Bedrijfsgegevens

Website: www.hoofs-feestkleding.nl
Adres: Vughterstraat 181-183 5211GB
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 073-6134667

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hoofs Feestkleding
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
220 beoordelingen (12 maanden)
220 beoordelingen (totaal)
1113 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (142)
17% (38)
9% (19)
5% (12)
4% (9)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Alles
Anoniem
Noord Brabant

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
vaker opnemen. heb 7x gebeld over 3 dagen maar krijg steeds weer jullie voice mail. omdat er 1 niet is geleverd. maar krijg geen reactie of niks
Antwoord Hoofs Feestkleding
Beste Brian,

De telefoon staat hier rond de carnaval echt roodgloeiend. Hierdoor kan het wel eens lastig zijn ertussen te komen. Onze excuses hiervoor.
Kunnen we nog iets voor je doen?

Hartelijke groet,

Jos
brian
Arnhem

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Winkel top
Verbeterpunten
Site slecht. Uitlevering duurde lang, geen gehoor via mail en telefoon. Tot nu nog steeds carnavalskleding niet compleet ontvangen.
Marjon martens
Alphen

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
De kleding was van goede kwaliteit
Verbeterpunten
Het product werd erg laat geleverd (6 dagen) en daarnaast was de communicatie met de online shop slecht. Ik kreeg geen reactie op mijn mail en ik werd niet terug gebeld zoals beloofd.
Antwoord Hoofs Feestkleding
Beste Bas,

Onze excuses voor de wat tragere levering. Rond de carnaval kan het inderdaad wel eens iets langer duren. We zijn druk bezig aan een oplossing voor volgend hoogseizoen!

Hartelijke groet,

Jos
Bas
Breukelen

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Tweede jaar op rij dat ik wat bestel via de site en het uiteindelijk niet afgestuurd kan worden omdat het er niet is.
Klant

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke emblemen.
Verbeterpunten
Wij hadden 2 van dezelfde patches besteld en er maar 1 gekregen. Dat was een min punt, zeker omdat we er een mail over hebben gestuurd zonder antwoord.
Daan
Utrecht

Gepubliceerd op: 16/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als je iets besteld en het wordt bevestigd per mail en het wordt ook afgeschreven van je rekening een bedrag van 150,-dan is het ook fijn als het geleverd wordt en niet 4 dagen voor de carnaval een mail terug krijgen waarin staat sorry het is toch niet op voorraad. Ik vind dat echt een no go. Dit is namelijk al de tweede keer vorig jaar had ik precies hetzelfde.Ik bestel per webshop omdat het altijd erg druk in de winkel is dus handiger, maar dat is dus een misvatting in de winkel weet je wat je krijgt bij de webshop niet.
ad
's-hertogenbosch

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Tot nu toe geen positieve punten. Een bestelling gedaan aantal artikelen niet goed geleverd of vielen te klein uit. In de winkel de bestelling ingeleverd (netjes te woord gestaan) het retour bedrag zou binnen 2 dagen retour gestort worden. Na 4 dagen is het nog niet retour gestuurd....
Verbeterpunten
 
Klant
Drunen

Gepubliceerd op: 14/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke artikelen
Verbeterpunten
Slechte service via de mail. Ik heb een defecte jas van jullie ontvangen. Op het retourformulier staat dat je dan contact met jullie op moet nemen. Dit heb ik gedaan. Er werd echter ontzettend slecht of gewoon niet op mij gereageerd. Heel slecht. Het is dat ik de jas heel graag wil, anders had ik nooit meer iets bij jullie besteld.
Klant

Gepubliceerd op: 04/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Normaal altijd goede service en snelle levering. Nu alleen niet. Ik wordt zelfs al gevraagd voor de review terwijl bestelling nog steeds "in behandeling is"
Verbeterpunten
Week geleden besteld. Tussentijds ook gemaild maar helaas geen reactie. Zaterdag deellevering ontvangen. 1 artikel goed. 1 artikel verkeerde maat. 3e artikel niet geleverd. Zaterdag gebeld, maar blijkbaar is webshop afdeling zaterdag niet open (staat niet op website en ook niet op het bandje. Telefoon blijft gewoon overgaan). Zou maandagochtend (vandaag) teruggebeld worden, maar helaas nog niet gebeurd. Hier laat een normaal goed bedrijf toch wat steekjes vallen. Maandagavond zelf gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan, maar artikelen in goede maat niet op voorraad. (terwijl ze die donderdag toen ik de 1e keer over de status van mijn order mailde, nog op voorraad stonden). Foute maat kan gelukkig retour en retourkosten zullen betaald worden. Helaas nu ook te laat (voor carnaval) om nog elders te bestellen.
Rob
Heumen

Gepubliceerd op: 04/03/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Normaal altijd goede service en snelle levering. Nu alleen niet. Ik wordt zelfs al gevraagd voor de review terwijl bestelling nog steeds "in behandeling is"
Verbeterpunten
Week geleden besteld. Tussentijds ook gemaild maar helaas geen reactie. Zaterdag gebeld, maar blijkbaar is webshop afdeling zaterdag niet open (staat niet op website en ook niet op het bandje. Telefoon blijft gewoon overgaan). Zou maandagochtend (vandaag) teruggebeld worden, maar helaas nog niet gebeurd. Hier laat een normaal goed bedrijf toch wat steekjes vallen.

Heumen
18/02/2019

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer