Website: http://www.horecarama.nl

Michelle
Nijmegen

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Antwoord Horecarama BV
Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling in te vullen! Wij zijn erg benieuwd waarom u deze cijfers heeft ingevuld aangezien wij verder niets vernomen hebben en de bestelling de eerstvolgende werkdag is geleverd?
Met vriendelijke groet, Klantenservice
Brenttrading
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten

Vond het jammer dat ik boven de 10 euro moest kopen.
Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Via onze webshop is het inderdaad niet mogelijk om bestellingen onder de € 10 door te voeren. Mocht u in de toekomst iets willen bestellen met een orderwaarde onder de € 10 kunt u dit bij ons op locatie, telefonisch of per e-mail doen. Wij kunnen dan handmatig de bestelling voor u invoeren. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Ten Boer

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Prima service , goede website

Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Jo5 coocing&catering
Papendrecht

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Behulpzaam bij cor4rectie van onbedoelde aantal besteld.
Betreft Kofferstandaard: bij een koffer met maximale belading van 20 kg. plus koffergewicht veroorzaken de poten deuken in de vloer(-bedekking). Bij open geklapte standaard moeten alle 4 poten vlak op de vloer staan !!! Dit is een kwestie van GOEDKOOP IS DUUR KOOP.
Antwoord Horecarama BV
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend te vernemen dat het product niet is zoals u had gehoopt. Er is inmiddels contact met u opgenomen betreft het product dat u heeft besteld. Wij nemen uw klacht serieus en zullen dit bespreken met de fabrikant. Met vriendelijke groet, Klantenservice
A.C.

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Hopelijk een goede afhandeling over de klacht
De Frituur die wij hebben besteld werkt redelijk na behoren.
een groot Minpunt is dat de mandjes van de frituur niet blijven hangen aan de houders die zijn niet goed. daar zal een oplossing voor moeten komen. graag horen wij van u wat u aanbied als oplossing.
Antwoord Horecarama BV
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Na deze beoordeling is direct contact met u opgenomen en geconstateerd dat er waarschijnlijk een productiefout zat in uw frituurmanden. U heeft direct nieuwe frituurmanden toegestuurd gekregen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
M.A Tiskaya Eetcafe Dilan
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten

Vervelend als toch blijkt dat iets niet voorradig is
Beste,
Excuses dat uw bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. Wij doen ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Helaas komt het wel eens voor dat een zending wat vertraging oploopt. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice

Gepubliceerd op: 30/08/2018