Website: https://intothecycle.com/nl/
Adres: Baarsjesweg 165-1 1057HN

Into the Cycle

Pluspunten
Mooie website, vlugge levering, mooi ingepakt.

Christiane
België Limburg

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit, snelle betrouwbare service.
géén.
Hans
Zaandam

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
-Biologisch
-Lekker
-Breed en bijzonder aanbod
De kurkuma/geelwortel die ik hiervoor had was wat fijner gemalen, ik vond de oude wat fijner om mee te werken maar, ik kan er wel mee leven.
Saluwa

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Snelle verzending, netjes verpakt. Duidelijke website.

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Misha
Dordrecht

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Goede communicatie , snelle levering ... Ik was niet thuis doch de levering gebeurde hier niet ver af en afhalen was zonder probleem . D korting die ik niet aangegeven had bij mijn bestelling is direct op mijn rekening gestort . De goederen zijn keurig verpakt . Dank U .

CHRIS ... Into the cycle
Gent

Gepubliceerd op: 26/08/2017

Pluspunten
snelle levering en die dan ook nog eens in orde is ook
korte handleiding bijvoegen
eric
kieldrecht

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten
Mooie producten
Goede prijzen
Snel bezorgd

Wendy

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, niet verplicht account te openen bij koop (wat mij een ergernis is) Betaalgemak.
Of het geleverde zaad goed is moet nog blijken, maar na de eerste dag kiemen ziet het er al krachtig en gezond uit.
Goed dat het product in een afbreekbaar zakje zit op basis van cellulose (hout), en zelfs het pakje is niet met plastic plakband dichtgekleefd maar met milieuvriendelijk(er) kleefband.
Uitgebreid assortiment zaden van biologische, gekeurde kwaliteit. (Hopelijk is dat keurmerk waterdicht)
Aansprekende filosofie: kweek als stadsmens je eigen "groentes"!
Uitstekende en uitgebreide uitleg over de eigenschappen van de verschillende soorten kiemen en kweekmethodes. Men is goed op de hoogte van de laatste stand van de wetenschap, bijv., -bij het commentaar bij het radijskerszaad-dat bij het nuttigen van rauwe broccolikiemen ook "nitril" ontstaat.
Deze opmerking zou trouwens ook bij het commentaar van broccolikers moeten staan. Klein paradoxje.
Btw volgens deze wetenschappelijke studie kan de vorming van "nitril" in broccoli (kiemen) voorkomen worden en de hoeveelheid sulforaphane verveelvoudigen door een bepaalde behandeling, zie:
Op papier lijkt alles perfect, echter the proof is the eating of the pudding
Dan

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Overzichtelijk aangeboden producten, wel wat weinig groenten maar dat is niet jullie verkoopdoel.
Een kleinigheidje; Voor iemand die niet genoeg oplet (zoals ik) vergeet het huisnummer op te geven omdat er niet specifiek naar wordt gevraagd. Inplaats van de vraag: "straat" kan er beter gevraagd worden: "straat en huisnummer".

Gepubliceerd op: 02/07/2017