Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hoesjesdirect.nl
Adres: Pieter Goedkoopweg 22 2031EL
Plaats: Haarlem
Telefoon: 023 - 82 00 483

Bij hoesjesdirect.nl vind je een compleet assortiment smartphone, tablet en laptop accessoires. Ben je op zoek naar een nieuw telefoonhoesje, tablet hoesje, laptoptas of ander accessoire? Bij hoesjesdirect.nl kan je kiezen uit tienduizenden producten.

Het assortiment bestaat uit ruim 200 topmerken van over de hele wereld met meer dan 27.000 verschillende producten. Zo is er voor iedereen een geschikt product te vinden.

Via de website kan je eenvoudig en snel een bestelling plaatsen. Als je op werkdagen voor 19.00 uur bestelt, verzenden wij je bestelling direct dezelfde dag.


Heb je een vraag? We zijn dagelijks bereikbaar via social media, telefoon en e-mail. Bel direct 023 - 82 00 483 of mail naar info@hoesjesdirect.nl. Als je bestelling niet bevalt kan je gebruik maken van onze gratis ruilservice.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

hoesjesdirect.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4477 beoordelingen (12 maanden)
8529 beoordelingen (totaal)
297441 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (3274)
25% (1127)
1% (57)
0% (6)
0% (17)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Totaal ontevreden over beide producten. Glasscherm van 10 euro hecht niet het laat helemaal los. Ook het hoesje is na halve week al gaan vervagen. Totaal geen aanrader.
Bij de klantenservice kunnen ze hier niks aan doen. Denk maar een paar keer na als je iets besteld.
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste K,

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is bevallen. Zoals u de situatie nu uitlegt was dit echter nog niet bij ons bekend.

We komen graag alsnog tot een oplossing. Als u hier nog voor open staat verzoeken we u contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
K

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
betere kwaliteit leveren
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Bart,

Helaas kunnen we niet inhoudelijk reageren omdat het onbekend is over welke bestelling dit gaat. Kunt u contact met ons opnemen en uitleggen wat er mis is gegaan? Dan gaan we het direct oplossen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Bart
WOUDRICHEM

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen klantvriendelijke reactie
Verbeterpunten
Ik open net de site en er staat dat omdat ze 9 jaar bestaan er een korting geldt voor 9% op alles. Echter omdat de korting niet verwerkt werd in t winkelmandje even gebeld. Zeer teleurstellende reactie. Het was schijnbaar een oude actie van vorige week. Maar aangezien ik dat als consument nergens kan zien want nergens staat een begin en einddatum en hun fout is dat het nog bij Google naar boven komt was het wel netjes om toch 9% korting te geven zou je zeggen. Niets is minder waar.... zij zagen het niet staan en schuiven verantwoordelijkheid af.... slecht voor de klantenbinding en consument vertrouwen
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Frederique,

Wat jammer dat je de korting gemist hebt. Ik begrijp dat dit vervelend voor je is. Ik raad je aan om jezelf in te schrijven voor onze nieuwsbrief zodat je in de toekomst geen acties meer misloopt!

De actie waar dit over ging was van ongeveer 2 weken geleden. Toen waren we jarig en bestond hoesjesdirect.nl 9 jaar. Die dag hebben we getrakteerd op een korting.

Ik hoop dat je begrijpt dat we onze verjaardag niet twee weken vieren. We vinden het daarom ook jammer dat je ons met een onvoldoende beoordeelt omdat we op dit moment geen korting meer kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Frederique
Arnhem

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ze adverteren een snelle levering, hier heb ik niets van gemerkt.
bijna een week wachten op een item dat in voorraad was. Het antwoord van de klantendienst was de kers op de taart: "dan had je maar extra moeten betalen". Schandalig!
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Klant,

Een zending naar het buitenland is helaas wat langer onderweg dan zendingen binnen Nederland. Dat vermelden we ook online. Het pakket is nu 2 dagen onderweg, en dat is gebruikelijk.

Omdat u bij onze klantenservice vroeg naar de track en trace link hebben we u aangegeven dat dit bij de gekozen gratis verzendoptie niet beschikbaar is. Dat is een verzendoptie met meerprijs. Dat heeft u helaas verkeerd opgevat.

We gaan er vanuit dat uw bestelling spoedig geleverd zal worden. Zo niet, dan horen we graag van u zodat we dit verder kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Klant

Gepubliceerd op: 03/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Someone isn't do the job correctly. I pay for a cover 30€ and i receive the cover with 18€.
I make a complaint and the staff told me they will send me the correct product but I wait about two weeks and i don't receive the product.
Huawei Mate 20 Pro Wallet Cover Black 4-86561 1
Gratis - hoesjesdirect.nl Microfiber Reinigingsdoek Blauw 15x15cm 550732 1
Antwoord hoesjesdirect.nl
Dear Cical Stefan,

Please contact our customer service. We will help you solve this issue right away.

Best regards,

hoesjesdirect.nl
Cical Stefan
Lint, 2547 Moederhoefstraat 248, Belgium

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ja niet echt positief..
Verbeterpunten
Een voorwaarde hanteren dat retourneren van een product, ook betekent dat het geldbedrag terug wordt gestort en daar ook verantwoordelijkheid in draagt en niet afschuift naar bol.com..
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Bouma,

We hebben al een aantal keer in verschillende e-mails uitgelegd dat uw geretourneerde bestelling bij ons al ruime tijd gekeden is terugbetaald.

Hierbij zijn screenshots toegevoegd om toe te lichten wat er precies is gedaan. Helaas lijkt het erop dat onze berichten niet gelezen worden of niet bij u aankomen.

Daarom nogmaals in een reactie op deze review. Uw retour is ontvangen, verwerkt én terugbetaald. Alles is in orde dus er is geen enkele reden om u negatief uit te laten over ons bedrijf.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Bouma
Dokkum

Gepubliceerd op: 25/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Juiste hoes ontvangen voor mijn mobiel
Verbeterpunten
De juiste oplossing aanbieden voor een verkeerde Safety Glass Protector voor mijn P9 Lite die ik heb ontvangen.
Klantenservice reageert kortaf op de mail en ik heb zelf achter mijn bestelling moeten aangaan omdat ik anders te lang erop zou moetem wachten.
Mijn eerste bestelling bij hoesjesdirect.nl en tevens mijn laatste!
Ontzettend jammer want ik heb namelijk in mijn omgeving alleen maar complimenten over dit bedrijf te horen gekregen. De website ziet er goed uit en de keuze is reuze, maar helaas.
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Krijgsman,

Wat betreft de levertijd onze excuses. Dat is niet de bedoeling.

Helaas kunnen wij gebruikte screenprotectors niet retour nemen. Die kunnen namelijk niet opnieuw gebruikt worden. Het spijt ons dat onze berichtgeving hierover als kortaf is overgekomen.

Als producten netjes en ongebruikt retour komen is er niets aan de hand, maar bij een gebruikte screenprotector kunnen wij helaas niet anders dan deze afwijzen.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Krijgsman

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het hoesje kwam pas een week nadat het me was beloofd. De communicatie hierover verliep erg traag.
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Klant,

We hebben uw bestelling opgezocht. De levering met PostNL duurde inderdaad een stuk langer dan gebruikelijk. We begrijpen dat dit enorm vervelend is. Onze excuses daarvoor.

We hebben u verzocht een paar dagen te wachten op de zending. Onze ervaring is dat vertraagde zendingen doorgaans alsnog netjes aankomen. Dit bleek ook in deze situatie correct, en daardoor was een tweede zending niet nodig. We betreuren het dat u dit heeft ervaren als trage communicatie.

We hopen dat de producten u wel goed zijn bevallen.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Klant

Gepubliceerd op: 14/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ruilservice ook via de tussenleverancieren aan bieden. Jullie zijn alsnog het bedrijf die de aankoop uitvoert en afhandelt. Zelfs als je een nieuw ordernummer krijgt van hoesjesdirect.nl (via Bol.com) geen gratis retour service. Vermeld dit dan ook op de website! Scheelt een een slechte ervaring met de klantenservice. Eerste en laatste bestelling via hier.
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste klant,

Wij hebben een gratis ruilservice waarbij een bestelling volledig gratis kan worden omgeruild als een product niet bevalt. De ruilservice houdt in dat er een nieuwe bestelling bij ons geplaatst zal worden, en de oude bestelling gratis retour gezonden kan worden.

Er moet dan wel een bestelling bij ons worden gedaan, en niet bij een andere website zoals in uw geval bij Bol.com.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Klant

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snel geleverd
Verbeterpunten
Splinter nieuwe telefoon van 1699 euro valt even uit het hoesje en nu is die aan de zijkant beschadigd. Kwaliteit van het hoesje zeer slecht dus. gehard glas is niet mooi en is alleen over het rechte stuk van het glas terwijl ik gebogen glas heb.
Antwoord hoesjesdirect.nl
Beste Richelle,

Wat vervelend dat u uw telefoon heeft laten vallen. Ondanks dat telefoonhoesjes een extra laag bescherming bieden tegen beschadigingen, is het helaas nog wel mogelijk dat een toestel beschadigd kan raken bij een val. Als u 100% het risico op valschade wilt uitsluiten is een telefoonverzekering de enige oplossing.

Met vriendelijke groet,

hoesjesdirect.nl
Richelle
Doesburg

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ