Bedrijfsgegevens

Website: www.hoesjesenladers.nl
Adres: Daniël Defoelaan 213 1102ZG
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 – 78 67 230 (Ma-vr 17:00 tot 20:30)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hoesjesenladers.nl
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
45 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
185 beoordelingen (12 maanden)
691 beoordelingen (totaal)
9697 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (126)
30% (55)
1% (2)
1% (1)
1% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Snele en voor al een goede service
Alles werkt perfect
Verbeterpunten
 
Peter weij
Tilburg

Gepubliceerd op: 09/03/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle levering
goede prijs kwaliteit verhouding
via de mail goed te bereiken
Zeer goede klacht afhandeling
Verbeterpunten
Betere bereikbaarheid per telefoon
Betere specificaties op de site geven over de producten
Antwoord Hoesjesenladers.nl
Beste Hans,

Ik ben blij om te horen dat u tevreden bent over hoe wij uw vraag hebben afgehandeld per mail. Mails proberen wij zo snel mogelijk te beantwoorden (op werkdagen altijd binnen 24 uur). Telefonisch zijn wij ook bereikbaar; op werkdagen van 17:00 tot 20:30.

Graag tot ziens op onze webshop!

Met vriendelijke groet,
Bas - Klantenservice
Hans
Gameren

Gepubliceerd op: 14/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke site, daarnaast een soepel proces van aankoop tot levering ervaren.
Verbeterpunten
 
M
Naarden

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Ik heb een bestelling gedaan en niks ontvangen! Geen track en trace via de mail gehad. Mijn mails worden niet beantwoord echt super slecht! Ik hoop mijn pakket nog te ontvangen!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hoesjesenladers.nl
Beste Rick,

Helaas is in de nasleep van de kerstdrukte bij PostNL uw bestelling een dag later bezorgd dan wij beloofd hadden. Ik begrijp dat dit erg vervelend is en hiervoor wil ik graag mijn oprechte excuses aanbieden.

Wij proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op mails (op werkdagen altijd binnen 24 uur). Uw mail van vrijdagavond hebben wij op maandagochtend beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Bas - Klantenservice
Rick schurink
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/01/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Prompt in completing my order
Verbeterpunten
Confusing communication: 1st message said product would not be available for 2-4 weeks but several hours later I received another communication to say the product was on its way.
Troy
Den Haag

Gepubliceerd op: 05/01/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling altijd nog niet ontvangen!!
Antwoord Hoesjesenladers.nl
Beste Klant,

Doordat uw bestelling het weekend en Oud en Nieuw overbrugde, duurde de aflevering van uw bestelling iets langer dan u wellicht verwacht had. PostNL hanteert in deze periode aangepaste bezorgdagen waarvan wij afhankelijk zijn.

Graag tot ziens op onze webshop!

Met vriendelijke groet,
Bas - Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Door een probleem met het eerste pakje dat maar niet aankwam na een week werd me na een mail direct een tweede gestuurd via een expres zending. Het tweede pakje kwam de dag erna aan waardoor ik het toch nog op tijd had voor de kerstdagen. Het eerste pakje kwam een paar dagen later ook aan en dit mocht ik als cadeau houden. Heel tevreden over de oplossing voor de verzending!
Verbeterpunten
 
Antwoord Hoesjesenladers.nl
Beste Michael,

Ik vind het fijn om te horen dat u blij bent hoe wij dit voor u opgelost hebben. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Bas - Klantenservice
Michael
Retie

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
pakjes optijd afleveren zodat de mensen hun pakje optijd kunnen afgeven voor de kerstdagen!!!

20/12/2018

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Geen
Rita
Deventer

Gepubliceerd op: 30/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Brouwer
Rijen

Gepubliceerd op: 28/12/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
prima service.
alles op tijd gekregen
Verbeterpunten
 
Jessy
Grevenbicht

Gepubliceerd op: 28/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer