Website: www.hoofs-feestkleding.nl
Adres: Vughterstraat 181-183 5211GB
Plaats: Den Bosch

Hoofs Feestkleding

Pluspunten
Het bedrag van de bestelde producten die niet meer te leveren waren is snel teruggestort
HIERBIJ HET MAILTJE DAT IK NAAR DE FIRMA HOOFS HEB GESTUURD OP 24 FEBR.
Op zondag 17 februari heb ik bij jullie onderstaande bestelling gedaan.
Vanwege de drukte voor carnaval zou de levertijd iets langer zijn. Snap ik.
Echter 4 dagen later (donderdag 21 februari) werd ik gebeld dat de rode muts en manchetten niet meer voorradig waren. Heel vervelend, want de website gaf gewoon aan dat ze op voorraad waren. Er is wel een alternatief aangeboden maar dat was niet de goede kleur.
Ik had ook nog een zwarte metallic vliegeniersmuts besteld, er is gevraagd of ik die nog wel wilde hebben. Toch maar ja gezegd omdat ik anders ook daarvoor weer elders moest gaan zoeken, maar wel met de kanttekening dat ik dus verzendkosten moest betalen voor 1 artikel waar ik anders 3 artikelen had besteld. De andere 2 moest ik weer ergens anders gaan zoeken(en dus weer verzendkosten betalen). Ik moet wel zeggen dat het bedrag voor de rode muts en manchetten netjes is terug gestort.
Maar wat wekt mijn verbazing als het pakketje met de vliegeniersmuts op vrijdag 22 februari arriveert, het is geen zwarte metallic vliegeniersmuts maar een gewone donkerbruine.
Ik weet niet of jullie dit nog recht gaan zetten? Heb vrijdag meteen gebeld maar jullie zijn telefonisch niet te bereiken, zal ook wel door de drukte komen.

Ik hoop op een snelle reactie van jullie kant.

DIE REACTIE HEB IK NOG STEEDS NIET ONTVANGEN(8 MAART)
Beste Linda,

Wat vervelend om te horen! Is het probleem inmiddels voor je opgelost?

Linda

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Het leek in het begin prima te gaan
Bestelling nooit ontvangen. Wel een verkeerde bestelling ontvangen. Na meerdere telefoontjes alleen het geld van 1 vd 3 artikelen terug ontvangen. Geduld begint na 4 weken op te raken.
Beste Karin,

Wat vervelend om te horen, ik geloof dat het inmiddels helemaal met je opgelost is maar als we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag!

K.
Roermond

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Er zijn veel artikelen
Contact houden over de leveringsdatum aangezien dit ipv 1 dag 2 weken werd.
Contact houden als producten niet meer op voorraad zijn en niet zomaar andere producten sturen.
Goede producten sturen en indien fout de verzendkosten terug overmaken aangezien de persoon zelf de winkel ik moet om de goede producten te kiezen
Beste Julia,

Bedankt voor je feedback, daar gaan we mee aan het werk!

Julia
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten

Het duurde 2 weken voor me bestelling er was + als ik probeerde te bellen nam er vaak niemand op... op mail ook maar 1 vage reactie gehad
Beste Anne,

Onze excuses voor de vertraging. In de periode vlak voor de carnaval kunnen sommige bestelling inderdaad wat langer duren maar we doen er dan alles aan om iedereen van zijn of haar bestelling te voorzien!
Voor volgend hoogseizoen doen we er alles aan om deze vertraging er uit te halen.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
De levering kwam binnen een week binnen.
De levering was niet compleet.
Contact met organisatie is moeilijk.
Telefonisch onbereikbaar (na 7x bellen nog geen gehoor)
Geen reactie via de mail.
Elin
Beusichem

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Verkeerde maat opgestuurd van een carnavalsjurk, waarvan ze de maatlabel van de jurk eruit hadden geknipt. En dus niet zichtbaar was welke maat het was. Ik had dezelfde maat jurk ergens anders besteld waar wel een label in zat en die paste wel, kortom gewoon een andere maat opgestuurd omdat de maat die ik besteld had bij hun niet meer leverbaar was, en dus de labels overal eruit geknipt zodat ik de maat niet terug kon vinden. elke keer als ik naar het bedrijf belde werd ik heel snel afgeraffeld en werd niet echt de moeite gedaan om te helpen. Uit eindelijk na 6 x bellen en 3 weken wachten pas geld terug gekregen, waarvan de verzendkosten ook terug gestort zouden worden door hun fout, is dus ook niet gedaan.
D.
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Niet
Verkeerde bestelling van 3 maten te groot opsturen een week nadat ik besteld had. Oorspronkelijke bestelling was voor de helft niet meer beschikbaar en internetafdeling zeer slecht bereikbaar.
Best Lieke,

Onze excuses voor de foutieve levering. Ik hoop dat de jas de we daarna gestuurd hebben wel in orde was!

Lieke

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Totaal andere producten geleverd gekregen dan besteld... in aantal ook niet juist. Erg slordig, dus nu weer retour zien te krijgen en recht zien te zetten....

W
A

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Heel breed assortiment
Bestelling de volgende dag geleverd
Prijzen tussen winkel en webshop verschillen soms, 1 artikel was veel kleiner dan aangegeven, 1 artikel is verkeerd geleverd.

Update: meer dan een week gewacht op een reactie terug via de mail maar er wordt simpelweg niet gereageerd.
Beste,

Wat jammer van de onvoldoende beoordeling. We proberen de prijzen tussen winkel en webshop zo kloppend mogelijk te houden echter lukt dat soms met het veranderen van prijzen niet altijd. Onze excuses
C
Velddriel

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Heel breed assortiment
Bestelling de volgende dag geleverd

Velddriel