Website: https://www.hoesjesdirect.nl
Adres: Pieter Goedkoopweg 22 2031EL
Plaats: Haarlem
Telefoon: 023 - 82 00 483

Bij hoesjesdirect.nl vind je een compleet assortiment smartphone, tablet en laptop accessoires. Ben je op zoek naar een nieuw telefoonhoesje, tablet hoesje, laptoptas of ander accessoire? Bij hoesjesdirect.nl kan je kiezen uit tienduizenden producten.

Het assortiment bestaat uit ruim 200 topmerken van over de hele wereld met meer dan 27.000 verschillende producten. Zo is er voor iedereen een geschikt product te vinden.

Via de website kan je eenvoudig en snel een bestelling plaatsen. Als je op werkdagen voor 19.00 uur bestelt, verzenden wij je bestelling direct dezelfde dag.

Heb je een vraag? We zijn dagelijks bereikbaar via social media, telefoon en e-mail. Bel direct 023 - 82 00 483 of mail naar info@hoesjesdirect.nl. Als je bestelling niet bevalt kan je gebruik maken van onze gratis ruilservice.

hoesjesdirect.nl

Pluspunten
Top Service.
Tevreden
JJ

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten

Glas screenprotector besteld die speciaal geschikt is voor mijn Samsung Galaxy S9. Nergens in de productomschrijving is te lezen dat deze niet past zodra je ook een case (bumper) gebruikt. Hier kom je pas achter als je deze in gebruik neemt. Conclusie; verpakking is geopend en retourneren mag niet meer. Geld weg, geen passende oplossing.
Beste Susan,

Helaas kan het gebeuren dat producten niet samen te gebruiken zijn. Wij kunnen helaas niet alle combinaties testen en waarschuwen welke niet werken.

Daarom adviseren we wel altijd om een screenprotector eerst los op het toestel te leggen zonder deze te plakken. U heeft dit advies in een mail na de bestelling ontvangen.

Als dan blijkt dat een screenprotector niet past in combinatie met een hoesje kan er nog geruild worden. Eenmaal geplakt is dat helaas niet meer mogelijk.

Susan

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Hoesje is geleverd
Trage levering

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Sneller leveren

15 februari besteld
20 februari geleverd
Marcel
Venlo

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Kreeg email niet van ons de bestelling . Heb3 weken moeten wachten .
Sneller reageren en goed nakijken . Is er niet storten u terug en dan 2 weken erna komt het ... en ik kreeg te horen dat ik niks besteld had
Beste Jill,

Bij alle producten staat online een voorraad status. Waarschijnlijk had u over het hoofd gezien dat het bestelde hoesje een langere levertijd had.

Dat tezamen met het missen van onze mail (waarschijnlijk ivm spamfilter) is uiteraard erg vervelend. Het spijt ons dat we uw verwachting niet hebben kunnen waarmaken, maar we hopen dat bij een toekomstige bestelling te mogen verbeteren.

Jill
Temse

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten

MacBook wordt heel erg warm met de hoes eromheen, niet functioneel. Dit is een Mac van 1 jaar oud die verder uitstekend functioneert.
Volgens de klantenservice kan het niet aan de hoes liggen aangezien er gleufjes inzitten. Aangezien alle hoezen van hetzelfde merk zijn, is er ook niets te ruilen, helaas, weggegooid geld!
Beste Kim,

Het is normaal dat een MacBook opwarmt bij gebruik. Zeker bij gebruik van intensieve programma's. Dat ligt niet aan de MacBook cover. Dergelijke covers worden ook bij de Apple store aangeboden, dus we mogen er vanuit gaan dat dit veilig gebruikt kan worden.

Het is desondanks geen enkel probleem om uw bestelling te retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kim

Gepubliceerd op: 27/07/2018