Bedrijfsgegevens

Website: www.hoofs-feestkleding.nl
Adres: Vughterstraat 181-183 5211GB
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 073-6134667

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hoofs Feestkleding
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
220 beoordelingen (12 maanden)
220 beoordelingen (totaal)
1105 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (142)
17% (38)
9% (19)
5% (12)
4% (9)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
grote collectie
Verbeterpunten
Meer dan 7 dagen moeten wachten ipv 2 dagen. zelf achteraan moeten bellen . waardoor de kleding die eigenlijk nog versiert had moeten worden te laat was. (boerenkiel) geprobeerd 2 dagen te bellen en ik werd steeds terug gegooid naar het hoofdmenu kreeg niemand te pakken. en daarna een mevrouw die in de eerste instantie nog niks kon beloven .

Gouden tip! de uiterste besteldatum voor carnaval artikelen on line 2 weken van te voren maken . ivm enorme drukte.
Daarna alleen nog afhalen in de winkel. dan maar wat minder on line verkoop. mensen die echt willen komen toch wel.
Antwoord Hoofs Feestkleding
Beste mevrouw Peters,

Bedankt voor de feedback daar gaan we mee aan het werk!

Hartelijke groet,

Jos
m peters
geldermalsen

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Veel aanbod
Verbeterpunten
Snellere levering, telefonisch beter bereikbaar maken, terug mailen als er een mail wordt gestuurd
Klant

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Artikel blijkt niet op voorraad. Hierover laat geinformeerd. Alternatief niet geboden.
Klant

Gepubliceerd op: 14/03/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 07/03/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Toffe spullen verkrijgbaar.
Verbeterpunten
3 artikelen bleken achteraf toch niet voorradig te zijn terwijl bij het online bestellen dat wel het geval was. Geen mail of belletje ontvangen, maar 3 vervangende artikelen zonder overleg geleverd gekregen. Ter compensatie nog 2 andere artikelen extra. Dit is wat mij betreft écht te makkelijk gedacht en zeker niet klantvriendelijk. Je kunt niet zonder afstemming andere producten leveren en er maar van uit gaan dat het wel goed zal zijn. Verder was het onduidelijk wanneer de bestelling geleverd zouden gaan worden. Op mijn mail met de vraag wanneer ik de bestelling kon verwachten is ook geen reactie gekomen.
Klant

Gepubliceerd op: 06/03/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 05/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goede kwaliteit
Verbeterpunten
Lange levertijd
Sietske
Gameren

Gepubliceerd op: 05/03/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Leuke kleding
Verbeterpunten
- Heb nog steeds geen pakketje gekregen ookal heb ik die 1 week geleden besteld
- Meer contact met de klant over de tusenstand van het bestelde item
Klant

Gepubliceerd op: 03/03/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
mooie kleding
Verbeterpunten
levertijd vrij lang, was mij van te voren niet bekend
Klant

Gepubliceerd op: 01/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Er wordt meegedacht in de vervanging van de producten die niet meer leverbaar zijn.
Vriendelijk personeel aan de telefoon
Verbeterpunten
- doorverwijs-menu van de telefoon werkt niet goed
- op het moment dat iets niet meer leverbaar is, word je daar niet over geïnformeerd, maar wordt de bestelling nog niet geleverd. Het zou fijn zijn als ik geïnformeerd zou worden over de stand van zaken zodat ik zelf kan beslissen wanneer en wat ik geleverd zou willen hebben. In dit geval had ik een onderdeel van de bestelling namelijk expliciet voor een bepaalde datum nodig
Caren
Uden

Gepubliceerd op: 28/02/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer