Website: http://importeermijnauto.nl/
Adres: Amsterdamseweg 10a 1422 AD
Plaats: Uithoorn
Telefoon: 0297 – 712 555

Importeermijnauto.nl is onderdeel van MIAVU Automotive: een full service autobedrijf dat zich volledig specialiseert in de bemiddeling van auto import en autoverkoop binnen het luxe segment. De drijvende krachten achter Importeermijnauto.nl zijn Michiel Gouka en Rogier Nievaart.

Met onze jarenlange ervaring en contacten in de auto import- en verkoopbranche zijn wij op alle facetten voorbereid. Importeermijnauto.nl levert haar diensten aan zowel particulieren, als aan autobedrijven. Wij regelen het importproces van A tot Z. Importeermijnauto.nl ontzorgt. Flexibel, dienstverlenend en meedenkend. Dat vat ons team kort samen.

Importeermijnauto.nl
9.6
9.5
9.6
9.5

Pluspunten
snelle communicatie en nette afhandeling

Han Doorenbosch
Amstelveen

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Transparant handel gedaan. Bij elke nieuwe fase van mijn te importeren auto kreeg ik netjes een update. Fijn bedrijf.

Mathijs

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Geholpen door Michiel, super betrouwbaar en transparant in het verlenen van service, denkt met je mee. Echt een aanrader!
Davud Dincer
Alphen a/d Rijn

Gepubliceerd op: 14/10/2017

cees
eemdijk

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Ruben Vis

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Absoluut een goede keuze geweest. Komt zijn afspraken na en informeert tijdig over de status. Uitstekende service en begeleiding van A-Z. Enthousiaste eigenaar met veel verstand van zaken.

Ruud Roozendaal
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Werkelijk niets op aan te merken, nu 3x ervaring opgedaan met Michiel Gouka. Ervaring is super, je wordt geheel meegenomen in het proces, van moment tot gezamenlijk bepalen van zoek criteria tot aflevering van de auto. Ontzorging, betrouwbaarheid en in mijn geval snelheid. Nu met mijn nieuwe Range Rover Sport op weg naar Spanje.

Erwin
Oss

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Er valt helemaal NIKS aan te merken over de service van dit bedrijf. Zaken werden zeer adequaat en bijzonder snel geregeld. De huidige communicatie via e-mail en WhatsApp zorgde ervoor, dat er bijna in real-time gewerkt werd. Geen oponthoud, whatsoever.
Mijn auto kwam uit Qatar, wat toch enigszins afwijkt van bijvoorbeeld een auto uit Duitsland halen.
Chapeau. Kan niks anders zeggen. Bedankt, met name Michiel.

Ronald
Lelystad

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Duidelijke communicatie en planning. Zelfs eerder klaar dan verwacht. Alles netjes geregeld en op de hoogte gehouden tijdens het hele proces.

Michiel
Baarn

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
Zeer duidelijke en snelle communicatie op een plezierige basis. De afspraken die zijn gemaakt zijn allemaal goed nagekomen, tevens werd ik bij elke stap in het importeerproces op de hoogte gebracht. Zo wist je precies in welke fase het proces was.

Flors
Abcoude