Bedrijfsgegevens

Website: http://www.horecarama.nl
Adres: Reitdiep 4 3077AZ
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010-7852046

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Horecarama BV
totaal score
9.2
Personeel
9.4
Snelheid/Levertijd
9.3
Kwaliteit
9.1
Communicatie
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
270 beoordelingen (12 maanden)
573 beoordelingen (totaal)
9372 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (202)
21% (58)
3% (8)
1% (2)
0% (0)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Behulpzaam bij cor4rectie van onbedoelde aantal besteld.
Verbeterpunten
Betreft Kofferstandaard: bij een koffer met maximale belading van 20 kg. plus koffergewicht veroorzaken de poten deuken in de vloer(-bedekking). Bij open geklapte standaard moeten alle 4 poten vlak op de vloer staan !!! Dit is een kwestie van GOEDKOOP IS DUUR KOOP.
Personeel
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend te vernemen dat het product niet is zoals u had gehoopt. Er is inmiddels contact met u opgenomen betreft het product dat u heeft besteld. Wij nemen uw klacht serieus en zullen dit bespreken met de fabrikant. Met vriendelijke groet, Klantenservice
A.C.

Gepubliceerd op: 23/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Hopelijk een goede afhandeling over de klacht
Verbeterpunten
De Frituur die wij hebben besteld werkt redelijk na behoren.
een groot Minpunt is dat de mandjes van de frituur niet blijven hangen aan de houders die zijn niet goed. daar zal een oplossing voor moeten komen. graag horen wij van u wat u aanbied als oplossing.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Na deze beoordeling is direct contact met u opgenomen en geconstateerd dat er waarschijnlijk een productiefout zat in uw frituurmanden. U heeft direct nieuwe frituurmanden toegestuurd gekregen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
M.A Tiskaya Eetcafe Dilan
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 01/09/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vervelend als toch blijkt dat iets niet voorradig is
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Horecarama BV
Beste,
Excuses dat uw bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. Wij doen ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Helaas komt het wel eens voor dat een zending wat vertraging oploopt. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 30/08/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw review. Wat is de achterliggende gedachte achter het cijfer 5? Wij komen graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 21/02/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
aankoop was niet direct leverbaar in tegenstelling wat op de website stond. Wel netjes geholpen met een alternatief.
Verbeterpunten
website actueel houden
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback mee voor in de toekomst en werken richting een nóg betere dienstverlening! Met vriendelijke groet, Klantenservice
p vd sar
Ooltgensplaat

Gepubliceerd op: 15/02/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw beoordeling, wat is de achterliggende gedachte van het cijfer 5? Wij komen graag met u in contact.
Met vriendelijke groet, Klantenservice
Rudolph
Amsterdam

Gepubliceerd op: 07/02/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
het was de eerste keer alles was oké maar ga nog niet met tienen strooien
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Samba e Fado
Schiedam

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De uitwendige maten op de site komen niet overeen met de werkelijkheid .
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw feedback, de door u bestelde oven staat inderdaad op de site vermeld met de diepte maat, exclusief het technische gedeelte midden achterop de oven, we hebben de site nu aangepast en vermelden zowel de diepte gemeten van bovenaf, en de diepte met het middenstuk achterop erbij. Bedankt, met vriendelijke groet, klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 25/10/2017
Aanbeveling: ja


Disclaimer