Website: http://www.horecarama.nl

Horecarama BV

eetcafe goggles
sittard

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Besteld en de volgende dag kon ik het al afhalen. Gratis parkeren klem voor de deur, ook top.
Niets kunnen bedenken.
Monique
Dordrecht

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Binnenkort openen wij B&B The Gardenhouse aan de rand van Rotterdam Hillegersberg. Onze zeep en shampoo hebben wij met volle tevredenheid bij Horecarama aangeschaft.
Fb: BnBTheGardenhouse
Instagram: bnbthegardenhouse

Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel veel succes met de opening van jullie B&B en goede zaken toegewenst! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Bed & Bike The Gardenhouse

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
-Vriendelijk/professioneel personeel.
-Werd goed en frequent telefonisch contact gehouden voor updates van mijn bestelling
-Kwaliteit van het geheel was uitstekend, vanaf het moment van bestellen tot aan moment van leveren
-Snelheid/levertijd is te zien per product, dus je kiest hier ook bewust voor hoe snel je iets geleverd wilt krijgen. Mocht hier vertraging in komen dan communiceren zij dit ook door
-Functionaliteit op de website zijn soms niet heel intuïtief*
>vb. prijsrangeindicator werkt soms niet

*meegekregen dat er binnenkort een nieuwe website komt
Antwoord Horecarama BV
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn te vernemen dat u zo tevreden bent. Wij zijn momenteel druk bezig met het updaten van onze website en hopen deze zo snel mogelijk te kunnen presenteren! Nog een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Snackbar de Driesprong
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Door een fout bij PostNL werd mjjn bestelling retour gestuurd. Wat bleek was dat een gedeelte ervan was gestolen! Ik werd hier over gebeld en vervolgs kreeg ik de volgende dag alsnog mijn bestelling. Zonder enig gedoe dus. Zeer netjes. Verder bleek het product in goede staat te zijn dus ook dat is fijn!

Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij vonden het voor u erg vervelend dat tijdens het transport met PostNL iets uit uw pakket is verdwenen. U kunt hier natuurlijk niets aan doen, dus hebben wij de bestelling zo snel mogelijk nogmaals verstuurd. Fijn te vernemen dat het product uiteindelijk in goede staat bij u terecht is gekomen! Nog een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Snelle reactie op mijn vragen, snel verstuurd.
Geen verbeterpunten, ga zo door.
Antwoord Horecarama BV
Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Sint-Joriscollege

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Snel, duidelijk geleverd
De website meschien iets overzichtelijker maken en de verzendkosten vond ik redelijk prijzig voor alleen wat kilo bakjes die ik besteld had
Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Toevallig zijn wij op dit moment achter de schermen druk bezig met het vernieuwen van onze website! Uw opmerking inzake de verzendkosten zullen wij intern doorgeven. Nogmaals bedankt en een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Jeroen
Tegelen

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
aleco sport visions
roosendaal

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Waanzinnig goed, snelle en acurate service. Een edrijf wat actief meedenkt met haar klanten. TOP!

Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling en de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Bowling Scheveningen

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Antwoord Horecarama BV
Hartelijk bedankt voor deze geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Business Center het Wisselspoor

Gepubliceerd op: 04/09/2018