Website: http://importeermijnauto.nl/
Adres: Amsterdamseweg 10a 1422 AD
Plaats: Uithoorn
Telefoon: 0297 – 712 555

Importeermijnauto.nl is onderdeel van MIAVU Automotive: een full service autobedrijf dat zich volledig specialiseert in de bemiddeling van auto import en autoverkoop binnen het luxe segment. De drijvende krachten achter Importeermijnauto.nl zijn Michiel Gouka en Rogier Nievaart.

Met onze jarenlange ervaring en contacten in de auto import- en verkoopbranche zijn wij op alle facetten voorbereid. Importeermijnauto.nl levert haar diensten aan zowel particulieren, als aan autobedrijven. Wij regelen het importproces van A tot Z. Importeermijnauto.nl ontzorgt. Flexibel, dienstverlenend en meedenkend. Dat vat ons team kort samen.

Importeermijnauto.nl
9.6
9.5
9.6

Pluspunten
Werkelijk niets op aan te merken, nu 3x ervaring opgedaan met Michiel Gouka. Ervaring is super, je wordt geheel meegenomen in het proces, van moment tot gezamenlijk bepalen van zoek criteria tot aflevering van de auto. Ontzorging, betrouwbaarheid en in mijn geval snelheid. Nu met mijn nieuwe Range Rover Sport op weg naar Spanje.

Erwin
Oss

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Er valt helemaal NIKS aan te merken over de service van dit bedrijf. Zaken werden zeer adequaat en bijzonder snel geregeld. De huidige communicatie via e-mail en WhatsApp zorgde ervoor, dat er bijna in real-time gewerkt werd. Geen oponthoud, whatsoever.
Mijn auto kwam uit Qatar, wat toch enigszins afwijkt van bijvoorbeeld een auto uit Duitsland halen.
Chapeau. Kan niks anders zeggen. Bedankt, met name Michiel.

Ronald
Lelystad

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Duidelijke communicatie en planning. Zelfs eerder klaar dan verwacht. Alles netjes geregeld en op de hoogte gehouden tijdens het hele proces.

Michiel
Baarn

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
Zeer duidelijke en snelle communicatie op een plezierige basis. De afspraken die zijn gemaakt zijn allemaal goed nagekomen, tevens werd ik bij elke stap in het importeerproces op de hoogte gebracht. Zo wist je precies in welke fase het proces was.

Flors
Abcoude

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten
Professioneel advies en oplossing gericht denken in het hele proces van het importeren van mijn Porsche vanuit Qatar.
In het hele traject zaten veel problemen ie het container bedrijf niet had geregeld, Importeermijnauto pakte deze leegte heel goed op en zorgde er daardoor voor dat alles vlotjes kon verlopen. ook de nazorg was uitmuntend.Michiel en zijn team bedankt voor deze klasse service.

Antwoord Importeermijnauto.nl
Beste Ed,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Voor ons ook bijzonder om het zand van Qatar nog van de auto te poetsen!

Michiel
Total Football Consultancy

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Eva

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
Zeer bekwaam en kundig en goed advies.

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten
Zeer vlotte en doorlopende communicatie over status en stappen in het koopproces.
Proactief
Gevoel dat je een partner aan je zijde hebt die jouw belangen behartigt, prijsstrategie is daar ook mee in lijn (ze delen alleen als er winst voor klant is, zo niet vaste prijs)
Meerdere tussenpersonen / verzekeringsopties.
E

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
inmiddels meerdere auto's via Importeermijnauto.nl naar Nederland laten halen. 100% te vertrouwen en zeer duidelijk en vakkundige begeleiding. Is fijn als je ook niet in de gelegenheid bent zelf naar Duitsland af te reizen om de auto te bekijken en door hun te laten vertegenwoordigen.

Lloyd Vandenberg

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Sterke communicatie, kennis van zaken en snelheid van handelen
Er was wat onduidelijkheid rondom de ophaaldatum wat uiteindelijk goed is opgelost.

Gepubliceerd op: 19/06/2017