Website: http://importeermijnauto.nl/
Adres: Amsterdamseweg 10a 1422 AD
Plaats: Uithoorn
Telefoon: 0297 – 712 555

Importeermijnauto.nl is onderdeel van MIAVU Automotive: een full service autobedrijf dat zich volledig specialiseert in de bemiddeling van auto import en autoverkoop binnen het luxe segment. De drijvende krachten achter Importeermijnauto.nl zijn Michiel Gouka en Rogier Nievaart.

Met onze jarenlange ervaring en contacten in de auto import- en verkoopbranche zijn wij op alle facetten voorbereid. Importeermijnauto.nl levert haar diensten aan zowel particulieren, als aan autobedrijven. Wij regelen het importproces van A tot Z. Importeermijnauto.nl ontzorgt. Flexibel, dienstverlenend en meedenkend. Dat vat ons team kort samen.

Importeermijnauto.nl
9.5
9.5
9.6

Pluspunten
inmiddels meerdere auto's via Importeermijnauto.nl naar Nederland laten halen. 100% te vertrouwen en zeer duidelijk en vakkundige begeleiding. Is fijn als je ook niet in de gelegenheid bent zelf naar Duitsland af te reizen om de auto te bekijken en door hun te laten vertegenwoordigen.

Lloyd Vandenberg
Amstelveen

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Sterke communicatie, kennis van zaken en snelheid van handelen
Er was wat onduidelijkheid rondom de ophaaldatum wat uiteindelijk goed is opgelost.

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Zeer behulpzaam en reageren snel
De factuur kwam al voordat ik de auto had gezien, dat vond ik wel wat snel.
Bussum

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Snelle, eerlijke en duidelijke communicatie.

A. van den Heuvel

Gepubliceerd op: 23/04/2017

Pluspunten
Jarenlange ervaring levert veel extra toegevoegde waarde. Kennis van Duitse dealers, specificaties van auto's, RDW rekening etc worden heel goed ingezet om de klant een preciezer beeld te geven van de te kopen auto.

Bij koop ook uitstekend voorgelicht over in te bouwen alarm en verwijzing naar een verzekeringstussenpersoon leverde mij uiteindelijk een besparing ten bedrage van €800 op (inbouw alarm klasse 4/5) omdat deze tussenpersoon een verzekering kon aanbieden op dezelfde maandpremie zonder de vereiste van klasse 4/5 alarm.

Daarnaast kon Michiel een hele behoorlijke prijs bieden voor mijn oude BMW op basis van contact met een goede autohandelaar. Hierdoor kon ik de hassle van verkoop op marktplaats oid vermijden. In plaats daarvan reed ik met mijn oude auto naar Uithoorn en met mijn nieuwe auto terug naar huis!
Beste Jasper,

Erg leuk dat wij, naast de service van het importeren van een auto, ook van dienst konden zijn met aanvullende zaken. Zowel met onze eigen aanvullende services, als meerdere diensten waarbij wij gebruik konden maken van ons netwerk.

Dank voor de zeer positieve, uitgebreide review en nogmaals erg veel rijplezier gewenst met de schitterende BMW!

Jasper

Gepubliceerd op: 03/04/2017

Pluspunten
Michiel is een bevlogen vakman met niet alleen heel veel verstand van zaken maar ook met een zeer hoog serviceniveau.

Michiel voelde meteen aan naar wat voor type auto ik op zoek was en zei tijdens onze zoektocht niet alleen maar "ja en amen" maar durfde ook kritisch te zijn als ik hem een auto liet zien die hij niet optimaal vond. Mede daardoor rijd ik nu in de auto van mijn dromen!

Als je overweegt om een auto uit Duitsland te importeren: this is the place to be.

Thomas,

Allereerst bedankt voor de positieve beoordeling. Wij vinden het heel erg leuk om te zien dat mensen waarderen dat wij tijdens het importproces onze mening durven geven. Jij bent het voorbeeld dat het de moeite waard is om soms te switchen naar een andere auto wat geresulteerd heeft in het vinden van jouw schitterende A5!

Daarnaast liet je ons al eerder weten onder de indruk te zijn van alle aspecten die komen kijken bij de import van een auto in Nederland. Wij waarderen het erg om ook dat te horen.

Wij wensen je nogmaals veel plezier met de Audi!

Groeten,

Thomas
Naarden

Gepubliceerd op: 30/03/2017

Pluspunten
Vlotte en goede begeleiding en afhandeling. Zeer correct in de communicatie en snelle opvolging. Erg prettige samenwerking.

Beste Frenkel,

Bedankt voor de positieve feedback, we zijn blij dat je zo tevreden bent over Importeermijnauto.nl!

Groeten,

Hageman
Den Bosch

Gepubliceerd op: 26/03/2017

Pluspunten
snelle en duidelijke communicatie
nette offerte vooraf,
Niet de goedkoopste maar alles wordt zeer goed geregeld!
misschien wat meer foto's tijdens het import-proces,
bijv van de auto bij aankomst in uithoorn, van de keuring bij de rdw enz
Beste Martijn,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons, wij nemen de verbeterpunten mee voor de toekomst. De auto staat er inmiddels als nieuw bij na de poetsbeurt, tot morgen bij de aflevering!

Martijn
Druten

Gepubliceerd op: 24/03/2017

Pluspunten
Goede service en snelle communicatie!

Goedemiddag Maarten,

Wij zijn blij dat we een geschikte auto voor je konden vinden, dank voor dit mooie cijfer!

Maarten

Gepubliceerd op: 21/03/2017

Pluspunten
Bij het importeren van een auto is betrouwbaarheid het belangrijkst, en dat wordt zeker waargemaakt. Verder prettige communicatie met Michiel. In de toekomst zal ik zeker weer van hun expertise gebruikmaken.
Ik begrijp dat ze reclame voor hun bedrijf willen maken, maar de kentekenplaathouder is mij persoonlijk iets te aanwezig met het oranje en de tekst importeermijnauto.nl. Maar dat is smaak.
Beste Mark,

We nemen de feedback mee, uiteraard kun je bij ons terecht voor een neutrale kentekenplaathouder.

Tot de volgende keer en veel dank voor de positieve review!

Mark

Gepubliceerd op: 15/03/2017