Website: www.hoofs-feestkleding.nl
Adres: Vughterstraat 181-183 5211GB
Plaats: Den Bosch

Hoofs Feestkleding

Pluspunten
grote collectie
Meer dan 7 dagen moeten wachten ipv 2 dagen. zelf achteraan moeten bellen . waardoor de kleding die eigenlijk nog versiert had moeten worden te laat was. (boerenkiel) geprobeerd 2 dagen te bellen en ik werd steeds terug gegooid naar het hoofdmenu kreeg niemand te pakken. en daarna een mevrouw die in de eerste instantie nog niks kon beloven .

Gouden tip! de uiterste besteldatum voor carnaval artikelen on line 2 weken van te voren maken . ivm enorme drukte.
Daarna alleen nog afhalen in de winkel. dan maar wat minder on line verkoop. mensen die echt willen komen toch wel.
Antwoord Hoofs Feestkleding
Beste mevrouw Peters,

Bedankt voor de feedback daar gaan we mee aan het werk!

Hartelijke groet,

Jos
m peters
geldermalsen

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Veel aanbod
Snellere levering, telefonisch beter bereikbaar maken, terug mailen als er een mail wordt gestuurd

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten

Artikel blijkt niet op voorraad. Hierover laat geinformeerd. Alternatief niet geboden.

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Toffe spullen verkrijgbaar.
3 artikelen bleken achteraf toch niet voorradig te zijn terwijl bij het online bestellen dat wel het geval was. Geen mail of belletje ontvangen, maar 3 vervangende artikelen zonder overleg geleverd gekregen. Ter compensatie nog 2 andere artikelen extra. Dit is wat mij betreft écht te makkelijk gedacht en zeker niet klantvriendelijk. Je kunt niet zonder afstemming andere producten leveren en er maar van uit gaan dat het wel goed zal zijn. Verder was het onduidelijk wanneer de bestelling geleverd zouden gaan worden. Op mijn mail met de vraag wanneer ik de bestelling kon verwachten is ook geen reactie gekomen.

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit
Lange levertijd
Sietske
Gameren

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Leuke kleding
- Heb nog steeds geen pakketje gekregen ookal heb ik die 1 week geleden besteld
- Meer contact met de klant over de tusenstand van het bestelde item

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
mooie kleding
levertijd vrij lang, was mij van te voren niet bekend

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Er wordt meegedacht in de vervanging van de producten die niet meer leverbaar zijn.
Vriendelijk personeel aan de telefoon
- doorverwijs-menu van de telefoon werkt niet goed
- op het moment dat iets niet meer leverbaar is, word je daar niet over geïnformeerd, maar wordt de bestelling nog niet geleverd. Het zou fijn zijn als ik geïnformeerd zou worden over de stand van zaken zodat ik zelf kan beslissen wanneer en wat ik geleverd zou willen hebben. In dit geval had ik een onderdeel van de bestelling namelijk expliciet voor een bepaalde datum nodig
Caren
Uden