Bedrijfsgegevens

Website: http://www.horecarama.nl
Adres: Reitdiep 4 3077AZ
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010-7852046

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Horecarama BV
totaal score
9.1
Personeel
9.4
Snelheid/Levertijd
9.2
Kwaliteit
9.1
Communicatie
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
284 beoordelingen (12 maanden)
480 beoordelingen (totaal)
7435 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
72% (204)
25% (70)
3% (8)
1% (2)
0% (0)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw review. Wat is de achterliggende gedachte achter het cijfer 5? Wij komen graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 21/02/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
aankoop was niet direct leverbaar in tegenstelling wat op de website stond. Wel netjes geholpen met een alternatief.
Verbeterpunten
website actueel houden
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback mee voor in de toekomst en werken richting een nóg betere dienstverlening! Met vriendelijke groet, Klantenservice
p vd sar
Ooltgensplaat

Gepubliceerd op: 15/02/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw beoordeling, wat is de achterliggende gedachte van het cijfer 5? Wij komen graag met u in contact.
Met vriendelijke groet, Klantenservice
Rudolph
Amsterdam

Gepubliceerd op: 07/02/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
het was de eerste keer alles was oké maar ga nog niet met tienen strooien
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Samba e Fado
Schiedam

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De uitwendige maten op de site komen niet overeen met de werkelijkheid .
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw feedback, de door u bestelde oven staat inderdaad op de site vermeld met de diepte maat, exclusief het technische gedeelte midden achterop de oven, we hebben de site nu aangepast en vermelden zowel de diepte gemeten van bovenaf, en de diepte met het middenstuk achterop erbij. Bedankt, met vriendelijke groet, klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 25/10/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
S.C.C. 't Gebouw
Tull en 't Waal

Gepubliceerd op: 14/10/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Communicatie is top! Super vriendelijk! Goede opvolging.
Verbeterpunten
De werktafel was beschadigd. (Waar de tafelpoot in moest, was helemaal scheef, dus de poot paste er niet in.
We hebben die met de hamer wat moeten forceren.
De bakplaat was ook een dag later dan beloofd.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw review. Inmiddels hebben we al contact gehad omtrent de tafelpoot, nogmaals onze excuus voor dit ongemak. Wij staan ten alle tijde garant voor onze producten, bij levering en in de garantieperiode! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 19/07/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Klacht is snel opgepakt en afgehandeld.
Overzichtelijke website.
Verbeterpunten
Het retourformulier op de site was niet heel duidelijk en incompleet (keuzemenu was niet ingevuld). Daarnaast vind ik het niet klantvriendelijk om een percentage van het aankoopbedrag in rekening te brengen wanneer een (zakelijke) klant iets wil retourneren. Om deze reden zou ik niet snel weer een bestelling plaatsen bij dit bedrijf.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw review en fijn dat u tevreden bent met de afhandeling van uw retour. Bij zakelijke retouren zonder gegronde reden (zoals breuk, onjuiste specificaties), wordt er inderdaad een (gebruikelijke) procedure gehanteerd waarbij een klein percentage van het aankoopbedrag wordt ingehouden. Deze kosten dienen de transport- en administratieve kosten te dekken, wij hopen op uw begrip.

Desalniettemin wensen wij u veel plezier met de door u aangekochte contactgrills en hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als klant.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 30/05/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer