Website: https://www.ibeo.nl
Adres: Condensatorweg 54 1014 AX
Telefoon: +31207542399

IBEO B.V.

Pluspunten
- prettige samenwerking
- goed prijs/kwaliteitverhouding
- accuraatheid, heb in het verleden zelf wat onjuistheden moeten opsporen en corrigeren. Dit is de laatste 9 maanden flink verbeterd
- Management van verwachtingen: TIjdens aangifte IB was vanwege vakantie en afwezigheid bij ons niet duidelijk wie ons aanspreekpunt was. Heldere communicatie re overdracht zou in de toekomst handig zijn.

07/10/2016

Pluspunten
Jong, ambitieus, meedenkend, geen uurtje factuurtje mentaliteit, innovatief, goed bereikbaar. Kort omschreven maar alleen zeer waardevol en gewaardeerd!
Over het algemeen erg positief. Maar bij deze wat feedback: Wellicht iets proactiever zijn, had in het begin het gevoel dat ik zelf voor veel correcties en aanpassingen in de administratie moest zorgen. Evt vaste halfjaarsgesprekken, hierin kan advies gegeven worden over de marges, kosten en koers van een bedrijf. Er is een dashboard maar de ondernemer leest hier toch andere dingen uit dan IBEO als advies bedrijf (evt benchmarken?) De jaarcijfers alleen analyseren is mosterd na de maaltijd.
Mischa - Panini

01/09/2016

Pluspunten
Snelle reactie, mooi systeem en IBEO blijft nadenken over hoe dingen beter kunnen door vanuit de behoefte van de ondernemers. Leuke mensen en zelfsturende organisatie met een visie.
Pro-actief en gericht advies of informatie geven over bepaalde ontwikkelingen die interessant kunnen zijn voor de desbetreffende ondernemer. Meer f2f-gesprekken doen, bevoorbeeld (en minimaal) begin van het jaar (wat zijn de plannen van de ondernemer voor dat jaar), en einde van jaar. Hier haal je volgens mij als IBEO veel informatie uit over waar ook de behoeften liggen van de ondernemers. Maar ook vooral leuk om te horen waar de ondernemers mee bezig zijn. En omgekeerd, ik vind het ook leuk om te horen waarmee IBEO zich bezig houdt en wat jullie doelstellingen/plannen zijn. Zo kun je elkaar ook nog wat hulpvragen bijv. stellen.
Antwoord IBEO B.V.
Hoi Simina,

Dank voor je review met daarin je duidelijke feedback. We gaan je verbeterpunt zeker meenemen. Wij willen namelijk inderdaad graag weten waar jij mee bezig bent!

Groet,
Simina

29/08/2016

Pluspunten
- Everything online
- Financial advice and administration in one place
- Everything for one price
- Easy for a starter
- Errors

If you are not proficient with reading financial documents you will not notice the small errors that appear after invoices are processed. IBEO employees will not drive your attention to errors/problems or correct them.

My personal experience with IBEO regarding problems is zero pro-activity in providing solutions. Everything needs to be asked. Only then something is going to be corrected and/or done.

- "New way of working, zeg maar"

This means that your invoices are machine-processed. This means IBEO bookkeepers DO NOT look at the original invoices. Management seems to accept this fact as normal. They don't find it unacceptable. Unfortunately, I do.

Summary:
So if you are a small business and every cent you earned matters to you; and if you can read financial documentation; expect to have a lot of there-and-back email communication to correct errors.

It takes me 16-24h/month just finding errors, communicating those errors to IBEO and then following up on them. I personally find that with the amount of time I spend on managing them, I could do it much better myself.
Antwoord IBEO B.V.
Thank you very much for your review. We always tray to be better so we have taken all your remarks very serious and have done our upmost to provide you with the best service possible. Also are our bookkeepers checking all the work they have allready done for you double so there will be no mistakes in your bookkeeping.

Hope you will the result of this in the fututre.
Vitalie Interbouw

06/08/2016

Pluspunten
Zaken worden voortvarend op gepakt en de communicatie is soepel en doeltreffend.
Als ik ergens expliciet om vraag dan krijg ik dat geleverd met een glimlach maar waar heb ik nog niet expliciet naar gevraagd en zou ik wel mee geholpen zijn. Ik wil wel nog iets meer ontzorgd worden....
Arne Sevenhuijsen - Corpus Company BV

03/05/2016

Pluspunten
We zijn erg blij dat we klant zijn geworden bij IBEO. Ineke heeft ervoor gezorgd dat we een goed overzicht hebben en het systeem werkt heel efficient en doelgericht. Ook de receipt app is erg handig en snel. Ook super dat we altijd even kunnen bellen als we vragen hebben. We zouden IBEO aan elke startend bedrijf aanraden!
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Florine
YUYU Creative Industries

02/05/2016

Pluspunten
Vriendelijke service, snelle service, goed op de hoogte van actuele ontwikkelingen, grote kennis in huis. Extra fijn ook voor horeca gerelateerde ondernemingen.
- Wellicht een grotere naamsbekendheid.
- Online alle eigen stukken van voorgaande jaren terug kunnen vinden.
Yoram, YB Projects

30/03/2016

Pluspunten
Begrijpen de moderne zzp-er - Makkelijk te begrijpen systeem via dashboard en app - Kost weinig tijd om je administratie bij te houden - informele sfeer - Vast bedrag per maand, geen extra kosten - Duidelijke communicatie
Toevoegen van een sectie in het dashboard voor reserveringen, met name voor BTW, inkomsten belasting etc.
Sander van Veen / Tomorrows Markets

30/03/2016

Pluspunten
Service gericht, snel antwoord en duidelijke informatie over je financiƫn
Informatie voorziening over wijzigigingen als zzp'er. Bijvoorbeeld mail of meeting
Loep Consultancy

30/03/2016

Pluspunten
Goede bereikbaarheid, optimale service en er wordt altijd met de klant meegedacht.
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Sjeng Leijten Entertainment

29/03/2016

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ