd. Pakketten worden tot 22:00 opgehaald. Wij hopen dat PostNL binnenkort alle pakjes (groot en klein) om 22:00 meeneemt. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Gr. Sharaida, Hieppp

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Snel en compleet geleverd

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Snelle levering, overzichtelijke en leuke website! Ik wou dat ik vaker versieringen nodig had :p

Fanny

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
leuk assortiment, en snel in huis.
absurd hoge verzendkosten voor een brievenbuspakket: reden genoeg om niet nogmaals te bestellen.
Antwoord Hieppp
Beste klant, bedankt voor feedback. Spijtig om te horen dat u ontevreden bent over de verzendkosten. Wij staan echter 100% achter het bedrag (€ 4,95,-) dat wij voor de afhandeling en verzending van uw pakketje vragen. De daadwerkelijke kosten zijn hoger dan het bedrag dat we vragen. We nemen een deel voor onze rekening. Al onze pakketten zijn voorzien van een track&trace code en daarnaast maken wij geen onderscheid tussen een klein pakketje dat in de brievenbus past of pakketpost. Alle pakketten sturen we tot 22:00 op en dat zou niet mogelijk zijn als we onderscheid zouden maken. We kiezen tevens voor PostNL als koerier, omdat we de beste ervaring met hen hebben. Ik hoop dat dit u meer inzicht geeft in de kosten. Gr. Sharaida, Hieppp
MH

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Leuke assortiment

Claudia

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Snelle service!
Sittard

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Super tevreden!!

Ib
DH