Website: http://importeermijnauto.nl/
Adres: Amsterdamseweg 10a 1422 AD
Plaats: Uithoorn
Telefoon: 0297 – 712 555

Importeermijnauto.nl is onderdeel van MIAVU Automotive: een full service autobedrijf dat zich volledig specialiseert in de bemiddeling van auto import en autoverkoop binnen het luxe segment. De drijvende krachten achter Importeermijnauto.nl zijn Michiel Gouka en Rogier Nievaart.

Met onze jarenlange ervaring en contacten in de auto import- en verkoopbranche zijn wij op alle facetten voorbereid. Importeermijnauto.nl levert haar diensten aan zowel particulieren, als aan autobedrijven. Wij regelen het importproces van A tot Z. Importeermijnauto.nl ontzorgt. Flexibel, dienstverlenend en meedenkend. Dat vat ons team kort samen.

Importeermijnauto.nl
9.6
9.5

Michiel van de ven

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Duidelijke afspraken, snelle afwikkeling.
Weet zo niets te verzinnen
Roelant
Drenthe

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Betrouwbaar in alles
Alles is volledig ontzorgd, van zoeken van een goede en voordelige auto tot en met import en aflevering.
Ik zou het zo weer doen, alleen we hebben nu een goede auto, dus zal wel weer even duren..
Professionele bedrijfslocatie
Geen verbeterpunten. te verzinnen
Beste Eric,

We zijn blij dat we uiteindelijk een 'kekke' auto voor jullie hebben kunnen vinden, daar is Duitsland uitermate geschikt voor. Veel rijplezier, de auto kan zeker heel wat jaren mee!

Groeten Michiel
Eric

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Klantgericht, meedenkend en adviserend. Top.

Beste Recep,

Hartelijk dank voor de positieve feedback, veel plezier met je snelle VW!

Recep

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Michiel weet waar hij over praat. Nooit te beroerd om antwoorden te geven op onduidelijkheden bij koper (mijn 1ste keer dat ikeen auto importeer), zaken zijn vooraf duidelijk en timings ook. Deze worden allemaal exact nagekomen. Financieel zijn er geen verrassingen. Een top bedrijf.
Beste Bart,

Fijn dat je onze service en communicatie als zo helder hebt ervaren. We zijn erg blij om dat te horen.

Leuk om een Alfa-liefhebber aan zo'n mooie auto te helpen. Veel rijplezier!

Bart

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Michiel denkt en handelt snel, geen verkooptechnieken en advies ook als er nog geen afspraken of contract is.

Beste Bert,

Fijn dat je ondanks je kennis over het traject hebt gekozen voor onze importservice. En leuk dat jullie in Duitsland wél jullie ideale MINI hebben gevonden!

Bert
Uithoorn

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Michiel reageert stipt op je vragen per email en neemt de tijd om je alles goed uit te leggen. De offerte was helder, de aflevering netjes en tijdig. Ik voelde me een gewaardeerde klant.
Bij de ingang een bewegwijzering aanbrengen naar het kantoor van Importeermijnauto.nl
Beste Jochen,

Je voelt je een gewaardeerde klant, daar zijn we erg blij mee! Dank voor je importopdracht en de positieve recensie.

Jochen

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
De heer Gouka is professioneel en heeft verstand van zaken. Ik zal dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen!!

Beste Ewoud,

Leuk dat wij beiden van elkaars diensten gebruik hebben kunnen maken, bedankt voor de positieve feedback.

Ewoud Bleekemolen
Laren

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Beste Vincent,

Uiteindelijk toch een mooie auto binnen het budget kunnen vinden in Duitsland, zo te zien ben je er erg blij mee. Bedankt voor de positieve recensie en veel rijplezier!

Vincent

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
De import van mijn BMW 320d is uitstekend en plezierig verlopen. Michiel denkt mee in het optimalisatie cataloguswaarde/BPM. Wat ik aan de voorkant niet wist is dat ze ook de alarminstallatie voor mijn auto konden verzorgen.

Communicatie verloopt gemakkelijk en snel, bij een volgende import zal ik ze zeker benaderen.

Beste Gerard,

Dank voor de positieve recensie en het vertrouwen tijdens het importtraject, daar wij elkaar nooit persoonlijk hebben ontmoet en de auto bij jou thuis hebben af kunnen leveren.

Gerard van den Top / Culmen Project Management
Nijmegen