Website: http://www.hipinderegen.nl
Adres: Zuiderdijk 30 1606MG
Plaats: Venhuizen

Hipinderegen.nl

Pluspunten
Leuke artikelen, snelle bezorging. En ook chatfunctie werkt goed.

Florentina
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Vlotte service
Duidelijker website, betere foto.s, mogelijkheid defaolafbeelding
Kathleen
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Niet alle maten beschikbaar.....

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Het ruilen ging uitstekend en het bedrag van de verzendkosten is meteen aan mij terug gestort. En de jas is PRACHTIG! Bedankt!!

Tineke

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
snelle levering - mooi materiaal
laat antwoord op vraag die ik online gesteld had - als ik het antwoord vroeger had gekregen, had ik misschien een maat kleiner besteld - de tijd was tekort om ze terug te sturen omdat ik ze nodig had voor de reis
Bea
Schilde

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt! Leuke regenkleding!
Marjan
DRUTEN

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Carmen
Tervuren

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Goede service, leuke kleding van goede kwaliteit.

Hilde
Venhuizen

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten

Ik ben niet tevreden over het artikel dat ik besteld en ontvangen heb. De jas was vreselijk gekreukt en er zat een vlek op. Per mail mijn klacht gestuurd. Vrijwel direct een antwoord. Helaas kreeg ik op een 2de mail pas 3 dagen later een antwoord. Jammer dat er zo met klachten omgegaan wordt. Natuurlijk kan er ergens iets mis gaan. Maar los het netjes op en laat een teleurgestelde klant niet voor verzend kosten opdraaien. Vervolgens wordt er om een review gevraagd als deze niet positief is volgen er mailtjes om dit aan te passen. Ik begrijp heel goed dat het hier om een klein bedrijfje gaat, en natuurlijk is het niet leuk om een negatieve review te krijgen. Maar los problemen anders op is mijn advies .
Antwoord Hipinderegen.nl
Hi Jolande,

Zoals we je ook gemaild direct terug hebben gemaild, is het absoluut niet de bedoeling dat er een verkreukte jas wordt verstuurd. Hier is direct een klacht over ingediend bij ons inpakbedrijf. Wij hebben u dit direct laten weten en ook gelijk aangeboden dat u het artikel retour kon sturen op onze kosten en dat u een nieuwe jas zou ontvangen.

Wij laten een teleurgestelde klant uiteraard niet voor de verzendkosten opdraaien. Als u via iDEAL betaalt verloopt de betaling via Sisow en via Sisow kunnen wij niet meer terugstorten dan wij van de klant ontvangen. De verzendkosten zijn daarom apart teruggestort via de ING Bank.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Leida Groot

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten

Klachten afhandeling is slecht mail ontvangen dat het geld retour gestort is maar ik heb nog niets op mijn rekening ontvangen mail 2 dagen geleden ontvangen

09/05/2018

Laura